XXL Nutrition

cacao poeder puur

Bezoekers in dit topic

kingnbajam

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.157
Waardering
1
Wat is de voedingswaarde van pure cacao poeder???

Een eetlepeltje pure cacao poeder door je melk en havermout is echt lekker! Maar ja... tijdens cutten niet echt handig!

Anyway, wie hier meer info over heeft, ik zou het graag willen weten! :)
 
voor 100 gr Nesquik van het merk NESTLE
4,9gr proteine

82,5 gr koolhydraten

3gr vetstoffen
 
cacaopoeder 1 eetl 19 kcal 1 g eiwit, 1 g vet, 1 g KH.
1 theelepel

Uit die stomme calorietabellenboek waar zowat alles per lepel en portie is aangegeven. Die geeft geeneens aan wat de hoeveelheid is : niet afgestreken zelfs ook nog voor poeders :headbang: voor vloeistoffen 15cc/ml.

O ja.. een theelepel is dan ook niet afgestreken en voor vloeistoffen 3-4cc/ml.
Dan is cacao: 3 kcal en de hoeveelheden zijn naar 0 afgerond.

Ergo, er zit zowat niks in cacao...

Espi

PS: Michel, je moet wel lezen.. Nesquik is GEEN pure cacaopoeder, van Houten bijv wel.
 
bedankt espi!

Toch misschien wel geschikt als smaakmaker dan... als je niet eetlepels vol gaat gebruiken. ;)
 
Ik zoek nog steeds die facking Cacao boter !!! Maar kan gewoon echt nergens vinden.. Geen 1 drogist aphotheek lijkt het te hebbe... shit zooi :(
 
Originally posted by Ryu
Ik zoek nog steeds die facking Cacao boter !!! Maar kan gewoon echt nergens vinden.. Geen 1 drogist aphotheek lijkt het te hebbe... shit zooi :(

moet je bij de groothandel voor patesier/chocolatier zoeken, hebben ze het zeker en kom je er erg goedkoop vanaf...

:D
 
En waar the **** kan ik dat vinden? :S
 
Ok Kusje van mij :D
 
Cacao boter had ik ooit eens gezien bij de Edah... weet niet of ze het nog hebben maar het is het proberen waard :)
 
Originally posted by Ryu
Ik zoek nog steeds die facking Cacao boter !!! Maar kan gewoon echt nergens vinden.. Geen 1 drogist aphotheek lijkt het te hebbe... shit zooi :(

zal morgen eens bij mn werk kijken..de groothandel voor voedingsproducten:D
 
Back
Naar boven