MuscleMeat

caffeine

ketoschema

Novice
Waardering
0
hallo

vandaag had ik het met een vriend over caffeine caps. ik heb er een aantal vragen over.

het zou je energie geven (wat mij logisch lijkt.) kan het dan gebruikt worden tijdens de bulk, als een soort van goedkope workout booster?

En dan in de cut, is het hier ook nuttig? op de sites van verkopers beweert men dat je van caffeine meer vet gaat verbranden, en dat het andere fatburners beter doet werken. andere fatburners gebruik ik niet, maar als caffeine caps op zich je meer vet zouden doen verbranden zou dat wel mooi zijn. maar klopt dit ook?

ik dacht zelf aan deze (extreem goedkope) caps:

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Cafeine-Booster-XXL-P567

hallo

vandaag had ik het met een vriend over caffeine caps. ik heb er een aantal vragen over.

het zou je energie geven (wat mij logisch lijkt.) kan het dan gebruikt worden tijdens de bulk, als een soort van goedkope workout booster?

En dan in de cut, is het hier ook nuttig? op de sites van verkopers beweert men dat je van caffeine meer vet gaat verbranden, en dat het andere fatburners beter doet werken. andere fatburners gebruik ik niet, maar als caffeine caps op zich je meer vet zouden doen verbranden zou dat wel mooi zijn. maar klopt dit ook?

hier staat dat je best 's morgens en voor de training caps neemt. wat is hier het nut van? waarom zou je het 's morgens nemen? mij lijkt het toch alleen nuttig voor de training, als het je extra energie geeft?

verder heb ik er geen verstand van..

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ze zelf ook voor wat extra energie (alleen wanneer het nodig is) voor de training.

hier staat dat je best 's morgens en voor de training caps neemt. wat is hier het nut van? waarom zou je het 's morgens nemen? mij lijkt het toch alleen nuttig voor de training, als het je extra energie geeft?

verder heb ik er geen verstand van..

voor in de cut. in de bulk is smorgens niet pers e nodig lijkt me.

hallo

In veel pre workout boosters is cafeine het werkende bestanddeel (of 1 van de werkende). Ik geloof dat er alleen in "crack" iets heel anders zit.

• Topic Starter Topic Starter
ok, dus caffeine kan perfect gebruikt worden als booster voor de bulk?

maar wat is het dan met de cut? ga je werkelijk meer vet verbranden of is dat een verkoopspraatje?

Je gaat werkelijk meer vet verbranden ;). Je moet ook es wat vertrouwen in de verkopers hoor, nou niet te veel, maar toch ;).

En caffeine is ook het belangrijkste component in fatburners. klik

Van die verbranding zul je mischien niet super veel merken, maar het voor mij belangrijkste effect is dat je meer energie krijgt voor langere cardiosessies.
Ik zweet me wel de pl**ris als ik het voor een workout gebruik.

hallo

Alles wat je zegt is geen speculatie maar een feit.

In de cut is het zeer nuttig omdat het je stofwisseling een boost geeft wat weer de werking van een fatburner versterkt.

Alles wat je zegt is geen speculatie maar een feit.

In de cut is het zeer nuttig omdat het je stofwisseling een boost geeft wat weer de werking van een fatburner versterkt.

maar waar staan de bewijzen dat fatburners werken?

naar mijn weten is het de enige stof die wetenschappelijk bewezen is om te werken als fatburner effedrine, en die is nu illegaal.

maar waar staan de bewijzen dat fatburners werken?

naar mijn weten is het de enige stof die wetenschappelijk bewezen is om te werken als fatburner effedrine, en die is nu illegaal.

Fatburners werken niet omdat je het inslikt.

Maar het is een ondersteuning die je stofwisseling doet oplopen en dus meer laat verbranden, zonder goed voedingsschema/cardio heeft het geen nut.
Het is verder imo ook per persoon verschillend of het goed of minder goed werkt.

Terug
Naar boven