Fitness Seller

calibre 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekka die c en j, jammer dat je geen filmpje hebt.
 
Ik had camera op mijn kamer hier maar was hem vergeten. Denk wel dat hij ongeveer hetzelfde uitzag als mijn 115kg op wedstrijd die op youtube staat.
 
120 Clean & Jerk goddamn!! dat is fijn dude!
 
Gruwelijke frontsquat heb je!
 
Die 120 clean&jerk zag er nog redelijk makkelijk uit.
Ik was bijna zeker dat 125 ook ging lukken, maar blijkbaar niet
 
Hoe failde je die 125?
 
Gruwelijke frontsquat heb je!

Pf gruwelijk? Beste training was een triple met 130 gevolgd door 3 singles met 135. Denk dus dat ik ongeveer 140 waard was. Tom_vt die hierboven postte en waarmee ik train front squat 170 & hij weegt (voorlopig nog) een paar kg minder. Geen idee wat er dus gruwelijk is aan mijn frontsquat

Hoe failde je die 125?

Tijdens ophalen niet genoeg uit benen duwen en iets te snel achterover hangen (deadlift style) waardaar de barbell in fullsquat erg lomp & ietsje voor me terecht komt en ik spanning verlies waardoor ik niet eens aan de front squat kan beginnen. Zoals Tom zegt, vloog ik bij die 120kg nog erg snel omhoog, voelde erg licht. Binnenkort toch wat meer clean pulls beginnen doen.
 
Snatch:

2*75kg
2*80kg
0*85kg


Powerclean and pushjerk:

1*95kg
5*1*90kg


Front squat:

3*2*120kg


- Ben wel tevreden met die double met 80, wat dan ook een PR is. Het negatieve is dat ik mijn voeten introk & minder voeling had dan vorige week toen ik die 85 wel trok.
 
Grippers:

4*1*chocked coc 3 (1.7cm) Rechts
4*1*coc 2 Links

3 sets ImTugs
 
Snatch z voeten:

5*1*70kg


Bench:

1*115kg
0*120kg


2 board press:

1*125kg


Fullsquat:

2*2*130kg


One hand deadlift:

1*105kg
1*150kg (hook grip)


- Bij snatch voelde ik me niet fris. Ma & Woe waren zware dagen
- Bench had ik bij de eerste fail misschien een kans maar spotter hielp te snel, spijtig. Zal het nooit weten...
- Board press voor het eerst gedaan, beetje gekloot.
- One arm deadlift voor de gein gedaan om blackadder af te troeven. Met hook grip ging die 150 nog vlot, deed gewoon pijn. Misschien dat er zelf nog meer inzat.
 
Die one arm dl is wel erg bruut.
 
Haha was wel vet met die hookgrip, binnenkort zo eens doorgaan tot failen, ben benieuwd. Ik doe uiteraard al m'n OL werk met hookgrip dus die duim is wel wat gewend.
 
Bij mij word hij dan helemaal rood bij de duim.
 
Bij mij word hij dan helemaal rood bij de duim.

Kan ik me wel inbeelden, als je met gewichtheffen begint dan duurt het ook even voor je duimen het gewoon worden. Ondertussen zou ik niet meer kunnen cleanen of snatchen zonder...
 
Zo af en toe doe ik het ook wel. Om het te laten wennen. Met rows en wat andere pulls wil ik het weleens toepassen. Werkt verder heel goed.
 
jezus christus man die one arm deadlift is echt wel geniaal!
 
Die one hand deadlift was niet normaal om te zien, die 150 kg zag er zelf nog héél gemakkelijk uit, er zat zeker nog meer in :eek:
 
Whaha te bruut.. vandaag ff tussendoor 1x hook grip gebuikt.. ik ging kapot..
 
Die one hand deadlift was niet normaal om te zien, die 150 kg zag er zelf nog héél gemakkelijk uit, er zat zeker nog meer in :eek:

Voor het einde van het jaar 200kg...
 
Back
Naar boven