Fitness Seller

calibre 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie coc's man! Ben zelf nooit verder gegaan dan 1x coc2, meestal maar een maandje dat ik die dingen gebruik dan leg ik ze weer weg.
Hoelang ben je al aan de gang met de coc's?

Vorig jaar wel een tijdje wat gespeeld met grip maar nooit echt serieus, sloot toen ook net de coc 1.5. Nu sinds februari redelijk serieus bezig met grippen. Train toch 3-4 keer per week, slechts 1 of 2 trainingen coc.
 
Clean and jerk:

2*100kg
1*105kg
2*105kg
1*110kg


Front squat:

5*5*105kg


Bench:

10*90kg


- 2*105kg C&J is een PR en was mijn doelstelling voor vandaag
- 10*90kg is ook PR
 
wederom een buffe training beast, tijd om nieuwe shirtjes te kopen.
 
Snatch from blocks (kniehoogte):

2*1*85kg
0*87.5kg


Powerclean and pushjerk:

3*2*85kg


Backsquat:

5*5*120kg


RT:

3*0*74.5kg


- Snatch PR, 87.5kg ook veel hoger dan parallel gemist. Ik moet eigenlijk 90kg + trekken maar zit nog een kleine technische fout in. Wel al tevreden met die 85kg
- Pushjerks en squats moesten redelijk snel gebeuren, RT er tussen door dan nog wat het redelijk hectisch maakte. RT slecht opgebouwd en kansloos gefaild. Ook wel weinig focus daarnaar omdat ik mijn squats (die overigens erg licht voelden) belangrijker vond.
 
6 sets CCS & TNS werk met coc 2

1*coc 2.5 CCS

3 sets LTF


- Eerste keer CCS, valt wel wat tegen. Eerst wat geoefend op techniek met de 2. Er tussen ook een paar TNS's.
- Coc 2.5 was redelijk nips CCS. Denk uiteindelijk dat deze CCS techniek ongeveer even zwaar is als TNS.
- Morgen ga ik mijn BB GM, BB E, Coc 3.5 & RB 300 ophalen.
 
C&J:

2*1*110kg


Snatch z voeten:

6*2*60kg


- Weinig fut, energie, zin. Geen MP's gedaan, doe ik morgen wel.
 
6 sets CCS & TNS werk met coc 2

1*coc 2.5 CCS

3 sets LTF


- Eerste keer CCS, valt wel wat tegen. Eerst wat geoefend op techniek met de 2. Er tussen ook een paar TNS's.
- Coc 2.5 was redelijk nips CCS.
Denk uiteindelijk dat deze CCS techniek ongeveer even zwaar is als TNS.
- Morgen ga ik mijn BB GM, BB E, Coc 3.5 & RB 300 ophalen.

Nu nog wel, maar da's een kwestie van oefenen denk ik.

Ga je ze uit Friesland ophalen?:eek:
 
Nop ben ze op het postkantoor gaan ophalen ;) Imtugs 5 & 6 ook binnen gekregen. Kan nu weer een tijdje voort.
 
Ik weet trouwens niet of dat zoveel een kwestie van oefenen is. De rom van CCS lijkt echt niet zoveel kleiner dan die van TNS.
 
De rom niet, maar omdat je de gripper heel veel dichter kan knijpen en dan langzaam in je hand open laat gaan heb je een groter deel van je vingers erom heen. (Zolang hij niet gaat schuiven richting je duim)


Edit: Ik zal er trouwens ook op gaan oefenen, zou niet verkeerd zijn omdat ik er écht niks van bak...
 
Laatst bewerkt:
Musclesnatch:

3*2*65kg


Military press:

4*70kg
4*67.5kg
4*65kg
5*62.5kg
5*60kg


Front squat:

3*130kg
3*1*135kg


2HP:

13*60kg


Pinchstyle RT:

3*5*55kg (R)
3*5*52.5kg (L)


Imtugs:

5 sets


- Musclesnatch zijn doubles met 65kg PR. Binnenkort moet de 70kg er eens aan.
- MP geen PR, zat niet in m'n groove. Was ook in een soort megaset MP-FS-RT, met telkens 30tal seconden er tussen.
- Front squat ging hard. 3*130kg is PR en meerdere singles met 135kg ook. Binnenkort 140kg.
- 2HP weinig gedaan de laatste tijd maar toch mooi pr.
- BW blijft nu al even constant rond de 91kg bij 1m85
 
Grippers:

5 negs met BB GM (rechts)
5 negs met Coc 2.5 (links)
 
Is die GM ongeveer even zwaar als je #3?

Respect man, negatives zijn geen kattepis!
 
Is die GM ongeveer even zwaar als je #3?

Volgens Theo is het ongeveer een 3.1. Hoe hij in verhouding is met mijn Coc 3 kan ik niet goed inschatten doordat de mijne in een choke zit op deze moment.


Respect man, negatives zijn geen kattepis!

Als je ze met een juiste attitude doet zijn ze idd erg zwaar. Ik heb er grote verwachtingen van.
 
Attitude in het algemeen. Als je er van uit gaat dat de gripper zoveel sterker is dan jij dan kan je er al het maximale niet uit halen. Mentale instelling moet zijn dat je hem wil sluiten en gesloten houden, ook al is hij veel zwaarder dan wat je aankan. Dat is althans wat ik deze morgen probeerde. Moet echter ook nog veel aan het mentale aspect werken, denk dat ik er nog meer ziel kan insteken.
 
Schouderen z voeten + jerk:

4*1*90kg
2*1*90kg
2*1*90kg


Backsquat:

5*5*110kg


- Eerste keer dat ik schouder zonder voeten verzetten. Is een erg raar gevoel omdat je met een bredere voetstance moet beginnen doordat je niet kan openspringen. Heb hiermee geklungeld bij 90kg maar ging al beter bij 95 & 100. Bedacht mezelf ook dat ik mijn voeten niet breed genoeg zet bij snatch z voeten. Bovenrug deed ook weer wat lastig.

- Was totaal niet hersteld van de squats van zaterdag. Vorige week twee vrij intensieve 5*5's en dan op zaterdag die 3*130 front gevolgd door drie zware singles. De weken daarvoor ook redelijk wat volume gedraaid, denk dat ik stilaan aan mijn limiet zit. Vandaag lichte 5*5*110kg back, woensdag waarschijnlijk lichte 5*5*100kg front. Dan zaterdag nog 1 keer zwaar backsquatten en volgende week volume en intensiteit naar beneden. Volgende week zaterdag derde interclub gewichtheffen in La Louvière.
 
Snatch:

5*1*75kg


Snatch pull:

3*3*100kg
2*1*110kg


Bench:

3*110kg
2*107.5kg
3*3*100kg
 
Tot hoe hoog doe je die snatch pulls?
 
Back
Naar boven