Fitness Seller

Bye bye Fitness First (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
haha :roflol: Zit ik toch even snel te lezen en dacht dat je "ff zuigen" zei. :D

Misschien een keertje met z'n drieen in het squatrek stappen? (om gewoon te squatten dus)

Hehehe lol :D

Maar goed, lijkt me een goed plan , eindelijk eens een keer "echt squaten":D.
Ik heb dus nog nooit echt gesquat, alleen maar smith machine squat :o
 
EricR zei:
Welkom bij Kneets, FF zuigt.

Thanks Eric :D, vanaf Augustus en mischien wel iets eerder..
 
DavyO zei:
Hehehe lol :D

Maar goed, lijkt me een goed plan , eindelijk eens een keer "echt squaten":D.
Ik heb dus nog nooit echt gesquat, alleen maar smith machine squat :o
Ze hebben bij kneets ook een smith staan, maar wordt zeer weinig gebruikt. Waarom zou je? als je alles kan doen op andere machines/banken/rekken?
 
DavyO zei:
Thanks Eric :D, vanaf Augustus en mischien wel iets eerder..
Waarom ga je er niet gewoon al meteen weg? Het geld wat je er hebt betaald ben je toch al kwijt.
 
acidreign zei:
dumbbells tot 70 kg... daar droom ik al jaren van :d

Pff, ik heb thuis 62 kg, binnenkort meer. Zou ik toch hardcore zijn? :D
 
Centaur zei:
Hey, cool man!

Je zult van de hel naar de hemel gaan als je bij kneets binnenstapt, ze hebben er alles wat je hartje begeerd, laat me je even verlekkeren met een paar voorbeeldjes:

- 8 drukbanken
- Squat rack
- Power cage
- 3 hacksquat machines
- Dumbbells t/m 70 kg

En nog veeeeeeel meer! :D

Als je een keer samen wilt trainen moet je maar een gil geven, ik train er in het weekend samen met EricR, en doordeweeks meestal alleen.

Centaur; Ik wil nog steeds een keertje daar komen kijken. Want het lijkt me echt een Walhalla. Wat kost een proefles? En is het in de buurt bij het CS?

Helaas woon in niet om de hoek om er een abbo te nemen :( Kost me teveel...
 
Niet in de buurt van CS, proefles is geloof ik € 8,-. Met tram 3 is het 25 minuten vanaf het CS, halte Fahrenheitstraat.
 
tering :( en andere stations?
 
Station HS met lijn 12 is het 15 minuten, HS zal vanuit Haarlem waarschijnlijk de beste optie zijn.
 
Centaur zei:
Waarom ga je er niet gewoon al meteen weg? Het geld wat je er hebt betaald ben je toch al kwijt.

Ik heb al betaald voor de aankomende maand, dus een beetje zonde om dubbel te betalen vindt ik :D.

Scheelt trouwens ook een hoop geld zeg, €200,- voor een half jaar, dat is €33,33 per maand. :D. En €8,- inschrijfgeld is ook niet veel :D Nu betaal ik €63,- per maand..
 
voor de pijn: wat karma!
 
63 euro?? damn, nog duur ook, die breezerschool.

Kale, vanaf centraal is wel het makkelijkste te doen, je kan vanuit de trein de roltrap op, en gelijk de tram instappen tot bijna aan de deur bij kneets. Een losse training is idd 8 euro.
 
Centaur zei:
63 euro?? damn, nog duur ook, die breezerschool.

Kale, vanaf centraal is wel het makkelijkste te doen, je kan vanuit de trein de roltrap op, en gelijk de tram instappen tot bijna aan de deur bij kneets. Een losse training is idd 8 euro.

Ik heb een Gold membership lol, extra duur. Silver member is goedkoper, maar dan mag je alleen overdag trainen, das dus leuk voor huisvrouwtjes en werkelozen. :D Het enige voordeel is dat het dicht bij me huis is.. aan de overkant, maar ik neem liever het OV of de fiets naar kneets. Trouwens kan je bij kneets een beetje je fiets kwijt of is dat niet aan te raden?
 
Je kan je fiets prima kwijt daar, is een pleintje voor de gym waar geen andere personen komen dan degenen die naar de gym gaan. Ook al gooi ik zelf wel twee goede sloten op mijn fiets.
 
EricR zei:
Je kan je fiets prima kwijt daar, is een pleintje voor de gym waar geen andere personen komen dan degenen die naar de gym gaan. Ook al gooi ik zelf wel twee goede sloten op mijn fiets.

Beter, in de zomer, behalve op benendag:D, met de fiets, in de winter met de tram :D
 
Watje! :D Ook al ga ik met hevige regenval ook meestal met de tram. Op benendag juist lekker om met de fiets te gaan, beetje de benen los rijden.

Zie je binnenkort wel trainen.
 
Gewoon lekker fietsen man! :thumb: Ik dacht trouwens dat je met een OV kaart zelfs nog flinke korting kreeg bij kneets? Of was dat weer een andere kaart?
 
OV kaart geeft korting, maar volgens mij is een halfjaarkaart de goedkoopste optie. OV is 40 euro (weet ik niet 100% zeker) en halfjaarkaart is 33,33 euro per maand.
 
EricR zei:
OV kaart geeft korting, maar volgens mij is een halfjaarkaart de goedkoopste optie. OV is 40 euro (weet ik niet 100% zeker) en halfjaarkaart is 33,33 euro per maand.

Ja ik neem opzeker de halfjaarkaart :D Dat scheelt best wel een hoop, de helft van wat ik nu betaal. Alleen moet ik nu verder reizen, met de fiets dus of met het OV.. maarja je moet er wat voor over hebben he.
 
Je woont bijna aan de overkant van FF zei je, ik neem aan ergens op de Moerweg of Melis Stokelaan dus? Van daaraf is het niet eens zo'n grote afstand man, misschien 10 a 15 minuten fietsen.
 
Back
Naar boven