Fitness Seller

Bush winnaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou vooruit dan maar, ik zal mn trots inslikken en t accepteren als een man :D

maar die verkiezingen zijn IMHO ook niet eerlijk verlopen, vreemd eigenlijk dat in t rijkste land ter wereld internationale waarnemers nodig zijn om te bezien om t eerlijk verloopt, normaal zie je die alleen in afganistan of Iritrea of iets dergelijks :)
 
het feit dat zoveel mensen op Bush stemmen geeft duidelijk weer dat Bush lang zo slecht nog niet is als de meesten hier denken. Dat willen de meesten alleen niet accepteren en dus gaan ze de Amerikaanse stemmers DOM noemen... en meteen komen die verhaaltjes naar boven dat Bush vals speelt hehehe wie is er nou de dombo vraag ik me af :rolleyes:

de beste stuurlui staan al wal is hier wel mooi van toepassing op.

Wij nederlanders weten het allemaal wel zo goed hoe het moet met Amerika. En dat terwijl ons eigen land een zooitje is, in plaats van zo veel commentaar te leveren op andere landen kunnen we beter eerst naar ons eigen land kijken..
 
"rijkste" land..??

ze hebben ontiegelijk veel schulden ed..
 
en er zijn inderdaad wel een paar landen te verzinnen waar ze rijker zijn...
 
TylW zei:
Men weet het nog niet 100% zeker maar Bush lijkt aan de winnende kant te staan :(

Nou dan kunnen we wachten op de volgende aanslag die gaat komen. :(
 
En die houden meteen op als Kerry president was? ???
 
Kerry zal IIG wel beter buitenlandse politiek bedrijven dan Bush!

(Maar ja een aap met lepra kan t ook beter :p )
 
kurgan zei:
Kerry zal IIG wel beter buitenlandse politiek bedrijven dan Bush!

En jij denkt dat die terroristen daar naar luisteren?
 
Ik weet zeker dat ze blij zouden zijn met t feit dat Bush er niet meer zou zijn ja, niet dat ze meteen alle activiteiten zouden aflasten maar er moet toch een begin komen van een betere verstandhouding tussen de westerse wereld en de islamitische.

Als deze oorlog voort blijft duren dan kan t nog wel een lange tijd doorgaan, en niet te vergeten dat hun t voordeel hebben. ze zijn terroristen en daaom moeilijk te herkennen als zodanig, en zij zijn meedogenloos en malen niet om burgerslachtoffers om hun punt duidelijk te maken. ik denk dat wij de heilige oorlog zouden verliezen.
 
Met terroristen valt dus ook niet te praten, teveel individuen, groeperingen etc. Er is niet 1 leider die als ie vrede oproept zoveel invloed heeft dat iedereen stopt...
 
frietbakker zei:
En die houden meteen op als Kerry president was? ???
Nope, maar geloof me maar dat Bush die terroristen echt aanmoedigd met zijn buitenlandse politiek.
Kerry zou nooit Irak zijn binnengevallen op de manier waarop Bush het heeft gedaan bijv.

Ik denk persoonlijk dat er nog aanslagen zullen volgen.
 
9/11 was VOOR de oorlog in de oorlag in Iraq, tijdens die aanslag was Bush net een 1 jaar president. Het maakt niet uit wie er toen president was die torens gingen neer. Als er geen reactie was gekomen was het hek net zo hard van de dam....

Terroristen hebben geen aanmoediging nodig, ze hebben immers de heilige oorlog tegen alles wat westers is, ongeacht wie of wat ...
 
Jongen wat ben jij toch naief soms

Bin Laden heeft nog maar net gezegd via de videotape dat de aanslagen 11/9 de oorzaak waren van de inval in palestina door Israel, door Bush gesteund.

Er zijn aanslagen begonnen sinds dat Amerika zich steeds meer ging bemoeien met het Midden Oosten.

Maar ja dat is een grapje zeker?

Onozele Bush onzin altijd geloven, en het gekke is dat je hier anti rechts bent.
 
Maar hij heeft gewonnen dus ik sluit deze maar want de rest is toch maar off topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven