Fitness Seller

Cable crossover

Bezoekers in dit topic

Anoniem153499

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2016
Berichten
76
Waardering
90
Lengte
1m76
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Beste leden,

Ik ben van plan een cable crossover te gaan kopen, en heb er eentje op het oog via marktplaats. Ik kan hem overnemen voor 400,- en beide gewichtstapels lopen tot 45 kilogram. Maar dit zijn van die kunststof platen die je ook bij kunt kopen, dus eventueel uitbreidbaar. Maar 400 euro voor dit toestel, zal dat het waard zijn of kan ik beter langer doorzoeken naar een ander? En eventueel wat meningen van diegenen die een soortgelijke crossover hebben.

$_86.jpg
$_86.jpg
$_86.jpg
 
Geen verstand van maar opzich klinkt dat bedrag niet eens zo verkeerd, al heb je er ook een powerrack voor- het is dus maar net waar je het mee vergelijkt. Wellicht handig om de nieuwprijs te vermelden en wat voor oefeningen je hiermee wilt gaan doen, en of het dan praktisch (toestel neemt behoorlijk veel ruimte in) en qua effectiviteit (katrollen/ kabels etc) niet de moeite loont om te investeren in db/bb met gewichten? Waarschijnlijk droom je al een tijdje van een dergelijk toestel en maken "my 2¢" weinig indruk maar ik ben dan ook een buitenstaander. ;)
 
Geen verstand van maar opzich klinkt dat bedrag niet eens zo verkeerd, al heb je er ook een powerrack voor- het is dus maar net waar je het mee vergelijkt. Wellicht handig om de nieuwprijs te vermelden en wat voor oefeningen je hiermee wilt gaan doen, en of het dan praktisch (toestel neemt behoorlijk veel ruimte in) en qua effectiviteit (katrollen/ kabels etc) niet de moeite loont om te investeren in db/bb met gewichten? Waarschijnlijk droom je al een tijdje van een dergelijk toestel en maken "my 2¢" weinig indruk maar ik ben dan ook een buitenstaander. ;)


Beste Derksen,

Losse dumbells, en een powerrack heb ik verder Al, het is in principe meer voor de uitbreiding van mijn Homegym. En de mogelijkheid aan oefeningen die erbij komen met een crossover. Een nieuwe betaal je vaak al gauw 3 keer zoveel voor. Maar je hebt ook nog andere soorten voor rond de 600 euro. Vandaar of deze dan niet te duur is.

Danny
 
Beste Derksen,

Losse dumbells, en een powerrack heb ik verder Al, het is in principe meer voor de uitbreiding van mijn Homegym. En de mogelijkheid aan oefeningen die erbij komen met een crossover. Een nieuwe betaal je vaak al gauw 3 keer zoveel voor. Maar je hebt ook nog andere soorten voor rond de 600 euro. Vandaar of deze dan niet te duur is.

Danny
Okay Danny. Zou even vragen wat de nieuwprijs was aan de eigenaar. Heb het bericht van Rik76 bekeken en als deze nieuw €499 was dan is de vraagprijs veel te hoog.
 
way too overpriced
 
Ik zag het net ook idd, dan lijkt 250/300 mij een veel beter bedrag voor deze crossover
 
Ik vraag me af hoe vlot de gewichtsstapel over de geleiders glijdt bij dit soort toestellen.

Zou dat toch wel effe uittesten :)
 
Ik vraag me af hoe vlot de gewichtsstapel over de geleiders glijdt bij dit soort toestellen.

Zou dat toch wel effe uittesten :)
Idd ik ook wel, in de sportschool lopen ze altijd wel soepel maar met dit soort toestellen voor thuis heb ik eerlijk gezegd geen idee. De koop is trouwens niet doorgegaan. Hij wilde maar zakken tot 390 toen ik hem erop wees dat die nieuw 500 was. Ik kijk nu weer gewoon rustig verder naar zo'n crossover brug.
 
Dat lijkt me eerlijk gezegd een waardeloos ding. Er zit weinig gewicht aan en de afstand is zo kort dat cable flyes niet mogelijk is zodat je ook niks aan 2 gewichtstapels hebt.

Heb zelf een van Bodycraft. Stelde me er heel weinig van voor en ging maar eerst even testen bij Helisport, tot mijn verbazing ging dit ding heerlijk soepel zoals ik in de gym gewend was en heb hem toen direct besteld. Staat nu ruim 7 jaar en werkt nog perfect. Is wel plate loaded. Nieuw rond de 400 euro.
 
Ondertussen heb ik een andere op het oog, gewoon een brug waar je goede crossovers mee kunt doen, de gewichtstapels aan beide kanten lopen tot 70 KG. En ik kan hem overnemen voor 250/300 euro.

$_86.jpg
$_86.jpg
$_86.jpg
 
Als je er plaats voor hebt lijkt me dit wel een cool ding.
 
Back
Naar boven