XXL Nutrition

calibre 4

Bezoekers in dit topic

snatch zonder springen en zonder er onder te duiken. Eigenlijk een soort highpull zonder springen met uitdrukken erna. Is een goede oefening voor mij omdat ik leer mijn baar dicht bij mij te houden (je voelt het zeer goed als dit niet het geval is)
 
Zoiets dus:
MSN

Staat zelfs speciaal voor Lanfeust iets over het verschil tussen power snatch en muscle snatch. Wat ben ik weer nuttig vandaag.
 
Was vergeten dat Merelbeke onder de middag gesloten was. Erg korte training dus. Eerst gesnatched, paar triples met 65kg met paar snatches from hang. Ook een paar gemist en omdat er niemand was om naar mijn techniek te kijken dan maar Snatch pulls gedaan. Setjes van 5 met 100 en setjes van 3 met 110.
 
Pf k*t, nauwelijks gegeten en veel geslapen vandaag. Voelde me echt slecht en dacht op voorhand al dat het niet mijn dag zou worden. Snatches vijftal doubles gedaan met 65kg en niet hoger gegaan omdat ik me te zwak voelde. C&J ging nog slechter. Dan maar gestopt, nu mezelf een beetje meer pushen om te eten en dan kijken hoe ik me morgen voel.
 
Clean pulls:

3*5*130kg

Neckpress (snatchgrip):

3*5*40kg

Backsquat:

3*5*125kg
 
Nette Pulls!!!!

En wat een BackSquat binnenkort weer dikke PR's ofniet :D
 
Mijn 5RM was 122.5 denk ik. Dus was al PR.
 
Pushpress:

3*5*77.5

Snatch pulls:

5 + sets met 100kg

Bench press:

3*5*90
 
goeie PP & BP !
 
Bench is zeker niet verkeerd aangezien je die nu bijna nooit meer doet :thumbs:
 
Clean and jerk:

1*90
1*95
2*1*100

Front squat:

3*90
3*100
3,3,2*105
3,3,3*90

- Helaas ook twee reps gemist bij 100kg clean and jerk. Wel elke keer gecleaned. Wou eigenlijk 3*1*100...
- Frontsquatten was ik al redelijk kapot, ik moet er wel op letten dat mijn blik niet naar beneden en mijn hoofd niet naar voor dwaalt. Hoofd meer in nek dus.
 
Goed bezig weer, ouwe. Frontsquat kan idd wel iets hoger.
 
Damn dude!!! Clean & Jerk om van te dromen :D
 
Nou, ik had echt wel gehoopt om er drie reps mee te maken. Eerste mis ging er iets raar fout waardoor ik het gevoel had dat de barbell niet in het midden van mijn schouders lag. Daar te veel op gefocussed en gemist. Tweede mis concentreerde ik me op niet te diep zakken bij het jerken en leek het alsof ik niet laag genoeg en in twee snokken zakte. Andere twee jerks waren redelijk goed.
 
Laatst bewerkt:
Een beweging beheersen of perfectioneren, daar gaat erg veel tijd inzitten! Heb dus geduld joh!
 
Snatch:

3*60
3*65
3*70
2,1,1,1,2,1*75

Clean pulls:

10 tal sets tot 140kg


- Snatch ook een boel reps gemist met 75kg maar 3*70 en 2*75 zijn beiden PR's.
- Clean pulls ook pr
- Beide oefeningen er toch op letten dat ik meer vanuit mijn benen haal. Die zijn gewoon te zwak ook. Morgen of overmorgen squatten.
 
Neck press (snatchgrip):

3*5*42.5kg

Backsquat:

3*1*140


- Rechterquad en linker bil deden lastig bij het opwarmen. Vanaf 80kg telkens stapjes van 10kg genomen en het was er uiteindelijk uit tegen dat ik aan 140 zat. Wou nog setjes van 5 doen maar voelde me niet 100%. Denk dat het is omdat dit toch de vierde FB training op vijf dagen is.
 
Pushpress:

3*5*80kg


Muscle snatches en powersnatches:

Licht


Bench press:

5,5,4*92.5kg
 
Back
Naar boven