XXL Nutrition

Cadeautips

Bezoekers in dit topic

Tentstok

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
168
Waardering
250
Lengte
1m89
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hey DBB'ers,

Over iets meer dan een maandje staat mijn verjaardag om de hoek en ik kreeg afgelopen week al drie keer de vraag over welk(e) cadeau(s) ik graag zou willen. Buiten het niet-reële om (rolex etc) ben ik op zoek naar leuke cadeaus met een prijskaartje van maximaal 50 euro, of een wat groter cadeau.

Mijn interesses zijn:
  • Managementboeken
  • Boeken over fysiologie
  • Boeken/magazines over bodybuilding
  • Bodybuildingaccessoires
  • Sneakers
  • Supplementen
  • Cryptocurrencies
  • Kleding
  • Binnenhuisdingetjes (20 jarige student - op kamers, wordt 21)


Heb jij toch een dondersorigneel cadeau, laat het dan weten! Tevens wil ik eind van dit jaar of begin volgend jaar mijn eerste wedstrijd bodybuilding gaan meedraaien. Mocht je daarvoor iets origineels weten, laat je dan horen.


Nee, ik ga geen pocketpussy aan mijn ouders vragen en dat is ook echt niet nodig:emo:

Thanks in advance! :clap:
 
Rolex van negert op hoek, 50 euro jij zijn vriend en jij sowieso echte rolex jwz

Laat die faggot familie leden van je maar zelf wat bedenken, of ben je bang dat ze toch wel die pocketpussy geven dan? :roflol:

Waardeer zelf meer de moeite die mensen steken in het uitzoeken dan dat je zelf maar aan komt met lijstje van wat je wilt hebben. Als je met zo’n lijstje komt kun je het net zo goed zelf kopen dus wat maakt het kado dan nog ‘bijzonder’?
 
Rolex van negert op hoek, 50 euro jij zijn vriend en jij sowieso echte rolex jwz

Laat die faggot familie leden van je maar zelf wat bedenken, of ben je bang dat ze toch wel die pocketpussy geven dan? :roflol:

Waardeer zelf meer de moeite die mensen steken in het uitzoeken dan dat je zelf maar aan komt met lijstje van wat je wilt hebben. Als je met zo’n lijstje komt kun je het net zo goed zelf kopen dus wat maakt het kado dan nog ‘bijzonder’?
Haha tuurlijk ik ook, maar mam kwam met het idee voor een ps4, alleen heb ik geen tijd/te weinig interesse op het moment om te gamen. Wil zelf het liefst productief bezig zijn, en ben behoorlijk ambitieus.

Maar bedankt voor je tip! Ik zet hem erbij op het lijstje :p:clap:
 
Cadeaubonnen ?
 
Biljetje van 50 euro.
 

7000 kippen zijn op zoek naar een nieuw huis

Altijd al gedroomd van een tuin vol kippen? Dan hebben wij goed nieuws voor je: bio-kippenboer Jan Cools uit Loenhout biedt namelijk al zijn leghennen (zo’n 7000) ter adoptie aan.

yqv8ik4i95m8_home_landscape_top_article_630x325-300x155.jpg




Voor slechts twee euro ben je al in het bezit van een kip.
 
Back
Naar boven