Fitness Seller

Buzz Fuzz, Champ-e-on en Sunny D. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Vanavond beveiliging gedaan op een benefietfeest tbv Stichting Matthijs.

Was een geslaagde avond. Geen ruzie meegemaakt en de heren Buzz Fuzz, Champ-e-on en Sunny D draaiden zo snoeihard dat ik het niet kon laten om ff mee te gaan staan stuiteren. :D

Ik stond al zo heftig met mn hoofd op en neer te bewegen bij de draaitafels op het ritme van de baselines, dat er aardig wat vrouwvolk naar me toe kwam en vroegen waarom ik niet mee ging dansen.

Jammer genoeg moet je ook in dat soort situaties gewoon je werk blijven doen, maar de verleiding werd tegen het eind van de avond toch te groot.

Ondanks dat ik al bijna 3jr een vriendin heb, ben ik toch maar met het tel.nr en adres van een meisje op zak huiswaarts gegaan. Dat zijn weer van die momenten waarin je integriteit binnen een relatie op de proef worden gesteld. :D

Maar ik heb me netjes gedragen.........nog wel...... :cool: :D
 
Leviathan zei:
Vanavond beveiliging gedaan


dat ik het niet kon laten om ff mee te gaan staan stuiteren. :D


???





Ow en dat meisje niet eens meteen gepaald ? schaam je :D
 
Af en toe is het werk van siekuurietie nog zo slecht niet hoor ik wel.
Als het altijd zo zou gaan dan wordt ik ook portier, af en oe een zatlap neerhoeken neem ik dan maar op de koop toe:D

Misschien een rare opmerking, maar ik heb het idee dat flinke sjans erg goed is voor je testosteron gehalte?
Althans na een avondje dansen & sjansen kan ik meestal de slaap niet vatten en heb ik zin in dingen te doen, vooral nken :D
Het doet me nogal denken aan m’n kuur, niet willen slapen vanwege een enrgie overschot :D
 
Lauw zei:
Af en toe is het werk van siekuurietie nog zo slecht niet hoor ik wel.
Als het altijd zo zou gaan dan wordt ik ook portier, af en oe een zatlap neerhoeken neem ik dan maar op de koop toe:D

Misschien een rare opmerking, maar ik heb het idee dat flinke sjans erg goed is voor je testosteron gehalte?
Althans na een avondje dansen & sjansen kan ik meestal de slaap niet vatten en heb ik zin in dingen te doen, vooral nken :D
Het doet me nogal denken aan m’n kuur, niet willen slapen vanwege een enrgie overschot :D

Dat is het m juist. Ik zit vol in een kuur nu :D

Maar ik kwam idd aardig wakker thuis en ben nog maar tijdje gaan smsen met de dame in kwestie, en beetje op internet klooien.

Maar zoals je zegt: Dit soort avonden geeft aan dat het ook heel anders kan in het uitgaansleven. Boeit mij geen reet hoeveel pillen men naar binnenmikt, zolang dat de sfeer ten goed komt ben ik blij ;)
 
Capoeirist zei:
???





Ow en dat meisje niet eens meteen gepaald ? schaam je :D

Heb al de de nodige smsjes ontvangen vandaag dus wie weet.....een probleem alleen; Mn geweten laat me niet toe om vreemd te gaan :(
 
Leviathan zei:
Heb al de de nodige smsjes ontvangen vandaag dus wie weet.....een probleem alleen; Mn geweten laat me niet toe om vreemd te gaan :(


ach ja..niet doen gewoon!
 
Vanny zei:
ach ja..niet doen gewoon!

Ben ook bang dat daar gezeik van komt. Het meisje in kwestie weet dat ik een vriendin heb....denk dat ik het er maar bij laat, op wat spelenderwijze smsen na dan :cool:
 
Leviathan zei:
Ben ook bang dat daar gezeik van komt. Het meisje in kwestie weet dat ik een vriendin heb....denk dat ik het er maar bij laat, op wat spelenderwijze smsen na dan :cool:


als je dit zo een vrijgevoel geeft waarom niet..wis je berichten dan wel miss erna..want voor je het weet heb je een hoop vragen die je moet beantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
En over 2 weken wordt er ineens per ongeluk gedoet he,Levi? :D
 
Testo zei:
En over 2 weken wordt er ineens per ongeluk gedoet he,Levi? :D

Hahahah jeps......of niet...we zullen zien.
 
Back
Naar boven