Aight...
Vandaagd dus 600 mg (3 capsules) op nuchtere maag gepakt.
08:45: Inname capsules
09:00: Naar de WC
09:30: Still sitting op de WC
09:45: Idem
10:05: Arrival Gym, heel bizar gevoel, rush in het hoofd was gelijkaardig bij veel koffie drinken maar het voelde heel onnatuurlijk aan, voelde me heel onrustig, en was dus niet aangenaam.
10:05 - 12:05 training: Ja idd bijna 2 uur, na mijn eerste oefening (3 sets dumbbell presses) had ik een half uur nodig om tot rust te komen.
Kon die nervositeit niet ombuigen naar positieve energy zoals bij een aantal pre WO's wel lukt.
Concentratie ging tijdens hele training dan ook naar het onrustig en onaagenaame gevoel onder controle te krijgen ipv contractie te zoeken, echt heel bizar en k*t, want heb vrij zelden slechte mindere dagen en voel me vrijwel altijd voldaan na een training (except for calves).
Zonder te zeveren, slechtste training die ik ooit heb neergeplant. Ging van DB presses naar Bicep Curls, naar DB Front raises, Naar tricep pull downs, naar Barbell Shrugs.
(Train al 10 maanden met 5 day split program dus echt niet van mn gewoonte om alles door elkaar te trainen)
Was gewoon op zoek naar een oefening waar ik gwn rust en contractie kon vinden, maar helaas pindakaas...
Voor mij echt niet meer, I'll stick to regular coffee.
Vooral het eentonige/doffe/onnatuurlijke gevoel was echt iets wat me tegenviel. Kan het moeilijk verwoorden, gwn een heel selectief en wetenschappelijk effect.
Heel gefrustreerd de training beindigt en wegwezen.
Ik zeg niet dat het bij anderen geen positieve toevoeging kan zijn bij het trainen, maar bij mij gaat het gelijk de vuilbak in.
Ik zal het maar als een soort waarschuwing beschouwen van het lichaam dat het bij mij niet past dit goedje.
Sorry als deze post wat subjectief en frustro overkomt, maar het was gwn een enorme tegenvaller.