Fitness Seller

C4 - Cellucor

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? C4 Extreme is powdered energy. Harnessing our NO3 technology and effective ingredients including creatine nitrate, Beta Alanine, and Arginine AKG, C4 Extreme is our advanced pre-workout supplement, possessing the power to ignite your mind, muscles, and workout regiment, workout after workout after workout.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? Eerst 1 schepje, nu 2 schepjes
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, cadeautjes, levering binnen 24h
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee, te duur voor wat het doet.

Mijn review:

Ik had C4 al enige tijd op het oog toen het in de BodyBuilding.com store verscheen, maar aangezien de verzendkosten vanuit amerika erg hoog lagen had ik het nooit besteld. Tot mijn vreugde kreeg B&F het niet al te lang geleden in voorraad en aangezien mijn PWO bijna op was had ik gelijk een potje besteld.

Hiervoor heb ik al veel verschillende PWO's gebruikt: Jack3d, 1MR, Hemo Rage UC, MP Assault, Mesomorph, Noxipro, HARD!, CRAZE en vast nog wel een die ik me niet kan herinneren :p. C4 bevat geen 1,3DMAA wat ook meespeelde bij het bestellen van deze PWO aangezien ik daar toch een tijdje vanaf wou.

Ik heb het inmiddels een week gebruikt en tijdens die week 5x getraind. Ik ben begonnen met 1 schepje (je weet het nooit :p), maar zoals verwacht (PWO junkie ;)) had ik daar niet genoeg aan om iets te voelen. Bij 2 schepjes krijg ik goede "schone" energie, focus, pomp en heel belangrijk geen crash. Vooral de pomp is goed i.v.m. andere PWO's, na mijn armen training had ik moeite met ze compleet strekken, dat heb ik alleen een keer gehad toen ik net begon met PWO's nemen. Ik heb wel het idee dat ik er meer van ga zweten en iets sneller buiten adem raak (walking lunges waren geen pretje :eek: ). Maar bij 2 schepjes krijg je volgens mij dan ook een flinke dosis caffeine binnen, dus niet geheel onverwacht.

Het enige wat ik miste was het euforische gevoel dat ik bij veel andere PWO's wel ervaar, maar dat zal wel aan het ontbreken van 1,3DMAA liggen :o.

Als je naar de ingrediënten kijkt zie je dat ze er zeker geen troep in hebben gestopt ook het potje is extreem mooi: relief op de buitenkant en verder in glimmend zilver, maar dat zie je helaas ook weer terug in de prijs... En dat is eigenlijk het enige nadeel aan deze PWO. Hij is simpelweg te duur voor wat je ervoor krijgt. Nu heb ik voor 35eu 15 trainingen, wat toch echt wel heel duur is voor een PWO.

Bij b.v. 1MR en Mesomorph heb ik voor minder/hetzelfde geld 25-28 trainingen, maar daar zit dan weer 1,3DMAA in... Ik zag op BodyBuilding.com een nieuwe versie van 1MR zonder DMAA, ik hoop dat B&F die snel op voorraad heeft, dan ga ik die gelijk proberen.

Als je een PWO zoekt zonder 1,3DMAA is dit ZEKER een aanrader, je zou ook kunnen kiezen voor CRAZE welke eigenlijk beter werkt, maar ik vertrouw die qua ingrediënten dan weer voor geen fluit... CRAZE werkt zo goed, zelfs nog beter dan meeste PWO's met 1,3DMAA dat er bijna wel iets anders in moet zitten wat niet te vertrouwen is.

Conclusie: kopen als je geld over hebt en iets zoekt zonder 1,3DMAA

photo (3).jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wou je vragen naar je bevindingen met betrekking tot Craze, aangezien ik die afgelopen week in huis heb gehaald... Totdat ik onderaan je bericht kwam! ;) Welke van je bovengenoemde pre-workout's vond je het beste?
 
Ik wou je vragen naar je bevindingen met betrekking tot Craze, aangezien ik die afgelopen week in huis heb gehaald... Totdat ik onderaan je bericht kwam! ;) Welke van je bovengenoemde pre-workout's vond je het beste?

Ik denk dat Mesomorph de allerbeste was van alle die ik heb geprobeerd. De focus en energie daarvan zijn echt ongeëvenaard, daar kan echt geen enkele andere tegen op, CRAZE komt wel in de buurt trouwens. En een ander voordeel is dat 25 servings ook ECHT 25 servings zijn. Enige nadeel was dan weer dat de kleine willy moeilijker op gang kwam na gebruik :o.
 
Heb naast Untoppable me nieuwe topper gevonden bij B&F. Erg heavy en zieke focus :D en geen crash oid na de training
 
Back
Naar boven