Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Jordees
Ik heb in de Flex gelezen dat het gebruik van cafeine en crea in geen enkel geval elkaar beinvloeden.
Originally posted by Robin
Het kan in de juiste dosis dan misschien wel je energie boosten, maar wat heb je eraan!? Uiteindelijk is het belangrijker om progressie te boeken op gebied van groei en kracht. En daar doet het weinig voor. Tot op zekere hoogte werken caffeine en creatine elkaar tegen, daarnaast werkt caffeine duretisch, iets waar ik buiten het cutten om geen voordeel van zie...
Originally posted by maniac
Als je meer energie hebt om te trainen, dan kan je net die ene rep meer maken en dat resulteert toch ook in een krachttoename en meer groei.
Ik heb op internet wel positieve artikels gelezen.
Ik zou ze graag posten, maar dat gaat nog niet met 100+ posts.
Originally posted by Robin
Daarbij komt dat caffeine duretisch is, iets dat niet echt bevorderlijk is voor spiergroei
Originally posted by 3XL
En ook in het onderzoek uit 1996 kwam naar voren dat de enige nadelige werking het vochtafdrijvende effect van de cafeine was. Maw als je je creatine met koffie neemt moet je extra water erbij nemen