AndroidHealthClinic

C, B en A nivo in NL, mijn visie.

Bezoekers in dit topic

landsmeer moet nog komen he aankomende zaterdag ;)

zonde dat je op vakantie gaat voor zo een wedstrijd maar idd er komen er vast nog meer!
je hebt t maar druk zo te zien maar het houd je jong he :P

ene mensen de kont uit hangen ben je volgens mij 1 van de beste in ik zeg 1 aangezien ik ook nog op t forum zit hehe
t is dat ik je nou wel door heb maar in t begin werd ik ook gek van je hahahaha en de nieuwelingen en de minder bedeelde onder ons happen wel ja hahahaha

als je nou gewoon met je kont naar landsmeer komt zaterdag de 8ste trakteer ik op een pilsie ;)
 
Jammer vriend maar mijn allerlaatste centen heb ik aan mijn vriendelijke vriend Jan Haaring uitgegeven die op dit moment aan het meelezen is.
Hij is degene geweest die mij de centjes heeft afgetroggeld waardoor ik arme vent niet naar landsmeer kan komen.
Maar niet getreurd inderdaad,en dat pilske dat houd ik wel tegoed van je,niet teveel beloven anders ben je zo een krat pils armer hahahahaaaaaa;):D
@ Jan ik hoop dat ze je smaken die lekkere keilen!
 
hahahaha arme stakker hehe vooruit dan maar dan houden we die te goed!
ik kijk wel uit met te veel beloven ;) moet ook nog wat over blijven voor mn eigen dorst!
 
@Jan
t klopt dat er dergelijke niet meer mee doen.. maar toch deden die jongens van klazienaveen toch mee op b en a wedstrijden dus toch een goede lijst of nie?:)
 
Back
Naar boven