XXL Nutrition

cable crossover tweedehands, hoeveel is de waarde?

Bezoekers in dit topic

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
708
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
hallo iedereen, ik sta op het punt om een cablecrossover te kopen van technogym voor in mijn homegym, hoeveel denken jullie dat ik er maximum mag voor geven (hoeveel denken jullie dat het toestel waard is)?
cablecross.jpg
 
Lastig te zeggen.
Maar als ik die 2 kleine treurige gewichtenstapels zie dan zal ik niet meer bieden dan 4 a 500.

Echter alles met technogym maakt het belachelijk duur.
 
Gewichtenstapels is niet om over naar huis te schrijven nee.
Hoeveel is dat ? 2 x 60 kg ?

Dat zal (of althans niet lang) toereikend zijn.
 
2x50kg...
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Als ik het goed zie is er in deze kabels geen gewichtsverlies/krachtverlies zoals bij de meeste verstelbare cable crossovers (2:1).

Dan is 50 kg dus echt 50 kg en dat is single handed toch al aardig wat voor velen.
 
Als ik het goed zie is er in deze kabels geen gewichtsverlies/krachtverlies zoals bij de meeste verstelbare cable crossovers (2:1).

Dan is 50 kg dus echt 50 kg en dat is single handed toch al aardig wat voor velen.

Dat is waar, maar dan is een stapgrootte van 5kg ook best veel vind ik
 
En hoeveel schatten jullie de waarde van dit toestel in? Want dat is de vraag :p ik twijfel niet als ik het wel of niet ga kopen, maar ik twijfel dat ik teveel zal betalen
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Heb de cablecross dan toch gekocht! Heb 400€ betaald, goede deal ofniet?

F8793AC5-3AAD-4937-AE82-DE3F0C33CEA1.jpeg
F2F534C5-9A5A-4382-B4CD-77787A9BBDB1.jpeg
BE85BA89-9633-4638-B198-0EF0123C989F.jpeg
9B2143AD-6128-47B6-BCAA-E1EAF093365A.jpeg
 
Uiteindelijk gaat het er nu om wat jij het waard vindt. Blijkbaar is dat 400 euro en hij ziet er nog redelijk goed uit. Keer poetsen en je kan er weer jaren mee vooruit. Veel plezier.
 
Facking mooie ruimte heb je daar, jaloers op je homegym.

En ja als het soepel loopt is €300/400,- een mooi bedrag.
Loopt nog als nieuw :D heb een tijd geleden bijna één gekocht voor 600€. Maar die persoon zei dat hij een andere bieder had die 1200€ betaald heeft.. dus ik zit wel goed met mijn 400€ denk ik.. was wel 2u rijden en 2u terug :p
 
Fitness Seller , ik heb enkel nog cable attachments nodig.. (triceps rope, biceps bar plat met rubber, en 4 eenhandsgrepen ) ik heb eens gekeken op jullie website, en qua prijs zitten jullie wel goed! hoeveel bedraagt de levertermijn ongeveer, en geven jullie soms korting ook =D? gr
 
Als ik het goed zie is er in deze kabels geen gewichtsverlies/krachtverlies zoals bij de meeste verstelbare cable crossovers (2:1).

Dan is 50 kg dus echt 50 kg en dat is single handed toch al aardig wat voor velen.
ja idd zou ook niet de ambitie hebben om cable crossover strongman te worden maar als je 50 kg side raises pakt oid knappe vent die dat doet.
 
vette gym man is dit een klaslokaal ofzo wat is het voor pand? woon je er ook bij?
Neen, is een oude schuur/loods waar er een café in was, het huis waar ik woon staat er naast, het is een soort oud hoevetje zal ik zeggen.. maar de vergunning op café te houden is ingetrokken (nog van de vorige eigenaar) dus ideaal voor mij om een homegym van te maken :D
 
Fitness Seller , ik heb enkel nog cable attachments nodig.. (triceps rope, biceps bar plat met rubber, en 4 eenhandsgrepen ) ik heb eens gekeken op jullie website, en qua prijs zitten jullie wel goed! hoeveel bedraagt de levertermijn ongeveer, en geven jullie soms korting ook =D? gr
Als de grepen op voorraad zijn kunnen die normaal gesproken binnen een dag verzonden worden.

Met enkel wat grepen kom je helaas niet in aanmerking voor korting ;)
 
Als de grepen op voorraad zijn kunnen die normaal gesproken binnen een dag verzonden worden.

Met enkel wat grepen kom je helaas niet in aanmerking voor korting ;)
Dacht ik al, wie weet een volgende keer dan :D
 
Mooie ruimte man, €400 lijkt mij een prima prijs.
 
Nog even en dan staat het vol daar;) Train je daar alleen?
 
Nog even en dan staat het vol daar;) Train je daar alleen?
Voorloopig train ik nog alleen.. of soms met enkele vrienden. maar denk eraan om wat meer volk te inviteren, en een kleine bijdrage te vragen. Maar ik ben er nog niet uit.. Heb nog maar de halve ruimte benuttigd dus uitbereiding is nog mogelijk
 
Back
Naar boven