Fitness Seller

Caffeine tabs niet koffie wel

Bezoekers in dit topic

Uncle Outlaw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2011
Berichten
2.148
Waardering
66
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Heb iets heel raars voor. Als ik cafeïne tabs pak met 200 mg of meer in dan krijg ik geen nervousiteit / hartkloppingen en als ik gewoon een stevige tas koffie drink dan krijg ik het bijna direct.

Kan iemand daar wat informatie over geven hoe dit komt?
 
nee das nieuw voor me
 
Heb iets heel raars voor. Als ik cafeïne tabs pak met 200 mg of meer in dan krijg ik geen nervousiteit / hartkloppingen en als ik gewoon een stevige tas koffie drink dan krijg ik het bijna direct.

Kan iemand daar wat informatie over geven hoe dit komt?

ik heb het niet met red bull of energydrink en bij koffie zweet ik me dood en nerveus
 
Dat zijn geen normale verschijnselen, ik zou van dit forum gewoon weggaan, ligt zeker daar aan.
 
"Cuz he felt like, Every Villian needs a Grilfriend".

2 dagen geleden: "Ik spreek 4 talen, ben je jaloers?"
 
"Cuz he felt like, Every Villian needs a Grilfriend". 2 dagen geleden: "Ik spreek 4 talen, ben je jaloers?"
;) Je snapt het nog steeds niet he... xD Je bent zo gemakkelijk voor me. xD

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Dat zijn geen normale verschijnselen, ik zou van dit forum gewoon weggaan, ligt zeker daar aan.
Nee... xD
 
Misschien heeft het iets te maken met de snelheid van opname en afgifte in je lichaam?
 
ik heb het niet met red bull of energydrink en bij koffie zweet ik me dood en nerveus
... ja is er dan een bepaalde stof die in koffie zit en die daarvoor zorgt?

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Misschien heeft het iets te maken met de snelheid van opname en afgifte in je lichaam?
Dus bij een 200 mg tab van cafeïne is de afgifte/opname trager/minder snel denk je ?
 
... ja is er dan een bepaalde stof die in koffie zit en die daarvoor zorgt?

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Dus bij een 200 mg tab van cafeïne is de afgifte/opname trager/minder snel denk je ?

Tablet of capsule wordt langzamer opgelost dan koffie, dus waarschijnlijk ook minder snel opgenomen, maar of de afgifte van de cafeïne daardoor ook trager is weet ik niet.
 
Leg het eens aan me uit dan?
 
Tablet of capsule wordt langzamer opgelost dan koffie, dus waarschijnlijk ook minder snel opgenomen, maar of de afgifte van de cafeïne daardoor ook trager is weet ik niet.
Denk je dat, dat de enigste reden is... in een koffieboon zit volgens mij meer dan caffeine alleen...
 
in kofieboonen sitten ook vak anabols
 
Doe geen moeite, deze gast is te imbeciel om te begrijpen wat je bedoelt.
waarom ben je zo kwaad jongentje... heb ik je troontje nog altijd niet teruggegeven arme prins toch.
 
13_30-03_tassen2.jpg
Heb iets heel raars voor. Als ik cafeïne tabs pak met 200 mg of meer in dan krijg ik geen nervousiteit / hartkloppingen en als ik gewoon een stevige tas koffie drink dan krijg ik het bijna direct.

Kan iemand daar wat informatie over geven hoe dit komt?

Een tas gaat ook veel in, welke tas bedoel je? Jumbo, c1000? Handtas?
 
Laatst bewerkt:
Een tas gaat ook veel in, welke tas bedoen je? Jumbo, c1000? Handtas?

Of je probeert grappig te zijn of je weet serieus niet wat een tas koffie is.

Dat eerste werkt niet overigens.
 
rare belgen met hun tassen koffie en microgolven
 
Back
Naar boven