XXL Nutrition

Cafeine en efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benzemar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2008
Berichten
115
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Ik ben op zoek naar cafeine en efedine in poedervorm waar verder niks bij in zit. Ik heb het al bij de apotheker gevragd maar die verkopen het niet.
Iemand hier met een link naar een internet shop?
 
Wat hij zegt.
 
Damn, in dat linkje staat opvoeren tot 6 per dag, dat is HEEL wat cafeine dan! je kan toch gewoon een vetverbrander van nu nemen, ook meestal wel 300 mg cafeine.
 

Efedrine.

Kijk eens bij je lokale mortuarium.. Maar dat is meer voor de doe het zelver..

of

Ephedra komt van nature voor in China en het zuidwesten van de Verenigde Staten. In China wordt het al zo'n 3000 jaar gebruikt. Het heet daar Ma Huang. Wetenschappers hebben in de jaren '30 voor het eerst efedrine geïsoleerd uit de plant ephedra. Het is sinds april 2004 door de Nederlandse overheid verboden om efedrine bevattende preparaten in de vrije handel te verkopen.

Even naar China?
 
Oke dan!!! Eindelijk zeg, nu effe een retourtje china dan heb ik mn eca stack.
 
zijn die mannen te vertrouwen?

Ik heb wel nog wat ephidrine besteld ma had bij mijn "kennis" ephidrine product besteld maar em heeft het nooit ontvangen.

grtz

bart

jep is wel te vertrouwen..
heb een maandje geleden mijn pakketje ontvangen..
duurde wel ongeveer 3 weken..
 
Ik kocht vroeger ( een jaartje of 10-12 geleden) mijn efedrine en caffeine gewoon bij een Duitse apotheek , geen idee of je het nu nog zonder voorschrift kan krijgen.
 
je kan het alleen krijgen mits je kan aantonen dat je asma patient bent..met voorschrift
 
Back
Naar boven