MuscleMeat

bult op inject plek

Bezoekers in dit topic

younggod

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.776
Waardering
71
ik kom er net achter, tijdens het posen voor de spiegel. (tja kan het gewoon niet laten als ik er langs loop) ;)

dat er een behoorlijke bult zit op de plek waar ik maandag mijn laatste inject heb gezet. Ontspannen zie je niks maar als ik het aanspan is er duidelijk een bult zichtbaar.

Ik maak me niet druk ofzo want het doet geen pijn maar ik vraag me wel af wat het zou kunnen zijn.

ingecapselde vloeistof ofzo??
 
denk een oliebult heb het ook vaker gehad. zelfs zo erg dat ik amper kom zitten en voelde zo groot als een tennisbal (was natuurlijk niet zo). trekt vanzelf weg.
en posseren voor de spiegel :)
gr d
 
hehe hebben we allemaal eens is voor, zorg ervoor dat je niet op die plek spuit tot het goedje helemaal weg is ;) (trouwens een naald door die troep krijgen is een pijnlijke zaak:))

ter info, hoevl ml's was het en welk lab?
 
hahah ja die kenne we ja :p stelt niks voor. als hij maar geen pijn doet, want dat doet hij meestal wel! en dat is het ergste !!
 
het was 1.5e ml sust van GG en 1.3 ml tren van mrp. samen gezet.

En het doet niet echt pijn ofzo maar ziet er gewoon een beetje raar uit. Ik vroeg me af wat het kon zijn.

zometeen maar weer lekker in mijn bovenbeen rossen hehe ;)
 
haha! ik heb bij elke shot van susta GG bultjes/schijven/ontstekingsgevoel!! ik zette 3ml

deca niet however
 
Back
Naar boven