MuscleMeat

Nieuws Bus belandt in water Groningen :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mikki

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
8.268
Waardering
90
GRONINGEN - Een lege streekbus is woensdagochtend in Groningen in de Aa terechtgekomen. De buschauffeur was aan de Hoge der A in de binnenstad uitgestapt om te kijken of een bocht haalbaar was. Toen hij zich omdraaide, zag hij de bus het water inrollen.

De politie bekijkt hoe de bus het beste uit het water kan worden gehaald. Op het moment van het incident, rond 08.15 uur, zaten geen passagiers in de bus.

http://www.nufoto.nl/2008/05/21/bus-in-hoge-der-a-te-groningen/


...En ik heb net een uur staan kijken hoe ze dat ding uit het water takelden:D

jipc1c.jpg
 
was ie helemaal onder water gegaan? je zal er dan maar ingezeten hebben.
Oke er zitten wel hamertjes in maar dan nog..
 
Er zat niemand in.. en hij was tot de helft erin :)

Ik zal ff link erbij zetten daar staat nog een foto..
 
Netjes geparkeerd:D
 
Nieuwe vorm van staken, binnenkort gaan treinen ook over de landingsbanen rijden.
 
Was zeker vergeten dat het een automaat is..
 
Dan ben je echt een zeldzaam schaap :rolleyes:
 
wat een hoop werklozen/spijbelaars daar :eek:
 
De buschauffeur was aan de Hoge der A in de binnenstad uitgestapt om te kijken of een bocht haalbaar was

haha, niets van ! dit is de ware toedracht : Mikki stond langs de kant van de weg haar muggetetjes te showen en van het hevige schrikken is de buschaffeur daarop in de vaart gesukkeld :titty:

stoute Mikki :P
 
haha, niets van ! dit is de ware toedracht : Mikki stond langs de kant van de weg haar muggetetjes te showen en van het hevige schrikken is de buschaffeur daarop in de vaart gesukkeld :titty:

stoute Mikki :P

 
mikki waar in groningen ? en was het een buslijn? , dam ben ik een dagje niet in grunen mis ik alle fun:(
 
Waarom zou je in godsnaam een uur blijven kijken?
 
Wtf, is dat niet vlak bij die brug daarzo langs het kanaal? vlak bij de mediamarkt ? Daar komen de bussen toch echt niet, alleen over die brug.. Ik vraag me af hoe je een bus daar zo ik kan rijden
 
Back
Naar boven