AndroidHealthClinic

Breaking News Buurman bekent dubbele moord (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar dan moet hij toch de intentie hebben gehad om opgepakt te worden. Ik ga er vanuit dat hij slim genoeg is om zijn moorden verborgen te houden. Misschien wilde hij eindelijk roem voor zijn 'werk'?

Bijna iedere serial killer maakt wel eens een foutje, meestal onachtzaamheid omdat ze al zo vaak er mee zijn weggekomen.
 
Zo zie je maar weer dat personen waar je het totaal niet van zou verwachten seriemoordenaar kunnen zijn.

Scary :(
 
Lijkt wel een dissociatieve identiteitsstoornis a la Jekyll & Hyde :o
 
Bijna iedere serial killer maakt wel eens een foutje, meestal onachtzaamheid omdat ze al zo vaak er mee zijn weggekomen.
True, maar hier gaat het over meerdere bekentenissen. Hij had net zo goed niets kunnen zeggen.
 
daar doelde ik helemaal niet op, meer dan 1% van de bevolking is crimineel/gestoord hoor:)

Idd, zou goed kunnen dat het een stuk meer is.

Is nu idd wel een zekere opluchting dat men weet wie Vanuytsel vermoord heeft, wel jammer dat daarvoor nog eens 2 mensen moesten sterven.
 
Maar dan moet hij toch de intentie hebben gehad om opgepakt te worden. Ik ga er vanuit dat hij slim genoeg is om zijn moorden verborgen te houden. Misschien wilde hij eindelijk roem voor zijn 'werk'?

Sommige seriemoordenaars willen "diep vanbinnen" ook gepakt worden. Ze hebben een onweerstaanbare drang tot moorden maar walgen uiteindelijk van zichzelf van wat ze doen.

Ik zeg niet dat het hier het geval is, maar ik zie als dbb-psycholoog 3 mogelijkheden in deze zaak

1) Hij wou gepakt worden
2) Het is gewoon een gevaarlijke gek
3) Hij had last van extreme psychoses of iets dergelijks
 
Guardians theorie wordt dus toch iets van werkelijkheid. Een psychokiller die getriggerd werd om te moorden door een burenruzie die waarschijnlijk niks voorstelde.

Zou me niks verbazen als die kerel al jaren her en der moorden aan het plegen is geweest.

Dit lijkt mij voorlopig ook de meest waarschijnlijke hypothese.
 
Sommige seriemoordenaars willen "diep vanbinnen" ook gepakt worden. Ze hebben een onweerstaanbare drang tot moorden maar walgen uiteindelijk van zichzelf van wat ze doen.

Ik zeg niet dat het hier het geval is, maar ik zie als dbb-psycholoog 3 mogelijkheden in deze zaak

1) Hij wou gepakt worden
2) Het is gewoon een gevaarlijke gek
3) Hij had last van extreme psychoses of iets dergelijks
Ja collega dbb-psycholoog, ik denk dat u een goed punt maakt.
 
True, maar hier gaat het over meerdere bekentenissen. Hij had net zo goed niets kunnen zeggen.

Nu hij gepakt is zal hij best erkenning willen, tot die tijd is meestal de drang om te moorden groter dan de drang om gepakt te worden en zo erkend te worden.

Gacy, Bundy, Dahmer, Lucas etc schaamden zich niet voor hun moorddrang maar deden er wel alles aan om buiten schot van de politie te blijven. Bundy sloeg zelfs op de vlucht en vermoordde nog een hele rits vrouwen.

Blijf benieuwd hoeveel mensenlevens deze knuppel op zijn geweten heeft, lijkt me niet waarschijnlijk dat de teller op 3 blijft steken.
 
Laatst bewerkt:
Nu hij gepakt is zal hij best erkenning willen, tot die tijd is meestal de drang om te moorden groter dan de drang om gepakt te worden en zo erkend te worden.

Gacy, Bundy, Dahmer, Lucas etc schaamden zich niet voor hun moorddrang maar deden er wel alles aan om buiten schot van de politie te blijven. Bundy sloeg zelfs op de vlucht en vermoordde nog een hele rits vrouwen.

Blijf benieuwd hoeveel mensenlevens deze knuppel op zijn geweten heeft, lijkt me niet waarschijnlijk dat de teller op 3 blijft stekken.

die gasten van southpark:roflol:
 
Nu hij gepakt is zal hij best erkenning willen, tot die tijd is meestal de drang om te moorden groter dan de drang om gepakt te worden en zo erkend te worden.
Waren ze hem eigenlijk op het spoor? Zoals ik het las zijn ze het puur te weten gekomen door zijn eerste bekentenis, correct me if I'm wrong.
 
Waren ze hem eigenlijk op het spoor? Zoals ik het las zijn ze het puur te weten gekomen door zijn eerste bekentenis, correct me if I'm wrong.

Volgens mij niet, wel een enkel aanknopingspunt hier of daar maar geen concrete zaken waarmee hij voor het gerecht gedaagd kon worden.

Denk dat ze hem wel konden linken aan de moorden waarvoor hij gepakt is en dan is de stap klein(er) om ook andere zaken te bekennen. Als het maar geen Dutroux 2 wordt die allerlei anderen gaat beschuldigen van moorden die ze nooit gepleegd kunnen hebben.

Normaal gesproken zullen ze nu iedere moordzaak in de omgeving van Ronald J. nog een keer onder loep nemen en hem er mee confrontreren als er ook maar een enkel aanknopingspunt is.

Politie houdt er in ieder geval rekening mee dat hij een gewetenloze seriemoordenaar is die veel meer op zijn kerfstok heeft. Hoop dat ze hem volledig kunnen leegkloppen. Voor de nabestaanden komt er dan in ieder geval duidelijkheid.

Zou mij niks verbazen als de teller straks op 10+ staat.
 
Guardians theorie wordt dus toch iets van werkelijkheid. Een psychokiller die getriggerd werd om te moorden door een burenruzie die waarschijnlijk niks voorstelde.

Zou me niks verbazen als die kerel al jaren her en der moorden aan het plegen is geweest.
Hehe, is tot hier toe nog exact wat ik zei.

Op zich wel een beetje tragikomisch eigenlijk. Wss dachten ze dat ze eens konden ****en met de buurman. Ik zie die Kevin al een grote mond opzetten tegen die gast, en zijn Shanatje maar lachen. Allemaal leuk, tot ineens Joe Black in de gedaante van diezelfde buurman voor hun neus stond met een blaffer, hem koelbloedig instrueerde in de kofferbak te stappen en haar onder bedreiging naar een verlaten plek liet rijden. Wat zullen ze spijt gehad hebben tijdens dat laatste ritje. Dit is wel hardcore.

Ik geloof btw niet dat hij zich nu al wilde laten oppakken. Dan had hij de moord op Annick wel meteen opgebiecht nadat hij zijn eerste bekentenis deed. Een seriemoordenaar doet normaal gesproken geen bekentenissen onder druk. Hij zal, als het kan, de indruk wekken dat die op zijn eigen voorwaarden gebeuren. Hij is imo gewoon geklist omdat hij zijn eigen regels aan de laars gelapt heeft, owv dat hij zich persoonlijk gekrenkt voelde door zijn buren.
 
Waren ze hem eigenlijk op het spoor? Zoals ik het las zijn ze het puur te weten gekomen door zijn eerste bekentenis, correct me if I'm wrong

Hij is al veel eerder in beeld geweest bij de politie na een tip.
Alleen zijn ze hier niet verder op ingegaan omdat hij geen overeenkomsten had met het daderprofiel.

Goed werk weer van de Belgische politie :thumbs:

De politie kreeg destijds ook al een tip over Ronald J. „Maar de man had toen geen typerend profiel voor de moord”, aldus justitie maandag
 
Het erge is ook nog dat die kerel leraar is, dus na de moorden nog les heeft gegeven.

Hij was bij 17 jarigen in een technische school leraar. In een omgeving waar de mensen Annick of Shana en vriend zeker kenden.

Ik zie de jongens in de klas nog zeggen kogel in de rug voor de dader, wat een vuile kloot enz.

Dit moet toch ook keihard zijn voor de dader himself.
De leerlingen verkondigden ook dat ze hem de sjiekste leraar ooit vonden :D met wie ze goed konden praten enz..

echt wazig
 
Laatst bewerkt:
Hij is al veel eerder in beeld geweest bij de politie na een tip.
Alleen zijn ze hier niet verder op ingegaan omdat hij geen overeenkomsten had met het daderprofiel.

Goed werk weer van de Belgische politie :thumbs:
De politie kreeg pas een tip na een jaar op de moord van Annick over Ronald J. Het was één van de + 100 tips. Ze hebben die tip dan ook onderzocht en het was een gescheiden man met 2 kinderen met niets op zijn kerfstok met een job als leerkracht.
Wie verwacht er dan dat zo iemand een seriemoorder naar zou zijn?
 
De politie kreeg pas een tip na een jaar op de moord van Annick over Ronald J. Het was één van de + 100 tips. Ze hebben die tip dan ook onderzocht en het was een gescheiden man met 2 kinderen met niets op zijn kerfstok met een job als leerkracht.
Wie verwacht er dan dat zo iemand een seriemoorder naar zou zijn?

Net alsof je een verleden moet hebben om een seriemoordenaar te zijn. Op zo`n zaak moet je gewoon een groot team zetten en elke tip uitvoerig onderzoeken. Een naam doorkrijgen is een hele concrete aanwijzing of denk jij dat ze 100+ namen hebben doorgekregen....
 
Halen is hemelsbreed niet zo ver verwijderd van Maastricht en daar is 17 jaar geleden Tanja Groen vermist geraakt. Zou me niks verbazen als de beerput echt nog opengaat de komende tijd.

vermoedelijk heeft hij ook de moord op Tamara Morris op zijn geweten.
hij zou ook betrokken zijn bij de verdwijning van Natalee Holloway en Madelaine McCain

true story...
 
Hij is al veel eerder in beeld geweest bij de politie na een tip.
Alleen zijn ze hier niet verder op ingegaan omdat hij geen overeenkomsten had met het daderprofiel.

Goed werk weer van de Belgische politie :thumbs:
Wist ik al. En je kan de politie niets verwijten, of dacht jij dat je zomaar huiszoekingen kan doen bij mensen omdat iemand zegt dat je verdacht bent?
 
Wist ik al. En je kan de politie niets verwijten, of dacht jij dat je zomaar huiszoekingen kan doen bij mensen omdat iemand zegt dat je verdacht bent?

Wss had pestkop Kevin Paulus Ronald J. getipt, in de hoop dat Ronaldje hierdoor last ging krijgen van de politie en hij weer goed kon lachen.
 
Back
Naar boven