Sorry, had het een beetje druk de laatste tijd en ben het helemaal vergeten.
Mijn dieet van vandaag dan:
07:00 8 x eiwit + lepel lijnzaadolie en groente
10: 45 8 X eiwit
11:00 trainen
12:00 4 krentebollen en een groot bord aardappelen met saus(kleine 1000 cal.)
13:30 bak kwark + 200 gram spaghetti
15:00 groot bord nasi + kip
17:00 4 sneden roggebrood + kip
En ik begin alweer honger te krijgen. Dus er komt nog wel wat bij.
Dus nu weet iedereen hoe je ripped kan worden
De afgelopen 1,5 week heb ik helemaal geen refeed of carb-up gedaan. Heb me echt helemaal strikt aan mijn dieet gehouden. Kracht ging nog steeds goed, alleen had ik last van wat kleine pijntjes. Daarom heb ik i.p.v. krachttraining wat meer cardio gedaan.
Vanochtend gewogen en ik was in totaal 7 kilo kwijt(zal ook vocht bij zitten door het zeer lage aantal koolhydraten). Vetpercentage gemeten en is nu 7 %. Het is veel sneller gegaan dan ik had verwacht en ik vind het eigenlijk wel mooi geweest zo. Een lager % kan ik toch niet behouden.
De komende 3 weken zal ik niet meer zo streng op dieet gaan en gewoon dit percentage vasthouden. In de toekomst wil ik sowieso niet meer boven de 10% komen. Ik moet nog bedenken hoe ik het precies ga aanpakken. Ik zit er aan te denken om 3 weken 'verantwoord' bulken af te lossen met een ruime week cutten.
Vandaag dus een refeed gedaan en morgen zal ik daar nog mee doorgaan, maar dan met wat mindere hoeveelheden. Morgen verwacht ik ook een goede training te hebben.
Hoe ik het na zaterdag aan ga pakken weet ik ook nog niet precies. Misschien ga ik 200 cal boven mijn behoud zitten, maar waarschijnlijk zal ik 3 dagen bulken afwisselen met 3 dagen cutten of iets dergelijks. Dan kan ik nog net iets droger worden.