Fitness Seller

Bye bye Fitness First

Bezoekers in dit topic

ik woon op de Melisstokelaan :D, recht tegenover FF..3 min lopen op zijn minst.
Met de tram zou ik er volgens 9292ov.nl 25min over doen om bij Kneets te komen. Als ik het fietsend in 10-15min afleg dan kom ik wel vaak op de fiets :D
 
Volgens map24.nl is het 4.12 km, en dat met de auto dan he (8 minuten) Terwijl jij nog gewoon binnendoor kunt fietsen.
 
Verstandige keuze, al betwijfel ik of je het missen van een goede bank-machine niet had kunnen opvangen door te gaan dumbbell-pressen. Machines zijn leuk voor isolatie, maar zeer zeker geen massamakers.

Al met al veel succes in je toekomstige sportschool.
 
Fitness First Den Haag mist niet alleen bankjes, ze missen ook een squatrek en de mogelijkheid om te deadliften. Het is een flashy gym voor cardio, meer niet. De staat van hun machines is slecht tot zeer slecht.
 
En dan te bedenken dat Johnny_01 er ook heen wilde gaan :roflol: Maar goed dat ik hem meegesleurd heb naar kneets.
 
Jordees zei:
Verstandige keuze, al betwijfel ik of je het missen van een goede bank-machine niet had kunnen opvangen door te gaan dumbbell-pressen. Machines zijn leuk voor isolatie, maar zeer zeker geen massamakers.

Al met al veel succes in je toekomstige sportschool.

Ik denk zeker dat het een verstandige keuze is :D, dumbbell press die ik wel eens als afwisseling met (smithmachine) benchpress. Gewoon benchpressen gaat zwaar wennen worden denk ik, maar tuurlijk wel beter.

EricR zei:
Fitness First Den Haag mist niet alleen bankjes, ze missen ook een squatrek en de mogelijkheid om te deadliften. Het is een flashy gym voor cardio, meer niet. De staat van hun machines is slecht tot zeer slecht.

Ze hebben bij Fitness First staan:

- 3 losse verstelbare bankjes
- 2 Smithmachines, met verstelbaar bankje eronder
- Losse barbels tot 45kg ofzo iets.
- Losse dummbells tot 40kg

Squaten, benchpress, incline benchpress, decline benchpress, deadlift , bent-over barbell row en soms ook shoulder press heb ik tot nu toe altijd gedaan in de smith machine :o . Verder zijn er veel machines, waarvan ik er eigelijk weinig gebruik, behalve voor benen dan eigenlijk. Het cardio gedeeldte is 4x zo groot als het KT gedeelte....

Ik ben het met je eens dat sommige apparaten in slechte staat zijn bij FF.

Tijd om te gaan knalluh bij een echte harcore gym (Kneets dus) :D
 
Welkom bij Kneets dan he. ;) We zullen je vaak genoeg zien daar. :D Misschien ook vaak genoeg trainen.
 
johnny 01 zei:
Welkom bij Kneets dan he. ;) We zullen je vaak genoeg zien daar. :D Misschien ook vaak genoeg trainen.

Nog een ongeveer een maandje fitness first en dan... naar kneets.

Leuk nog een dbb-er die bij Kneets traint, je zult me er vaak genoeg zien binnenkort (als je op dezelfde tijden traint als ik ) en dan ben ik natuurlijk aan het trainen :D
 
Back
Naar boven