Fitness Seller

C-wedstrijd in Roermond!!!!

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.066
Waardering
46
Er is zondag 27 april een wedstrijd in Roermond. de Bodymania Cup. Het is een C-wedstrijd waar zich naar mijn weten nog atleten voor kunnen inschrijven (altijd goed om ervaring op te doen toch??). De classes worden ingedeeld op lengte en er is een junioren groep.

Tevens zijn er gastoptredens van een atleet die bij mij traint. Shehab die vorig jaar 2e werd bij de WK van de NABBA. Hij heeft zaterdag een wedstrijd gehad en ik heb em gisteren gezien en hij zag er geweldig uit hij was nu 109 kg en nog steeds super droog!!!
Verder zal er naar mijn weten ook een gastoptreden zijn van nightwinner Paul Lans....

Als mensen intresse hebben (of voor deelname of om het te bezoeken) moeten ze het maar ff laten weten dan zal ik nog wat meer info vragen.........
 
iK heb nog wat meer info....

De wedstrijd wordt gehouden in:
zaal "De Ster"
Raadhuisstraat 13
6042 GK Roermond

Aanvang:
Zaal open 13:00 uur
Prejudging 14:00 uur
Begin finale 17:00 uur

Entree:
Hele dag € 15,-

Infoline Bodymania
0475-404051
06-50477725

Ik hoop dat er bodybuilding liefhebbers zijn die ook bij dit evenement willen zijn.....
 
Dat is leuk.. dan zie ik je misschien wel. ik ben vanavond waarschijnlijk aan het filmen......
 
Originally posted by the_ur
Dat is leuk.. dan zie ik je misschien wel. ik ben vanavond waarschijnlijk aan het filmen......

LOL dus degene die staat te filmen ben jij :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by the_ur
Dat is leuk.. dan zie ik je misschien wel. ik ben vanavond waarschijnlijk aan het filmen......

dan kan je hem mooi online zetten kan de rest ook mee genieten of ziek worden ;) (net asl ik)
 
Back
Naar boven