AndroidHealthClinic

C4 Extreme Pre Workout te koop

Bezoekers in dit topic

console9

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
88kg
Pre Workout aangeboden. Net nieuw in de shop van xxl nutrition. Aangezien elk lichaam anders is, reageert elk lichaam er anders op, wat de reden is dat ik de pre workout wil verkopen. Dan kan ik er in ieder geval iemand anders nog een plezier mee doen. Nieuwprijs is 40€ en ik heb het slechts drie maal gebruikt, wat betekent dat er nog ruim 55 doseringen overblijven.

The most explosive Pre-Workout intensifier - C4 is een van de sterkste pre workout boosters verkrijgbaar!

Voordelen C4

De Pre-Workout met NO3, extreme spierpomps!
Optimale spiergroei, harde volle spiermassa!
Krachtige energie boost voor een geweldige training
Verhoogde vetverbranding tijdens de training
Waanzinnige spierkracht
De sterkste creatine, gepatenteerd Creatine Nitraat!
Spierherstel al tijdens de training
Enorme verbetering prestaties
Langer doorgaan, meer uithouding in de spieren


De ingredienten in C4 Extreme

Creatine Nitraat - naast de kracht en spiermassa die deze 10x beter opneembare creatine je geeft is Creatine Nitraat een zeer krachtige vasolidator, het onspant de bloedvaten in de spieren waardoor veel grotere hoeveelheden bloed, zuurstof en opbouwende stoffen de spieren bereiken, voor optimale groei en prestaties. Dit effect geeft je direct een enorme pomp in de werkende spieren. Ook afvalstoffen die prestaties remmen worden sneller weggenomen. Creatine Nitraat is de nieuwe krachtige creatine voor Hardcore Bodybuilders.

-10x beter opneembaar als Creatine Monohydraat
-Geeft een enorme spierpomp
-De sterkste creatine voor spiermassa!
-Sterke krachtopbouw als met andere creatine
-Betere prestaties
-Herstel al tijdens de training

Beta Alanine – het meest effectieve stofje om vermoeidheid in de spieren tevoorkomen. Met Beta Alanine kun je blijven doorgaan. Het vergrote uithoudingsvermogen in de spieren komt doordat Beta Alanine de opbouw van melkzuur in de spieren voorkomt.

Arginine AKG – het populaire aminozuur van dit moment.Het aminozuur arginine is een voorloper van NO (Nitric Oxide). Dit belangrijke aminozuur zorgt voor sneller herstel van spierweefsel, verbetert de opname van eiwitten en geeft een pomp met trainen. Arginine heeft ook een positieve invloed op het afslankproces.

Caffeine – wordt in de sport gebruikt om de vetafbraak testimuleren, om vermoeidheidsverschijnselen te onderdrukken waardoor een sporter beter en langer kan presteren, en vanwege de stimulerende werking. Onderzoekheeft uitgewezen dat caffeïne al vanaf een betrekkelijk lage dosering tot prestatieverbetering kan leiden.

Vitamine B12 - is essentieel voor de aanmaak van rodezuurstofrijke bloedcellen. Methyl B12 bevordert daarnaast de stowisseling vanvoedingsstoffen, een gezond zenuwstelsel en gezonde slaap.

Mucuna Pruriens – bevat L-Dopa een natuurlijk voorkomend aminozuur dat je lichaam omzet in Dopamine. Dopamine ondersteunt de afgifte van het voor bodybuilders krachtig spieropbouwende en vetpercentage verlagende groeihormoon. Dopamine zet ook om in norepinefrine. Norepinefrine verhoogt de adrenaline respons in je lichaam en geeft de energie (euforisch gevoel) die je nodig hebt om te keihard te trainen.

Niacinamide – is populair bij bodybuilders omdat het de volheid en zichtbaarheid van de spieren verbetert. Niacinamide helpt ook bij de energieproductie in je lichaam en bevordert de werking van het zenuwstelsel.

N-Acetyl Tyrosine - dit aminozuur helpt overtraining tevoorkomen door geestelijke en lichamelijke vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, verhoogt concentratie en het gevoel van welzijn.

C4 Extreme geeft je keiharde spiermassa, onvoorstelbare spierpomps, waanzinnige kracht en energie!

Aanbevolen gebruik c4 Pre-Workout

Mix per dosering 1 maatschep in 200ml water of vruchtensap.
Inname 20-30 minuten voor de training.

C4 Extreme bevat 60 servings per verpakking!
 
je wilt het dus voor 40 kwijt?
dan koop ik een nieuwe van 40 met 1 maatschep meer
umad?
 
60 doseringen.....3 maal gebruikt...."wat betekent dat er nog ruim 55 doseringen overblijven" hmmm..........something doesn't add up :p

P.S. ik zou vermelden wat jij ervoor wil? of waarvoor ruilen? Welke smaak jij hebt? Welke stad of provincie jij woont?
Voor 20 kun je nieuwe halen bij B&F, al is het maar 30 doseringen.
Tip: nooit grootverpakking halen voordat je het hebt geprobeerd ;)
 
Laatst bewerkt:
60 doseringen.....3 maal gebruikt...."wat betekent dat er nog ruim 55 doseringen overblijven" hmmm..........something doesn't add up :p

Eerste keer 1 scoop, slappe zwets, tweede en derde keer twee scoops maar nog altijd slappe zwets waarschijnlijk... Ik snap eigenlijk niet waarom dat product in Amerika zo populair is ??? Als dan toch energie en pomp wil, ga dan voor iets bewezen als Glycocarn ofzo en wat cafeïne.
 
Hoef er geen 40 voor, maar het blijft nu gewoon bij me op de plank staan. 30€ mooi bedrag? Kunnen we vast over praten...

Ik woon in den haag, de smaak is fruit punch en ik moet toegeven, hij is goed te drinken qua smaak. Die van xxl nutrition krijg ik nauwelijks weg.
 
Back
Naar boven