Originally posted by Dom!nator
Denk dat cutten ook een bepaald contact is dat je moet hebben met je lichaam en je moet het een aantal keren doen om ervaring te krijgen. Ik hoor wel eens mensen die jaren willen bulken om dan een keer te gaan cutten maar dat lijkt me veel moeilijker. Bovendien voel ik me veel lekkerder met een laag vet% omdat me spieren dan veel beter tot uiting komen.
Anywayz genoeg over mij: succes ermee en hou ons op de hoogte. Wel apart dat je het zonder cardio wil gaan doen omdat dit toch een handige manier is om je lichaam te dwingen tot verbranding, maar zoveel valt er in jou geval niet te verbranden.
HST 5 dagen per week waarvan 2 hersteltrainingen?? HST 3x per week is al erg belastend voor je spiergroepen en aanhechtingen. Hersteltrainingen bestaan natuurlijk niet, je kun ze wel licht belasten en wat zuur eruit pompen maar herstellen?? Heb je al ervaring met HST? Ik zit te twijfelen of ik volgende week HST of HIT wil gaan doen (jaja twee uitersten, maar ik wil ervaring opdoen met verschillende trainingssTen) Maar HIT zie ik niet zo zitten vanwege de weinige trainingsdagen en hetzelfde geld voor HST.