Fitness Seller

Peiling Cafeïne gebruik

Peiling Peiling Hoeveel milligram cafeïne gebruik gemiddeld dagelijks?

• Totaal stemmers
    24

Bezoekers in dit topic

Even er vanuit gaande dat je dit aan mij vraagt, dat valt reuze mee.
Al drink ik natuurlijk best veel koffie, zeker voor iemand die er vrij gevoelig voor is. De gewenning heeft er dus voor gezorgd dat ik meer ben gaan nuttigen, aangezien ik niet met 6 mokken per dag begonnen ben. 😅
Zodra mijn natuurlijke energie weer wat terugkomt, minder ik weer.
Ik vraag me af of caffeine de oplossing is. Caffeine verhoogd het autonome zenuwstelsel wat vaak al verhoogd of overbelast is door long covid. Een cliënt van mij heeft laatst een operatie aan het hart gekregen vanwege longcovid. Dat schijnt bij meerdere cliënten te helpen, maar dat verschilt omdat er verschillende soorten long covid zijn. Het had te maken met atriumfibrileren.

Ik vraag me af of caffeine de oplossing is. Caffeine verhoogd het autonome zenuwstelsel wat vaak al verhoogd of overbelast is door long covid. Een cliënt van mij heeft laatst een operatie aan het hart gekregen vanwege longcovid. Dat schijnt bij meerdere cliënten te helpen, maar dat verschilt omdat er verschillende soorten long covid zijn. Het had te maken met atriumfibrileren.
Het zal wellicht niet de oplossing zijn, maar een beter alternatief heb ik niet echt.

Volgens mij heeft @Loca ook niet bijvoorbeeld een topic geopend van 'hé jongens, als je long covid hebt is dit de oplossing'. Maar geeft gewoon aan hoe het gebruik bij haar ontstaan is.

• Like
Waarderingen: Loca
Volgens mij heeft @Loca ook niet bijvoorbeeld een topic geopend van 'hé jongens, als je long covid hebt is dit de oplossing'. Maar geeft gewoon aan hoe het gebruik bij haar ontstaan is.
Dat begrijp ik. Ik wilde alleen aangeven dat caffeine gebruik het herstelproces kan vertragen. Het was goed bedoelt verder en geen aanval ofzo....

• Topic Starter Topic Starter
Het zal wellicht niet de oplossing zijn, maar een beter alternatief heb ik niet echt.
Mogelijk geneesmiddel wordt getest.

While we observed a positive treatment effect of BC007, a Phase II clinical trial by Berlin Cures GmbH (BLOC) did not show a superior effect compared to placebo, as announced in a press release <a href="https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2024.12.13.24318856v1.full#ref-24">24</a>. Detailed participant characteristics and outcomes from BLOC have not been shared. Both trials included PCS patients with detectable GPCR-fAAbs, but there were key differences: BLOC used a randomised design, while reCOVer was a crossover study; inclusion criteria for fatigue severity differed (reCOVer: Bell Score≤60; BLOC: FACIT-FS Score<35); the duration of PCS symptoms varied (reCOVer: at least three months before enrolment; BLOC: „acute phase of COVID-19 ended at least 3 months prior to dosing“). Additionally, the reCOVer trial excluded patients with ‘organ damage.’ These differences may explain the discrepant results, though an in-depth analysis of the BLOC trial is needed to confirm this. No data on treatment success or detailed analysis have been provided from BLOC.

Berlin cures, die het middel leverden, stopt dus met verdere testen.

• Like
Waarderingen: Loca
Mogelijk geneesmiddel wordt getest.

Berlin cures, die het middel leverden, stopt dus met verdere testen.
Als het wat blijkt te zijn, weten we nu wat @vntl binnenkort aan het uitproberen is ;)

1-2 koffie per dag. Als ik 's avonds koffie drink dan slaap ik moeilijk in. Dit doe ik dan ook niet meer. Dus geen nadelen:D

Niks meer.

Vaak zo tussen de 150 en 300mg afhankelijk vd pre-workout die ik neem.

Nu in een off maand, totaal van 5 weken caffeine loos. Ik denk dat dat verstandig is voor mezelf.

Geen caff, behalve als ik vroeg train voor <10.00 dan 400mg pwo. Monster energie etc drink ik momenteel sporadisch, cut/prep is een ander verhaal.

1 cafeïne tablet van 250mg bij opstaan
Icm 2 koppen koffie
Bij moe aangevuld met rud Bull zero tijdens sporten (zit standaard in mijn tas)
Na sporten 1 kop koffie
Op werk tot 13 uur 3/4 koffie

Daarna alleen water ✌️

Nouja niet perse op jou gericht, maar ik zou wel bedenken of het juist dat terugkomen van je natuurlijke energie maskeert en je het op een gegeven moment onbedoeld nog aan het nemen kunt zijn om de ontwenningsverschijnselen te voorkomen.

Caffeine is gewoon een drug. Als het vandaag ontdekt zou worden dan was er nooit goedkeuring voor gegeven door FDA et cetera.

Caffeine is gewoon een drug. Als het vandaag ontdekt zou worden dan was er nooit goedkeuring voor gegeven door FDA et cetera.
Zei geen enkel lid van de Sackler familie ooit.

Jordan.png

Wilde gok dat ik rond de 8 bakjes koffie zit op werkdagen maar kan ook meer zijn ik tel ze niet, naast me dagelijkse dosis amfetamine. Wel na me cut ergens weer gestopt met pre workout (100-150mg dmaa + cafeïne) dus dat is al even terug. Op het laatst wordt je net zo'n Duitse soldaat.

war wwii GIF

Soms neem ik wel eens een bakje rooibos thee als ik een beetje te spichtig wordt.

In het weekend drink ik overigens een stuk minder koffie.

kijk: https://youtu.be/jyygn-7MWBQ?si=JztxgYE9ftcC8KUH

Smorgens om 3 uur s nachts wanneer ik opstap neem ik 2 scoops pre workout.

3.30 is gym time.
Om 4.45 is gym time gedaan en drink ik 1 Monster Energy onderweg naar mijn werk.

Om 14 uur wanneer ik terug naar huis rij stop ik onderweg om nog een monster Energy te drinken.

I'

Geen idee... 200-300?

Dagelijks:

1 Kop koffie, 3 kopjes groene thee (of 1 liter cold brew)

2 kopjes kruidenthee (verschillende) of liter cold brew kruidenthee

Kopje kamille

Variërend, denk gemiddeld rond 500 maar ga echt te vaak over 1000 nog. Voorheen nam ik een liter mee naar werk deze had ik voor de eerste pauze leeg en dan ging ik over op koffie van het werk dan nog blikjes monster hier en daar...

Terug
Naar boven