Fitness Seller

cafeïne-pillen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
ik hoorde mensen hierover..
ik zelf ben er wel in geïntereseerd ivm housepartys.
gebruik geen harddrugs of stackers oid, vandaar.
maar goed nu mijn vraag:
werkt het goed? (vermoeidheid uitstellend)
en hoe duur is het en waar koop je het?

lijkt me dat je dit wel icm alcohol kunt gebruiken.

thx,
michel
 
K heb ze bij Perfect besteld. 15 euro voor 100 pillen van 200mg.

Of je er erg wakker van blijft heb ik nog niet geprobeerd.

En voor feesten gebruik ik af en toe E-boosters.
 
Je zult er in ieder geval langer wakker van blijven.

Hoelang zal afhangen van het soort tabletten en hoe je er zelf op reageert.

Waarvoor moeten ze eigenlijk dienen?
 
Ik gebruik ze tijdens het uitgaan met stackers bevalt me goed, je blijft lekker wakker ervan. 1x heb ik teveel genomen en was 2 dagen aan de diaree.
 
Kun je dan niet beter een lepel creatine nemen? Blijf je gegarandeerd 6 uur van wakker.

Wel rekening mee houden dat je tijdens die 6 uur echt niet zat kunt worden en je na die 6 uur een gigantische klop krijgt.
 
Originally posted by bart82

Waarvoor moeten ze eigenlijk dienen?
:
ik zelf ben er wel in geïntereseerd ivm housepartys

maargoed ik heb dus geen zin in een paar dagen gaar te zijn, dan kan ik net zo goed lipjes nemen, geen zin in.
en stackers gebruik ik ook liever niet.
maargoed op aleen bier en broodjes gezond is het ook wel te doen, alleen tegen een uurtje of 6 kom je zogezegd de man met de hamer tegen.....

vandaar de vraag over cafeine...
 
Originally posted by zoutzak

alleen tegen een uurtje of 6 kom je zogezegd de man met de hamer tegen.....


Nee, na 6 uur! Met een koffielepel creatine kom je ongeveer 6 uur rond, maar je word dus totaal niet dronken, ook niet lichtjes!
 
krijg je van CReatine een klop dan ???
ook gewoon als je het gewoon gebruikt tijdens je training ???
snap het niet ???
 
Originally posted by kenneth
krijg je van CReatine een klop dan ???
ook gewoon als je het gewoon gebruikt tijdens je training ???

Nee helemaal niet.

Creatine stelt het resultaat van alcohol uit, zodra je creatine er door is krijg je de volle lading, niet onder de vorm van een kater maar je valt gewoon op 5 min. tijd in een roes.

Oh ja, ken niks zo goed tegen een ochtendkater als creatine, nog een hulpzaam weetje.

:D
 
Originally posted by bart82


Nee helemaal niet.

Creatine stelt het resultaat van alcohol uit, zodra je creatine er door is krijg je de volle lading, niet onder de vorm van een kater maar je valt gewoon op 5 min. tijd in een roes.

Oh ja, ken niks zo goed tegen een ochtendkater als creatine, nog een hulpzaam weetje.

:D
wil wel graag zuipen op party (incl effect)

de ideale gezonde partydrugs is niet simpel te vinden...
 
Originally posted by zoutzak
wil wel graag zuipen op party (incl effect)

de ideale gezonde partydrugs is niet simpel te vinden...

Dan neem je voordat je gaat fuiven een caffeïnetablet en als je in je bed kruipt een lepeltje creatine.

Dan blijf je goed wakker, heb je nog altijd het effect van de alcohol en sta je toch nog fris op.
 
de ideale en gezonde partydrugs ? moeilijk te vinden ?
en coïtus dan ?
ik blijf er echt wel wakker van en tis toch ook gezond hoor :):):)
 
Voordeel van de pillen is dat je precies weet hoeveel mg caffeïne er in zit: dat is wat moeilijker te achterhalen voor gewone koffie thee of cola. Bovendien vind ik koffie af en toe niet te zuipen, vooral in de VS is het vaak net afwaswater. Als ik omwille van een extreme tocht alle caffeïnehoudende dranken laat staan, lust ik bijv een flink aantal maanden echt geen cola meer... :barf:

Een zo'n pil van 200 mg (plm 2 flinke koppen koffie) kost maar 15 eurocent heb ik omgerekend.
Ik heb NoDoz (60 tabs, 200 mg; ook verkrijgbaar als 100mg tabletten) in de VS gewoon over de toonbank van drogisterijen gekocht, maar wist niet dat je ze in NL ook zo kon krijgen. Onlangs heb ik via Internet van Pro Lab ook 200mg tabletten aangeschaft (100 tabs) voor maar 6 euro (ex BTW en verzendkosten): probeer maar eens een kop koffie etc te vinden voor maar 6 cent per kop! Dat lukt je waarschijnlijk niet eens in Brazilië!

Je begrijpt dat ik een aantal potten heb ingeslagen... maar ik ga het spul echt niet meer gebruiken als het niet meer nodig is.. je kunt beter zuinig zijn op de stimulerende werking van zulke pillen, dan er afhankelijk van worden...

Espi

PS: o ja... ik heb ooit de apotheek caffeïne-poeders laten samenstellen in het kader van PANS (Parijs-Amsterdam Nonstop). Dat is dus nog een andere (dure) uitweg voor als je er niet aan kunt komen...
 
Laatst bewerkt:
En hoeveel van die pillen (pil = 2 koppen koffie) nemen jullie dan op 1 avond?

Het schijnt trouwens zo te zijn dat cafeïne een negatief effect heeft op creatine. De explosieve werking ervan wordt dan enigszins beperkt wat nadelig is voor BBers...
 
Nooit later dan 1600 hr op een gewone dag, gebruik 'm samen met ephedrine HCl.

Als ik een randonneursbrevet rijd, dan neem ik ongeveer elke 6 uur een pil, dus 4 pillen per dag. Maar ik merk dat als ik niet ook goed blijf eten (ging dus mooi de mist in met de 400 afgelopen weekend) dat ik toch rond 4 uur 's nachts zo'n ontzettende dip krijg dat ik even ga dutten (zoek een bankje op en als je een reddingsdeken bij je hebt, kun je ergens op een gazonnetje gaan liggen) al is het maar zo'n 15 minuten.

Ben inmiddels zeer ervaren in 's nachts doorhalen, maar dus niet voor feesten, vind niets smeriger dan tabaksrook.

Espi
 
Originally posted by TongPo

Het schijnt trouwens zo te zijn dat cafeïne een negatief effect heeft op creatine. De explosieve werking ervan wordt dan enigszins beperkt wat nadelig is voor BBers...

Daar zijn de meningen ook over verdeeld.
 
Originally posted by bart82


Dan neem je voordat je gaat fuiven een caffeïnetablet en als je in je bed kruipt een lepeltje creatine.

Dan blijf je goed wakker, heb je nog altijd het effect van de alcohol en sta je toch nog fris op.

Heb je dit zelf al geprobeerd?? Als het echt zo is, dan creatine dus multi-inzetbaar :D

Maar je kan dus altijd als een nacht bent uit geweest (tot ongeveer 5 uur) dmv een lepeltje crea voor het slapen gaan de dag erna weer fris opstaan (ook wanneer je net met met een kuur bezig bent)? Zou mooi zijn :D
 
Originally posted by TongPo


Heb je dit zelf al geprobeerd?? Als het echt zo is, dan creatine dus multi-inzetbaar :D

Maar je kan dus altijd als een nacht bent uit geweest (tot ongeveer 5 uur) dmv een lepeltje crea voor het slapen gaan de dag erna weer fris opstaan (ook wanneer je net met met een kuur bezig bent)? Zou mooi zijn :D

Ken niks dat zo goed is om weddenschappen aan te gaan als creatine. De laatste keer dat ik het nam heb ik om het even te testen op minder als een uur 6 duvels gedronken, van te voren had ik ook al lekker wat bier en cocktails op.
Resultaat: nog steeds zo nuchter als wat, op de terugweg in de wagen was de creatine wel uitgewerkt, kon m'n ogen niet meer open houden.
 
vanochtend nog creatine genomen omdat ik nogal kater had,
merkte weinig van, behalve koppijn.... :(
 
Originally posted by zoutzak
vanochtend nog creatine genomen omdat ik nogal kater had,
merkte weinig van, behalve koppijn.... :(

Het is wel de bedoeling dat je die creatine neemt voor je in je bed kruipt om je roes uit te slapen.
 
Back
Naar boven