XXL Nutrition

Bursitis Olecrani - Slijmbeursontsteking elleboog (na trauma) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

substance P

*****
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
2.573
Waardering
152
Allen,

Na een zware val op mijn elleboog zit ik met een dikke bult en heb adhv zelfdiagnose vast gesteld dat het om een slijmbeursontsteking van de elleboog gaat.

Ik leg regelmatig ijs, appliceer dmso creme en gebruik nu ook een NSAID.

Uiteraard kan ik deze helaas niet belasten maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om wel bv oefeningen voor biceps te doen of en side raisea voor schouders kan dit ook nadelig zijn voor het herstel?

Groetjes
 
Ik heb hier niet de benodigde kennis voor om echt inhoudelijk te reageren, maar;

1. waarom geen bezoekje aan een sport arts?
2. “Verdoofd” de nsaid niet wellicht de pijn die je zouu voelen tijdens de oefeningen die je wilt gaan doen waardoor er bij evt. ontsteking(en), verergering zal plaatsvinden
onbewust?

btw: koelen is volgens mij ook niet altijd de juiste optie. Juist dmv een hotpack en warmte verbetert de doorbloeding van uw spieren en gewrichten. Daardoor neemt de pijn en stijfheid vaker af.
 
Slijmbeursontsteking is een vocht ophoping tussen je gewrichten en dat kan prima verwijderd worden. Zal toch eens gaan praten met je huisarts, die verwijderd het of hij zal je doorsturen. Zal er niet te lang mee wachten omdat het anders je pezen en spieren zal gaan aantasten.
 
Back
Naar boven