XXL Nutrition

Bw rows

Bezoekers in dit topic

Tornadoo

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
1.292
Waardering
0
Vandaag voor 't eerst BW rows gedaan, zijn wel leuk om te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga ze er denk ik bij gooien als extra'tje als 'k nog puf over heb :p

Meer mensen die ze doen?

Zo ja, gebruik je ze als oefening, omdat je het leuk vind of als 'afmakertje'?
 
Zolang men ze in de smith doet en niet in het enige vrije squatrack ;)
 
heel af en toe doe ik ze wel eens
 
heeejj waar zijn die voor? ziet er wel grappig uit!! als het ook nog knalt voor een bep. spiergroep!
 
ik doe ze soms en vindt het ook een goede oefening. Enkel zal voor sommige onder ons de belasting te laag zijn.
en waarvoor deze oefening goed is:
- brachioradialis (+ biceps en brachialis)
- delts posterior
- lattissimus dorsi
- teres major
- rhomboideus
- trapezius

--> nadruk kunnen we natuurlijk leggen afhankelijk hoe je de armen houdt. tegen het lichaam of hoek 90°...

het grote voordeel aan deze oefening is dat bijna de rest van de spieren isometrisch moeten werken voor het voorzien van een mooie vormspanning zodat je hele lichaam als een plank beweegt...
 
Ik dee ze vroeger altijd bij atletiek training, zijn wel leuk om te doen.
 
monsterkuiten
 
zijn toch supine rows?
 
Doe ze regelmatig, maar ik doe ze dan met me voeten op een bankje +extra gewicht.
Pak ze of zo als op de afbeelding breed overhands, of wat smaller onderhands of hammergrip small (met zo'n seated row handvat)
 
ik heb ze al heel lang niet meer gedaan. misschien binnenkort maar weer eens doen. overigens zijn het natuurlijk geen echte bw rows.
 
Doe ze regelmatig, maar ik doe ze dan met me voeten op een bankje +extra gewicht.
Pak ze of zo als op de afbeelding breed overhands, of wat smaller onderhands of hammergrip small (met zo'n seated row handvat)

Goed idee !
 
ik heb em een poosje op deze manier in m,n schema gedaan.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik doe ze, op mijn gewicht ideale vervanger van seated rows. Ik zoek in de toekomst ze met 1 arm te doen of met benen in de lucht. Ik trek wel naar mn borst ipv naar mn nek.
 
Leuk als afsluiter ofzo, maar als gewone oefening is het echt te licht

wel leuk om smithkneusjes mee te irriteren want die vinden het niet zo leuk dat ik dat ding niet gebruik om te squatten of te seated pressen :D
 
ik heb ze al heel lang niet meer gedaan. misschien binnenkort maar weer eens doen. overigens zijn het natuurlijk geen echte bw rows.

Nee, het is idd een pak minder. En ik row liefst zo zwaar mogelijk, rug lekker hard aanpakken :)
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens...
ik gok dat je +- 70% van je bw rowed, voor mij is dat +-90, + extra gewicht 10/20kg zijn 110kg super strikt rows!
 
Ik heb deze nog nooit gedaan, maar wel de "chin versie" zeg maar. Dat je dus met je bovenlichaam echt verticaal hangt, en dan ook je benen naar voren. En dan chinnen. Was een stuk zwaarder dan ik dacht.
 
Back
Naar boven