XXL Nutrition

Burn that fat;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by burn


tnx;) En ik zal zeker nafotootjes maken.

Vandaag is wel een iets mindere dag. Vandaag naar het strand gegaan en vanavond ga ik uit. Soms moet je ook een sociaal leven leiden/ lijden.


moet je ook zeker niet verwaarlozen, maar drink jij wel alcohol?
 
Originally posted by dandyman



moet je ook zeker niet verwaarlozen, maar drink jij wel alcohol?

Heel af en toe. Maar dan zal ik daar ook de cal. van moeten tellen. Dan blijft er dus heel weinig over om naast mijn eiwit en Efa's te eten.
 
Kleine update: Ik ben vandaag laag in mijn koolhydraten gegaan(onder de 100 gram). Ik heb ook 200mg caffeine genomen voor de training, omdat ik me wat moe voelde. Ondanks dat was het een hele goede training. Ik ben nog gewoon sterker aan het worden. Al is dat niet zo moeilijk, ben ik er toch tevreden mee.
De cal. zijn wel naar 1600 met vandaag de volgende verdeling: 20k/ 40e/ 40v. Ik heb er moeite mee om de vetten zo hoog te houden, maar ik weet dat het moet. De cal. heb ik iets verlaagd, omdat ik helemaal geen cardio doe en ook geen ephedrine gebruik.
Morgen nog een laatste training met wat hogere reps en zeker niet tot failure(ben vandaag redelijk zwaar gegaan). Na de training zal mijn glycogeen erg laag zijn en is het weer tijd voor de refeed:).
 
en hoe gaat het?
 
Het gaat vrij goed. Heb vorige week een wat mindere week gehad doordat ik teveel 'ongeplande' cardio heb gedaan. Hierdoor verbrande ik teveel cal. en glycogeen waardoor mijn trainingen minder werden. Heb daarom een extra refeed ingelast en daarna ging het weer beter. De refeeds lopen nu alleen niet meer in het weekend en zal nog maar bestaan uit 1 dag. Voortaan zal ik de refeeds meer op gevoel gaan doen. Minstens 1 x per week, waarschijnlijk om de 5 dagen. Op deze manier kan ik wat meer improviseren en de refeeds toepassen wanneer ik het nodig acht.
Aan kracht ben ik nog niks verloren, ben zelfs sterker geworden op veel oefeningen. Ik ben wel een tijdje gestopt met ephedrine/ caf. maar zal dit vanaf morgen weer gaan gebruiken.
Dinsdag heb ik mijn vet% laten meten en het was 9%. Ik heb nog een kleine 4 weken dus tot zo'n 6 % verwacht ik wel te komen. Vind ik wel laag genoeg en op dat % kan ik dan een tijdje blijven. Daaronder wordt het toch alleen maar moeilijker worden om de spiermassa en kracht te behouden.
 
burn, kan je je voedingsschemaeens posten?
 
Originally posted by Archie
burn, kan je je voedingsschemaeens posten?

Ik heb geen vast voedingsschema, alleen de hoeveelheid cal. staan vast.
Vanaf dit moment zal ik vooral beperken op de koolhydraten. Ik post vanavond mijn voedingsschema van vandaag wel.
 
dit is de allerlaatste fase van het dieet, waarin je niks meer eet... vandaar dit 'lege' voedingsschema... ;) :D :laugh:
 
:D

Sorry, had het een beetje druk de laatste tijd en ben het helemaal vergeten.

Mijn dieet van vandaag dan:

07:00 8 x eiwit + lepel lijnzaadolie en groente

10: 45 8 X eiwit

11:00 trainen

12:00 4 krentebollen en een groot bord aardappelen met saus(kleine 1000 cal.)

13:30 bak kwark + 200 gram spaghetti

15:00 groot bord nasi + kip

17:00 4 sneden roggebrood + kip

En ik begin alweer honger te krijgen. Dus er komt nog wel wat bij.
Dus nu weet iedereen hoe je ripped kan worden;)

De afgelopen 1,5 week heb ik helemaal geen refeed of carb-up gedaan. Heb me echt helemaal strikt aan mijn dieet gehouden. Kracht ging nog steeds goed, alleen had ik last van wat kleine pijntjes. Daarom heb ik i.p.v. krachttraining wat meer cardio gedaan.
Vanochtend gewogen en ik was in totaal 7 kilo kwijt(zal ook vocht bij zitten door het zeer lage aantal koolhydraten). Vetpercentage gemeten en is nu 7 %. Het is veel sneller gegaan dan ik had verwacht en ik vind het eigenlijk wel mooi geweest zo. Een lager % kan ik toch niet behouden.
De komende 3 weken zal ik niet meer zo streng op dieet gaan en gewoon dit percentage vasthouden. In de toekomst wil ik sowieso niet meer boven de 10% komen. Ik moet nog bedenken hoe ik het precies ga aanpakken. Ik zit er aan te denken om 3 weken 'verantwoord' bulken af te lossen met een ruime week cutten.

Vandaag dus een refeed gedaan en morgen zal ik daar nog mee doorgaan, maar dan met wat mindere hoeveelheden. Morgen verwacht ik ook een goede training te hebben.
Hoe ik het na zaterdag aan ga pakken weet ik ook nog niet precies. Misschien ga ik 200 cal boven mijn behoud zitten, maar waarschijnlijk zal ik 3 dagen bulken afwisselen met 3 dagen cutten of iets dergelijks. Dan kan ik nog net iets droger worden.
 
how kerel jij doet het lekker hard :-)
ps krentenbollen is dat goed dan ?????
dacht altijd dat junkfood was ?
als dat goed is ga ik er morgen wel enkele halen ben er bijna niet zot van :p:p:p
dat zijn toch krentenbroodjes hé of niet ?
 
Originally posted by kenneth
how kerel jij doet het lekker hard :-)
ps krentenbollen is dat goed dan ?????
dacht altijd dat junkfood was ?
als dat goed is ga ik er morgen wel enkele halen ben er bijna niet zot van :p:p:p
dat zijn toch krentenbroodjes hé of niet ?

Doe maar niet tijdens je dieet:D
 
idd, jij doet t ook met een reden direct na de training;)
 
Ik weet dat het een vrij oude topic is(ben tussendoor op vakantie geweest), maar ik heb nooit mijn 'na' foto gepost wat eigenlijk juist de bedoeling van dit topic was. Daarom alsnog bij deze mijn 'na' foto: http://www.pbase.com/burn747

Deze 2 foto's(voor en na) zijn qua houding wel redelijk te vergelijken. Op de rechter foto ben ik zo'n 8 kilo lichter, donkerder, maar daarnaast toch ook echt wat droger;) Vetpercentage heb ik toen niet laten opmeten, maar laag was het wel. Inmiddels ben ik alweer een tijdje aan het trainen voor massa en is mijn vet% weer een stukje hoger.
 
de tering :thumb:

heb je ook foto's van je rug en benen?
 
Laatst bewerkt:
wh0000t en hoelang heb je hierover gedaan?
wel goed hoor
alleen ik vind dat die biceps er ineens veel kleiner gaan uitzien ten overgesteld van je borst en buikspieren op de voor foto.
 
KaLe zei:
de tering :thumb:

heb je ook foto's van je rug en benen?

Nee, omdat ik deze foto's zelf gemaakt heb en het eigenlijk gericht was op het vet%. Mijn rug zag er wel goed uit kan ik zeggen. Vooral door de goede definitie op dit vet%. Benen zou ik niet durven laten zien. Daar mis ik gewoon veel te veel massa. Heeft duidelijk met aanleg, maar ook blessures te maken.

Dat ik wat massa ben verloren kan wel kloppen, omdat ik tussendoor ziek ben geweest. Voordat ik ziek was zag ik er denk ik toch een stukje groter uit, maar erna was ik wat droger. Ik heb daarom zeker wat massa en kracht verloren. Omdat ik daarna zeker van plan was om weer wat massa aan te zetten heb ik eerst maar foto gemaakt. Dit was dus zeker niet optimaal, maar wel droog.
 
damn, ziet er zeker goed uit!
 
damn, man keidroog zeg. vond je voorfoto t al niet waard om te cutten maar nu..man wat doe je ons aan:)

:thumb:. vooral die abs
 
Back
Naar boven