Fitness Seller

Burn that fat;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by kenneth
die efedrine vind je dat lang in je bloed want ik moet binnen 2 weken men ingangstesten voor het leger gaan doen en ook medische testen vinden ze zoiets in je bloed ?

zal toch geen invloed hebbe op je keuring. zolang ze geen sporen van drugs of dergelijke vinden kan t volgens mij geen kwaad als je van te voren angeeft dat je t als dieet-supplement gebruikt?

ben zelf ook lang gelee gekeurd en t enige waar ik me aan moest houden was dat ik een tijdje niets gesmoked heb
 
ok mannen bedankt !
dus ik zou het gerust mogen gebruiken !
kga één van dees men foto's ook eens posten ( wel lang niet zo mooi als die van bracke) veel vetter en minder spiermassa ! ik weeg nu op dit moment +-84 bij een vet% van 16% kzou dit graag naar een +-10/12% willen brengen wat is hiervoor nodig ?
meer eiwitten minder kh's en minder calorieen dus ?
 
nog een vraagje bracke ? ben jij 100% naturel ? zo ja wat gebruik je dan wel ?
 
Maak maar eens een eigen topic voor je aan hier. belangrijk is uiteraard minder caloreien en om spiermassa te behouden koolhydraten omlaag en dat opvangen door eiwitten te verhogen. onverzadigde vetten niet verwaarlozen(lijnzaadolie)
maar post maar eens je schemaatje. dan komt er gegarandeerd wel respons. maar wel in aparte topic he;)

en Bracke is 100% naturel
 
Wat heeft Bracke ermee te maken??? :D
 
oeps !!! kbedoelde burn ? sorry kerel !
ben jij 100% naturel ?
 
Originally posted by kenneth
oeps !!! kbedoelde burn ? sorry kerel !
ben jij 100% naturel ?

Geeft niet, ik lijk ook op Bracke;)

En nee, ik gebruik geen AAS/ prohormonen.
 
wat dan ?
enkel creatine/proteine/vetverbranders ?
ps. zou je dadelijk even je mening willen zeggen over mijn cut-schema dan weet ik of ik goed bezig ben ik ga het dadelijk posten alvast bedankt :)
 
welke vorm de efedrine? pil/poeder en wat is beter??
 
ziet er goed uit Burn, ik zit beetje met hetzelfde dilemma ik heb ongeveer hetzelfde vet% als jij als ik die foto's bekijk en ook komt bij mij rond de buik wat vet opzetten.

Ben vorige week naar praag geweest voor 5 dagen en heb daar veel minder gegeten dan normaal. Viel me echt op hoe hard ik terugkwam, buik was ook veel minder uitgezet. Dit komt ook door het continu eten de hele dag waardoor er aardig wat voedsel in de maag en darmen zitten.

Ik heb besloten zelf nog wat langer door te trainen voor massa en ik ga waarschijnlijk in de winter ook zo'n 6 weken cutten. Ik doe het niet perce voor de zomer aangezien mijn vetpercentage sowieso niet zo hoog is maar ik wil er toch ervaring mee krijgen.

Denk dat cutten ook een bepaald contact is dat je moet hebben met je lichaam en je moet het een aantal keren doen om ervaring te krijgen. Ik hoor wel eens mensen die jaren willen bulken om dan een keer te gaan cutten maar dat lijkt me veel moeilijker. Bovendien voel ik me veel lekkerder met een laag vet% omdat me spieren dan veel beter tot uiting komen.

Anywayz genoeg over mij: succes ermee en hou ons op de hoogte. Wel apart dat je het zonder cardio wil gaan doen omdat dit toch een handige manier is om je lichaam te dwingen tot verbranding, maar zoveel valt er in jou geval niet te verbranden.

HST 5 dagen per week waarvan 2 hersteltrainingen?? HST 3x per week is al erg belastend voor je spiergroepen en aanhechtingen. Hersteltrainingen bestaan natuurlijk niet, je kun ze wel licht belasten en wat zuur eruit pompen maar herstellen?? Heb je al ervaring met HST? Ik zit te twijfelen of ik volgende week HST of HIT wil gaan doen (jaja twee uitersten, maar ik wil ervaring opdoen met verschillende trainingssTen) Maar HIT zie ik niet zo zitten vanwege de weinige trainingsdagen en hetzelfde geld voor HST.

Good luck, laterzzz
 
Originally posted by Dom!nator
Denk dat cutten ook een bepaald contact is dat je moet hebben met je lichaam en je moet het een aantal keren doen om ervaring te krijgen. Ik hoor wel eens mensen die jaren willen bulken om dan een keer te gaan cutten maar dat lijkt me veel moeilijker. Bovendien voel ik me veel lekkerder met een laag vet% omdat me spieren dan veel beter tot uiting komen.

Anywayz genoeg over mij: succes ermee en hou ons op de hoogte. Wel apart dat je het zonder cardio wil gaan doen omdat dit toch een handige manier is om je lichaam te dwingen tot verbranding, maar zoveel valt er in jou geval niet te verbranden.

HST 5 dagen per week waarvan 2 hersteltrainingen?? HST 3x per week is al erg belastend voor je spiergroepen en aanhechtingen. Hersteltrainingen bestaan natuurlijk niet, je kun ze wel licht belasten en wat zuur eruit pompen maar herstellen?? Heb je al ervaring met HST? Ik zit te twijfelen of ik volgende week HST of HIT wil gaan doen (jaja twee uitersten, maar ik wil ervaring opdoen met verschillende trainingssTen) Maar HIT zie ik niet zo zitten vanwege de weinige trainingsdagen en hetzelfde geld voor HST.

Ik voel me ook beter met een laag vet% en iedereen moet toch een keer cutten. Ik doe het liever wat minder lang.

Die herstel training zijn vrij licht en niet belastend. Het is meer om mijn spieren te doorbloeden. Ik vind HST juist helemaal niet belastend. Ik train zo al bijna een jaar, dus aardig wat ervaring. Nog nooit maar een kleine blessure gehad en ook bijna nooit spierpijn. Ik zou zeker voor HST kiezen, omdat daar een echt (wetenschappelijk)idee achter zit.
 
vraagje voor "burn" gooi jij tijdens je cut alle zuivel eruit of vind jij dit zever ???
of gebruik je nooit kwark/melk enzo ....
 
Vandaag was de laatste dag van de eerste 5 dagen. Ik merkte wel dat de training iets zwaarder ging dan normaal. Indicatie dat mijn glycogeen voorraden vrij laag zijn, mijn spieren tonen ook 'plat'. Toch een goede training gehad.
Maaltijden zijn goed op schema gegaan. Rond 23:00 zal ik nog een stuk makreel eten van 400 cal., zodat ik op 1800 cal uitkom. De verhoudingen zijn ongeveer: 40 e/ 30k/ 30 vet. Vrij veel eiwitten vandaag, komt vooral omdat ik 2 bakken kwark heb gegeten.

Morgenochtend nog een laatste training en dan begint de eerste refeed. Ik krijg er al honger van;). Morgen zal ik vooral dingen als cornflakes, pasta, rijst, brood etc.. eten. Zondag zullen de koolhydraten een iets lagere g.i. hebben. Ook neem ik tijdens de refeeds creatine, om zo meer glycogeen de spiercel in te krijgen.

@ Kenneth, ik neem dus nog gewoon zuivel. Melk drink ik niet, omdat dit mij totaal niet vult.
 
Originally posted by burn

Morgenochtend nog een laatste training en dan begint de eerste refeed. Ik krijg er al honger van;). Morgen zal ik vooral dingen als cornflakes, pasta, rijst, brood etc.. eten. Zondag zullen de koolhydraten een iets lagere g.i. hebben. Ook neem ik tijdens de refeeds creatine, om zo meer glycogeen de spiercel in te krijgen.

2 dagen creatine per week of enkel en alleen deze 2 dagen?

enne eet smakelijk morgen. mooi vooruitzicht igg
 
Originally posted by dandyman


2 dagen creatine per week of enkel en alleen deze 2 dagen?


De eerste 4 weken ga ik het zeker tijdens de refeeds doen. De laatste 2 weken denk ik niet.
 
die "refeeds" zijn echt zalig... :D De nacht ervoor denk ik al constant aan al dat lekkere eten, echt zo irritant, ik lig er wakker van! :)
 
Volg jij dit schema?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil het best gaan uitproberen, ik wil graag verschillende trainingssTen leren gewoon om voor mezelf te kijken wat werkt of niet.

Als ik nou graag 4 dagen wil trainen..? Wel of niet doen? Die hersteltrainingen zie ik niet echt zitten. Maar met het principe van HST zou je niet vaker dan 3 keer per week trainen.
 
Zo ben ik begonnen ja. Inmiddels heb ik het aangepast. Het is niet zo dat je perse 3 x per week moet trainen. Zo is het naar voren gebracht omdat 3 x voor de meeste haalbaar is en omdat je er goede resultaten mee kunt halen.

Copy/paste uit een andere thread:

De theorie achter HST is dat je probeert om het CZS zo min mogelijk te 'stressen' door niet (altijd) tot failiure te trainen, maar wel de spieren een constante prikkel te geven.
Korte theoretische uitleg:
Door gewichtstraining wordt er meer mRNA(uit de getrainde spiercellen) uit de celkern vervoerd naar de ribosomen. Ook wordt de ribosoom activiteit verhoogd. Het mRNA zegt eigenlijk tegen de ribosoom(een organel) dat er eiwit moet worden aangemaakt. Er gebeuren daarna nog de nodige processen, waar ik je niet mee zal vervelen, uiteindelijk betekent dit een verhoging van de eiwit synthese. Deze verhoging van de eiwit synthese is slechts tijdelijk. Uit onderzoeken komt een gemiddelde van 36 uur naar voren. Na deze periode gaan de hoeveelheden mRNA en de activteit van de ribosomen weer naar de oude hoeveelheid.
Doordat je om de dag al je spiergroepen traint probeer je dus het mRNA en de ribosoom activeit hoog te houden. Het is wel de bedoeling dat je steeds zwaarder kunt trainen, waardoor je deze prikkel blijft doorgeven.
 
Ja ik heb het gelezen, ik hoop ook veel reacties van mensen gelezen die het er niet mee eens zijn maar ik wil het gewoon zelf uitproberen.

Ik houd denk ik die split van die site aan. Maar als ik 4x per week wil trainen kan ik toch moeilijk die split aanhouden?
 
Niet tot failure, bedoel je dat je als je 10 herhalingen gaat maken niet het gewicht moet pakken waarmee je maximaal 10 herhalingen kan maken maar net iets minder?

Op zich lijkt dit systeem me wel de moeite waard om te proberen.
 
Back
Naar boven