AndroidHealthClinic

Cafeine vs slaap

Bezoekers in dit topic

Wel lekker gesport daarna? :eyebrow:
Nee in die tijd was ik nog een Twitch streamer! We hadden daarna een met de hele groep een uitje in de Efteling.
Binnen 5 min alles gezien en zat ik weer thuis. (en ik woon niet in de buurt)
 
Nee in die tijd was ik nog een Twitch streamer! We hadden daarna een met de hele groep een uitje in de Efteling.
Binnen 5 min alles gezien en zat ik weer thuis. (en ik woon niet in de buurt)
Zolang je maar plezier had haha
 
Ik ben maandag tot donderdag weg van 7:25 tot 19:00 voor het werk. Dan eet ik snel mijn avondeten en begin ik er meteen aan.
Vrijdag heb ik vrij en varieert het al eens. Meestal train ik ook rond 19:30 aangezien zij dan ook sporten is.
Zaterdag 's avonds aangezien ik van 09:00 tot 19:00 weg ben voor het werk.
Zondag werk ik pas namiddag en heb ik wel tijd om voormiddag te sporten. Zondag neem ik 's avonds dus geen cafeïne.
Zulke lange dagen en dan dagelijks sporten?
 
Ik doe m'n best iig om 6 dagen in de week te halen ;)
1 rustdag bouw ik sowieso in, meestal is dit zaterdag. Ik pas deze echter aan aan de plannen van de week.
Ik ben persoonlijk ook gemotiveerder om te sporten na het werk. Als ik dan gewoon enkele uren in de zetel ga zitten , heb ik het gevoel dat ik niks aan m'n dag gehad heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik val meestal prima in slaap. Verder probeer ik ook altijd 7-8 uur slaap te halen gemiddeld. Meer is helaas niet mogelijk aangezien ik er op tijd uit moet en m'n vriendin 's avonds na haar late shift ook graag wat aandacht geef. Ik voel me soms overdag wel moe en vraag me daarom af of de slaapkwaliteit misschien beïnvloed wordt?
Lijkt me niet aan de slaap liggen, je moeheid.
zijn je vitamines op peil? bloed gechecked bij de huisarts? vitamine d slik je?
daarnaast voelen we ons allemaal weleens moe overdag :roflol:
 
Lijkt me niet aan de slaap liggen, je moeheid.
zijn je vitamines op peil? bloed gechecked bij de huisarts? vitamine d slik je?
daarnaast voelen we ons allemaal weleens moe overdag :roflol:
Ik niet, ook niet op mijn leeftijd. Sommige vrouwen hebben ook wel ineens hoofdpijn....Waar ligt dat aan Lies ? :p
 
Lijkt me niet aan de slaap liggen, je moeheid.
zijn je vitamines op peil? bloed gechecked bij de huisarts? vitamine d slik je?
daarnaast voelen we ons allemaal weleens moe overdag :roflol:
Denk ook eerder dat het is wat je zegt hoor, ons allemaal wel eens moe voelen ;)
 
  • Like
Waarderingen: LJ
Als je zo hard gaat op een paar bakken koffie dat je het vergelijkt met en pre workout dan heb je of nooit geen goeie preworkout gehad of je koffie is verdomd sterk en slaap je alsnog niet.
 
Ik blijf 's avonds (en in het algemeen) liever weg van echte pwo's.
Als het me echt niet lukt neem ik Kigelia Africana. Heb dat jaren geleden op aanraden van dit forum eens gekocht. Een echt paardenmiddel als je het eens neemt, maar niet voor vakere herhalingen vatbaar.
 
Back
Naar boven