XXL Nutrition

Buzz`s trainingslog

Bezoekers in dit topic

Voor 3 reps vind ik dat idd ook al aan de hoge kant. maar moet nog net kunnen.
 
Ik deed eerst dumbbell benchpress omdat, de bench press bezet was, gewichten waren gewoon laag gehouden, om zo op te warmen voor de bench.

De speed bench ging vorige keer ook redelijk met 60kg maar niet snel genoeg dus hoopte dat de snelheid nu wel redelijk zou zijn, maar helaas :(
Volgende keer dus de gulden middenweg van 55 kg ;)
 
Buzz zei:
Ik deed eerst dumbbell benchpress omdat, de bench press bezet was, gewichten waren gewoon laag gehouden, om zo op te warmen voor de bench.

De speed bench ging vorige keer ook redelijk met 60kg maar niet snel genoeg dus hoopte dat de snelheid nu wel redelijk zou zijn, maar helaas :(
Volgende keer dus de gulden middenweg van 55 kg ;)
Idd, zou ik ook doen! Dat probleem met een bezette bench heb ik ook wel 's, maarja, opwarmen met db presses kan ook, doe het zelf ook :D
Doe je trouwens die speed-bench ook met arch en legdrive enzo?
 
Leophyte zei:
Idd, zou ik ook doen! Dat probleem met een bezette bench heb ik ook wel 's, maarja, opwarmen met db presses kan ook, doe het zelf ook :D
Doe je trouwens die speed-bench ook met arch en legdrive enzo?

Ik probeer het wel om te archen maar, maar na 1 rep is m`n arch al naar de "kloten" :(. Ik heb zowiezo al een arch van niets, in vergelijking met anderren mensen. Omdat me arch dus niet echt goed lukt bank ik nu gewoon vlak.
Moet echt de techniek onder de knie gaan krijgen want het helpt natuurlijk wel.

Maar voor mij persoonlijk is archen moeilijker dan het lijkt dat het is.
 
Een goede arch heb ik ook nog niet, maar je moet het gewoon oefenen! Bij sommigen duurt het jaren voordat hij echt goed is..
 
Het kan idd lang duren voordat je een goede arch beheerst, maar bij mij leek ie wel aangeboren.
Ik ging het vanzelf doen zonder dat iemand me op die techniek wees, puur omdat ik me zo sterker voel met benchen.
Het is daarom ook belangrijk om een goed getrainde rug te hebben, omdat dat veel in je setup scheelt.
Doe idd je speedbench wat lichter, want het kan daaraan liggen dat je arch weg is na een paar reps, omdat je jezelf teveel van de bank moet gooien om een beetje snelheid aan dat gewicht te geven.
 
Me Lb
Deadlift
10x20
8x40
6x60
6x80
4x100
3x120
2x140 - pr ging wel easy, kreeg pijn in m`n ass :o en ging deze training niet voor een 1rm, een 1rm pr die eerst moeizaam ging en nu redelijk easy 2x ben ik blij mee ;)

Squat
3x10x80
Wat higher rep work en om m`n ass een beetje de pijn eruit proberen te halen.

Barebell Shrugs
10x60
10x90
10x120
10x140
De shrugs gaan steeds beter, merk wel dat me linker trap groter begint te worden :scared: dan de rechter maarja who cares :D

Cable crunshes
10x45
8x50, moet een partner hebben die me benen beethoudt, want ik wordt steeds door de kabel terug getrokken :o, of gewoon wat zwaarder worden ;)
10x45
 
hoppa, PRetje dr bai.
en nu ETEN! :D
 
DL zien er goed uit kerel! :thumbs: feli met je PR!
 
Gaat goed met je DL.
Ik hoop dat je met ass je glutes bedoelt. :D
 
beste training kerel !!:D



proficiat met je PR!;)



:cool:
 
@ Powerblade, ja me ass bedoel ik glutes mee ;)
Me Ub

Heb hogere reps dan normaal op de bench gedaan, dit omdat er niemand was om te spotten en ik ook zo niet voor een pr kon gaan. Dan maar wat hoge reps voor de afwisseling.

Bench
10x20
8x40
8x50
6x60
5x70
5x72,5

Dips
4x10+bw

Chins
10 - close palms in
10 - wide
8 - close palms in
6 - wide

bij het chinnen kraakte ik aan alle kanten, heb ik normaal nooit.

Side raises
3x8x12

Hammer curl superset met Wrist Roller
3x8x14 | 3x5kg
wAuw v03l die pomp =)

Bij deze training niet teveel gekken dingen gedaan :)
 
Ik zie dat je aan je bench nog wat moet werken!

Verder zit het wel oke! ;)
 
RubenSossa zei:
Ik zie dat je aan je bench nog wat moet werken!
Verder zit het wel oke! ;)

Ben deze training niet tot het uiterste gegaan, omdat er geen spotter was :( kon nog wel een paar reps eruit persen, maar heb het voor de zekerheid niet gedaan, Als je deze training bedoelt.

Me pr is 95kg moet 100 halen voor einde van het jaar, dan ben ik blij :)
Bench gaat nu ik wsb sT train wel lekker omhoog vindt ik zelf.
 
Met een 1RM rond de 95-100, moet je 85 kilo nog wel zonder hulp 5 keer kunnen drukken hoor. Wat is eigenlijk je bw. en bij welke lengte?
 
174cm
73kg
Lightweight :eyes: maar, ben nu lekker aan het bulken :meal:
 
Je zou die stang eventueel best van je borst af kunnen rollen hoor. Heb ik ook 's gedaan met 80 kg. Behalve vreemde gezichten levert het een paar stoere oorlogs-strepen op je buik op, niks mis mee ;)
 
Buzz zei:
174cm
73kg
Lightweight :eyes: maar, ben nu lekker aan het bulken :meal:

Lightweight valt toch nog wel mee gezien je lengte? Wat zijn je doelen qua gewicht/bf% ?
 
eq_909 zei:
Lightweight valt toch nog wel mee gezien je lengte? Wat zijn je doelen qua gewicht/bf% ?

Gewicht 78 kg, zou ik blij mee zijn :) vet percentage maakt me niet zoveel uit als het maar niet al te hoog is. Wil op korte termijn voor het einde van het jaar nog 75 kg, moet wel lukken.
 
Mix training, omdat ik gister niet geweest ben. En mix trainingen bevallen mij best goed ;)

Speed bench
10x20
8x40
6x50
op advies van jullie:
8x3x55 - ging echt perfect!
Ook wat verschillende manieren van greep op de stang geprobeerd, en schouderbreedte bevalt me ook wel goed, kon niet echt me kracht testen met deze gewichten maar voelde zo wat lichter aan.

Small bench
6x70
6x75 - pr (doe ze niet vaak ;), moet ze vaker gaan doen.)
6x75

Legpress
10x100
8x150
6x200
6x250
8x270 - pr

Dumbbell shrugs
10x36

Military press
6x40
6x40
4x50 - pr

Seated cable row
8x40
6x80
6x90
6x100 - beetje gecheat maarja ;)

Dumbbell bicep curl
6x16
6x18
6x18 - easy, volgende keer 20 zou een pr zijn, merk dat me kracht echt omhoog gaat in me biceps voelt allemaal een stuk makkelijker.
 
Back
Naar boven