AndroidHealthClinic

Buzz`s trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

- Thx voor het advies, volgende keer breed gaan squaten, ik squat nu iets breder dan schouder breedte. -

Bench
10x20
8x40
6x50
6x60
6x70
4x80
3x90 -pr (4 failed)
10x40

Dips
15x
3x10

chins
3x8

MP
6x40
4x50
6x40

Heb een beetje gedaan waar ik zin in had kwa reps en gewicht gewoon wat goed voelde. Niet volgens het vaste de ub schema.

Heb iig zin in morgen, Dan naar qlimax toe! :hedbang::rocknana::spaz:
 
Laatst bewerkt:
nette bench.. alleen denk ik wel dat je veel energie verspilt hebt met die lage gewichten.. als je dit niet had gedaan had je zeker wel 4x90 gehaald..

niet te vaag geworden op Qlimax hoop ik ;) want dan heb je weer een k*tweek met trainen :p
 
Ja, ik weet dat ik op de bench beter had kunnen presteren, als ik niet al m`n energie verspilde aan de lage gewichten, maar was ook niet van plan om te maxen eigenlijk :)

Qlimax was me goed bevallen iig :) een beetje brak maarja, Vanavond gewoon weer knallen :)
 
Lb

Good morning
10x20
10x30
8x40
8x50
6x60
6x70
4x80
4x80

Squats - breed
3x12x80

Racklockout`s - was zwaar, me onderrug al teveel aangepakt
6x60
6x80
6x100
4x120
1x140
1x140

Shrugs
12x100
10x100

Shrug machine
3x10x150

Wat abs en licht leg extensions gedaan.

Me linker knie voel ik nogsteeds. Iemand tips voor herstel?
Ik ga dus iig de komende tijd niet meer maxen op lb, en rustiger aandoen :(
 
hoe lang train je al ub/lb?

nice training vind ik wel trouwens.. zeker aangezien ik weet dat je naar qlimax geweest bent
 
sinds 27 september :), bijna 2 maandjes en de gewichten gaan goed omhoog :)
Ben je toevalig ook naar qlimax geweest?
Door al dat gestamp van mij daar, heb ik weer last van me knie gekregen. Het was vandaag over, maar met het trainen merkte ik het weer :(. Nu ga ik dus even rustig aandoen lb.
 
Nette training!

wat je knie betreft: rustig aan doen met squatten en miss alleen een tijdje quarters doen??
 
Buzz zei:
sinds 27 september :), bijna 2 maandjes en de gewichten gaan goed omhoog :)
Ben je toevalig ook naar qlimax geweest?
Door al dat gestamp van mij daar, heb ik weer last van me knie gekregen. Het was vandaag over, maar met het trainen merkte ik het weer :(. Nu ga ik dus even rustig aandoen lb.

nee ik ben niet geweest..

ben wel nog naar decibel en project hardcore gegaan.. maar ik ben meer van de hardcore kant.. alleen niet zo'n romperstomperlonsdalemannetje :p

ben je naar defqon geweest? superfeest :D
 
wat betreft die squat, ik denk niet dat je het moet zoeken in de breedte van je stand, maar de bewegingsbaan van je knieen. Zorg dat je knieen niet naar binnen vallen! Verder moeten ze over de lijn van de voet bewegen imo. Op internet is een gigantische berg info te vinden over de squat. Ook moet je goed rekening houden met je set, rep en het gebruikte gewicht (%RM) in je schema. Je kúnt natuurlijk teveel vragen van je lichaam.
Quarters lijkt me niet zon goed idee, omdat je daar wss veel zwaardere gewichten op gaat gebruiken. Als je ergens last van hebt: rust of trainen met gewichten in de 20-30% range, met veel herhalingen, dit kan een gunstige invloed hebben op o.a. de doorbloeding.

verder lekkere trainingen! ga zo voort :thumbs:
 
builderB zei:
wat betreft die squat, ik denk niet dat je het moet zoeken in de breedte van je stand, maar de bewegingsbaan van je knieen. Zorg dat je knieen niet naar binnen vallen! Verder moeten ze over de lijn van de voet bewegen imo. Op internet is een gigantische berg info te vinden over de squat. Ook moet je goed rekening houden met je set, rep en het gebruikte gewicht (%RM) in je schema. Je kúnt natuurlijk teveel vragen van je lichaam.
Quarters lijkt me niet zon goed idee, omdat je daar wss veel zwaardere gewichten op gaat gebruiken. Als je ergens last van hebt: rust of trainen met gewichten in de 20-30% range, met veel herhalingen, dit kan een gunstige invloed hebben op o.a. de doorbloeding.
verder lekkere trainingen! ga zo voort :thumbs:

Thx voor de uitleg! Het probleem is ook dat ik altijd alleen train, en ik zelf heb nog niemand zien squaten in mijn gym op smith squat na :(. dus niemand heeft het mij ook voor kunnen doen of me techniek beoordelen. Binnenkort maar is een anderre gym zoeken. PL buddies heb ik tot dusver ook nog niet gevonden.

De techniek is na mijn idee wel goed, maar het kan altijd beter idd :) Nu maar is echt goed op gaan letten. En veel lezen idd.
Hoeveel reps zou je aanraden? 15/20?
Kan je nog geen karma geven hou je nog tegoed!

RvR zei:
nee ik ben niet geweest..
ben wel nog naar decibel en project hardcore gegaan.. maar ik ben meer van de hardcore kant.. alleen niet zo'n romperstomperlonsdalemannetje :p
ben je naar defqon geweest? superfeest :D

Nopes, wil er ook nog een keer naartoe :). Hardcore is idd ook vet, en ik ben meer van de hardstyle kant ;). Na qlimax heb ik nog 2 dagen last m`n oren gehad damn, ook dat vuurwerk wat ze steeds op de bas deden, BAMBAM moest me oren dicht houden :o
 
Ub

dumbbell bench
10x10
10x14
8x22
6x26
6x32
4x36

BOR
10x20
10x40
8x60
6x80
6x90 -pr
4x100 -pr

Dips
10x
10x
10x+10kg
10x+10kg

Seated calf raises - rustig aangedaan
4x12x25kg

wel een lekkere training.
Dumbbell bench had ik gedaan omdat er niemand in de zaal was, Dacht dat ik wel meer kon pakken, zal wel weer even wennen zijn die dumbbells.
 
nette training! goede BOR's, zeker in verhouding met je bench.
Ik denk dat je DB press en BP redelijk in verhouding zijn overigens.
 
Nette BOR's kerel!! Gaat goed zie ik! :)
 
mooie BOR's! nette pr's..!

en ik ga volgend jaar zeker weer naar Defqon.. was echt prachtig weer en supergezellig.. ik vind hardstyle ook nog wel te doen.. k ga denk naar X-Qlusive Prophet 28 januari.. (sorry dat ik zoveel offtopic ga :p)
 
Zeer sterke BOR's in verhouding!
 
Hoe is het met je deadlift techniek gesteld? Heb je wel eens blauwe plekken of wonden op je schenen, van de bar?
 
Adema zei:
Hoe is het met je deadlift techniek gesteld? Heb je wel eens blauwe plekken of wonden op je schenen, van de bar?

Geen wonden, of blauwe plekken. Ik weet wel waar je naar toe wilt gaan :)
De bar trek ik wel langs me schenen omhoog, maar heb iig geen wonden.
Het kan iig wel beter ja, moet er echt opletten om de bar naar achter te trekken.
 
Adema zei:
Hoe is het met je deadlift techniek gesteld? Heb je wel eens blauwe plekken of wonden op je schenen, van de bar?

moet dat perse dan?
 
Netjessss, mooie BOR's inderdaad, maar ook beste DB press...
 
Back
Naar boven