MuscleMeat

Cafeïne en creatine. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cQb

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
397
Waardering
0
Ok de zoveelste. maargoed. Ik iets is me nog onduidelijk. Ik heb even wat testjes gedaan.

1 uur van te voren cola drinken. +- 1 fles en daarna creatine nemen + een workout van ongv 50min. redelijk intensief.

nou ik kan je vertellen. Ik kreeg erg veel hoofdpijn, en heel erg druk op mijn hoofd. ( hoge bloedruk misschien)?

iig, ik snap de relatie hier niet, ik dacht dat Cafeïne in combi met creatine alleen je prestaties beinvloede, alleen ik had echt een aantal lichaamlijke klachten. raar toch?

iemand een conclusie?

De creatine die ik nam. was een mix van 1 thee lepel 'ethyl ester' en 4 thee lepels monohydrate.. ik neem die voor de training, en 's ochtens vroeg in een shake.
 
hoeft niet perse te komen door de crea ... missch slecht gegeten? geslapen?


verder vind ik een hele fles cola best veel... ? neem gewoon Caf tabs+water..

maar duurde de hoofdpijn lang?
 
hoofdpijn heel even, ong 10min best hevig. Ik neem die cola nie voor de caf dude, maar omdat ik ong 2 a 3 flessen perdag drink. beetje verslaving denk ik.
 
what for then? once a addict always an addict :). i try to quit but its not easy buddy.
 
Damn, als je al verslaafd bent aan cola... Volgens mij kan je nog beter af en toe een shotje zetten ipv die rotzooi te zuipen :D
 
2 a 3 flessen per dag.... :hamer: Jij komt er wel...
 
Damn, als je al verslaafd bent aan cola... Volgens mij kan je nog beter af en toe een shotje zetten ipv die rotzooi te zuipen :D

heb net een kuur van 14 weken achter de rug :cool:
 
Drink jij cola voor de caffeïne?? Dat gehalte ligt wel erg laag hoor maar dat van de suiker daarentegen...:eek: Maarja misschien beter ook in dit geval.

Caffeïne zorgt ervoor dat minder creatine wordt opgenomen of bemoeilijkt en suiker verbetert de opname...
 
in heaven? ik heb mijn doel al bereik boy. weeg bijna 104kg ben 1.85 lang. bf 11%
 
Mag hopen dat het cola light is.. ;)
 
Drink jij cola voor de caffeïne?? Dat gehalte ligt wel erg laag hoor maar dat van de suiker daarentegen...:eek: Maarja misschien beter ook in dit geval.

Caffeïne zorgt ervoor dat minder creatine wordt opgenomen of bemoeilijkt en suiker verbetert de opname...


cola light drink ik meneer ;)
 
Good boy!! :cool: Maar toch caffeïne gehalte te verwaarlozen 'jongen':D
 
caffeine en creatine trekken beiden vocht uit het lichaam.

Kater onstaat doordat alcohol vocht uit het lichaam ontrekt (oa hoofdpijn).

Ik zie de link.
 
caffeine en creatine trekken beiden vocht uit het lichaam.

Kater onstaat doordat alcohol vocht uit het lichaam ontrekt (oa hoofdpijn).

Ik zie de link.

kijk, hier heb ik wat aan. Hier kon je nog wel eens gelijkt in hebben meneertje ;)
 
cola light drinken zonder caffeine zou ik dan zeggen.
 
goed om te weten hoe een kater nu ontstaat :) vroeger wel eens last van gehad ;) nu is dat natuurlijk al meer dan 2 jaar verboden :)

dacht dat Caffeine slechte werking had met creatine? Dus toch niet aan te raden?
 
goed om te weten hoe een kater nu ontstaat :) vroeger wel eens last van gehad ;) nu is dat natuurlijk al meer dan 2 jaar verboden :)

dacht dat Caffeine slechte werking had met creatine? Dus toch niet aan te raden?

Dat idee schijnt al weer achterhaald te zijn
 
Back
Naar boven