MuscleMeat

Bye bye Fitness First (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
4.627
Waardering
19
Hoi mede-dbb-ers:D

Vandaag heb ik dan eindelijk me lidmaatschap opgezegt bij Fitness First Health Club ([Link niet meer beschikbaar]), die ****ing breezahgym :D. Dit betekend natuurlijk niet dat ik stop met trainen he :D

Ik heb er toch best lang getraind en best naar me zin gehad, de laatste tijd ergerde ik me steeds vaker aan de breezahs en ander soort figuren die niet kwamen om te trainen maar om in de weg te lopen/ouwehoeren en machines te bezetten.

Daarnaast heb ik al een aantal keren serieus gevraagd om een squatrack en een normale benchpress bank. Zoals u allen zult begrijpen zullen deze er nooit komen, want dat past niet bij de uitstraling van Fitness First :rolleyes:
Teven zit ik met sommige been oefeningen tegen de max van de apparaten aan :D. Dat de dumbbells maar tot 40kg gaan kan me eigelijk niet zoveel schelen want die pak ik toch nog niet.

Ik mag t/m 31 Juli 2005 daar nog trainen, en dat zal ik ook doen, maar daarna ben ik daar pleite. De manager, die bijna tranen in zijn ogen krijg toen ik het hem vertelde, vondt het jammer maar begreep het wel. Binnenkort dus ga ik me inschrijven bij Kneets.

Ik doe nu een heleboel oefeningen in een smith machine, bij gebrek aan beter.
Benchpress, Incline Benchpress, Decline benchpress, Squat en af en toe ook Shoulder press. Eindelijk kan ik deze oefeningen nu gewoon doen... zal in het begin heel erg wennen zijn denk ik en zal ook zeker wat lichter gaan dan met de smithmachine.

Ik weet dat er een aantal dbb-ers traint bij kneets, lijkt me leuk julie eens te ontmoeten/en eventueel een keer samen te trainen :D...

Dit wou ik gewoon ff kwijt :D:D:D

Groeten,

Davy
 
Lijkt idd een crappy gym om een deftige training in te houden.

DavyO zei:
De manager, die bijna tranen in zijn ogen krijg toen ik het hem vertelde, vondt het jammer maar begreep het wel.
Toch wel lief dat ze je zullen missen :p
 
Tranen van geluk denk ik!
De enige "hardcore" trainer daar.

Als je naar Kneets gaat maak je dan maar op voor een echte "hardcore" been training :D
 
Hey, cool man!

Je zult van de hel naar de hemel gaan als je bij kneets binnenstapt, ze hebben er alles wat je hartje begeerd, laat me je even verlekkeren met een paar voorbeeldjes:

- 8 drukbanken
- Squat rack
- Power cage
- 3 hacksquat machines
- Dumbbells t/m 70 kg

En nog veeeeeeel meer! :D

Als je een keer samen wilt trainen moet je maar een gil geven, ik train er in het weekend samen met EricR, en doordeweeks meestal alleen.
 
Centaur zei:
Hey, cool man!

Je zult van de hel naar de hemel gaan als je bij kneets binnenstapt, ze hebben er alles wat je hartje begeerd, laat me je even verlekkeren met een paar voorbeeldjes:

- 8 drukbanken
- Squat rack
- Power cage
- 3 hacksquat machines
- Dumbbells t/m 70 kg

En nog veeeeeeel meer! :D

Als je een keer samen wilt trainen moet je maar een gil geven, ik train er in het weekend samen met EricR, en doordeweeks meestal alleen.

Is het juist niet andersom, vind de Hell veel meer hardcore dan de Hemel.. :D
 
Brutez zei:
Is het juist niet andersom, vind de Hell veel meer hardcore dan de Hemel.. :D
Parasiet, donder op met je hardcore! :D
 
MonsterGirl zei:
Lijkt idd een crappy gym om een deftige training in te houden.


Toch wel lief dat ze je zullen missen :p

Crappy is het juiste woord :D

Smoothmold zei:
missen als kiespijn zeker ??? :D

Mischien wel, weer iemand minder die brult tijden een zwaar setje :D

Brutez zei:
Beter bro, Hardcore!!! :D

:lifter: yeah bro :D

ReyMysterio zei:
Tranen van geluk denk ik!
De enige "hardcore" trainer daar.

Als je naar Kneets gaat maak je dan maar op voor een echte "hardcore" been training :D

Ik verheug me er nu al op :D, ik zal alleen wel eerst deftig moeten leren squaten denk ik, ik heb het altijd in een smith machine gedaan en nog nooit los. Maar dat komt wel goed...

Centaur zei:
Hey, cool man!

Je zult van de hel naar de hemel gaan als je bij kneets binnenstapt, ze hebben er alles wat je hartje begeerd, laat me je even verlekkeren met een paar voorbeeldjes:

- 8 drukbanken
- Squat rack
- Power cage
- 3 hacksquat machines
- Dumbbells t/m 70 kg

En nog veeeeeeel meer! :D

Als je een keer samen wilt trainen moet je maar een gil geven, ik train er in het weekend samen met EricR, en doordeweeks meestal alleen.

Ik heb nu al zin om daar te gaan trainen :D, en het lijkt me leuk om een keer samen te trainen bro :D. Hoe laat train jij meestal?
 
Laatst bewerkt:
Centaur zei:
Als je een keer samen wilt trainen moet je maar een gil geven, ik train er in het weekend samen met EricR, en doordeweeks meestal alleen.

Het is hier verdomme geen datingsite :D
 
Dat varieert een beetje, in het weekend zat+zon altijd om 11:00 maar doordeweeks ergens tussen 19:00 en 20:30, dit omdat ik meestal toch alleen ga.
 
ReyMysterio zei:
Het is hier verdomme geen datingsite :D

Hehehe, jalours bro? :D

Centaur zei:
Dat varieert een beetje, in het weekend zat+zon altijd om 11:00 maar doordeweeks ergens tussen 19:00 en 20:30, dit omdat ik meestal toch alleen ga.

Okay mooie tijd, ik train begin doordeweeks meestal tussen 19:00 en 20:00 mijn training. Lijkt me leuk, we spreken een keer af ;) (een trainings date lol)
 
Ik hoor het wel wanneer je wilt proefdraaien ;) Maandag is meestal een rustdag, verder zijn andere dagen geen probleem.
 
DavyO zei:
Hoi mede-dbb-ers:D

Vandaag heb ik dan eindelijk me lidmaatschap opgezegt bij Fitness First Health Club ([Link niet meer beschikbaar]), die ****ing breezahgym :D. Dit betekend natuurlijk niet dat ik stop met trainen he :D

Davy

Weg bij FitnessFirst? Je gaat nu dus BEGINNEN met trainen :D

P.S. Ik beteken, jij/dit betekenT :D :D
 
DavyO zei:
Hehehe, jalours bro? :D

Nee man Centaur is niet hardcore genoeg :D
Verder zijn er niet veel noorderlingen hier om eens ff ergens een gast optreden te geven ;)
 
dumbbells tot 70 kg... daar droom ik al jaren van :d
 
acidreign zei:
dumbbells tot 70 kg... daar droom ik al jaren van :d
Ik droom er ook nog van ;) Tot nu toe heb ik nog niet meer dan 46 KG nodig gehad hoor. :D
 
huckfinn zei:
Weg bij FitnessFirst? Je gaat nu dus BEGINNEN met trainen :D

P.S. Ik beteken, jij/dit betekenT :D :D

Hahaha, dat is een scherpe :D

Ook dank voor de nederlandse grammatica les :cool:
 
Welkom bij Kneets, FF zuigt.
 
EricR zei:
Welkom bij Kneets, FF zuigt.
haha :roflol: Zit ik toch even snel te lezen en dacht dat je "ff zuigen" zei. :D

Misschien een keertje met z'n drieen in het squatrek stappen? (om gewoon te squatten dus)
 
Back
Naar boven