AndroidHealthClinic

calibre 4

Bezoekers in dit topic

Haha natuurlijk, waarom kwam ik daar niet op, epic domheid.
 
Powerclean from hang + 2 jerks + (power)clean + jerk:

5*1*80


Fullsnatch:

techniek, tot 60kg


3 Snatchgrip neckpresses + 2 overhead squats:

4*1*40kg


- Rustige training, was helemaal kapot zaterdag dus nu even herstellen.
 
Snatch:

1*80


Snatch pulls:

3*3*95


Backsquat:

3*5*110


Bench:

5*3*90


- Pf, wou hoop singles met 80 doen maar ik strekte totaal niet. Techniek ****ed up, dan nog maar wat gedrilled met 60kg
 
WTF wat is je PR met Snatch nu.. 90 ofzo toch?
 
PR is nog steeds 80 maar zoals ik die vandaag boven parallel, ongestrokken trok moet er zeker 90 inzitten voor het einde van het jaar.
 
Clean and jerk:

5*2*90kg


Fullsnatch:

techniek tot 75kg


Clean pulls:

5*3*120


- Slechts viertal uur geslapen vanacht dus was sowieso al niet van plan de zwaarste training van de week te doen.
- Clean and jerk moet ik er op letten mijn voeten dichter bij elkaar te zetten na het schouderen.
- Fullsnatch op techniek was ik de vorige keer maar tot 60kg geraakt. Vlotte 75kg op deze manier.
 
Dat slapen maakte mij ook niet heel veel uit.. maar hoewel je doet natuurlijk wel alle oefeningen voor bijna 80% met een techniek..

Lekker hoor een Fullsnatch met 75 kilo pff kan er alleen ngo maar van dromen :D!!
 
Ik moet ook nog wat leren spanning houden in overhead squat positie...

Het was ook een redelijk rustige training omdat ik morgenvoormiddag opnieuw train. Ik merk sowieso dat mijn lichaam nog aan 4 x per week fullbody moet wennen. Die k*tte squats vorige zaterdag waren daar oa het gevolg van.
 
Zolang je het consistent houd, went je lichaam vanzelf,,, en geen failures.. dan is de kans op overtraining van je CNS in ieder geval minder.. maar goh ik vertel niets nieuws ;)
 
Pushpress:

5,5,5,3*75kg


Front Squat:

5*1*112.5kg


Rows:

5 sets


- Pushpress moet ik nog steeds die groove vinden. Legdrive bij tweede set van 5 was goed, bij andere setjes niet. Die tweede set knalden ze allemaal omhoog alsof ik 5*85 kan.
- Front squat voeten wat wijder gezet, voelt veel beter. Voelde me sterk itt backsquats de laatste tijd.
 
Snatch + Snatch from hang:

1*75


Krachtschouderen + Pushjerk:

2*80
2*1*90


Backsquat:

3*5*110


- Snatch ging k*t, 80 paar keer gemist.
- Eerste keer krachtschouderen (powerclean zonder springen) en eerste keer pushjerk. Ging nog niet zo slecht.
- Squat voelde nog fris na die singles zaterdag.
 
Okay, training misschien minder als je gehoopt had wellicht.. Maar 10 weken terug kon ej er misschien alleen van dromen ;)
 
Clean and jerk:

1*110kg


Snatch pulls:

4*4*100kg


Front squat:

4*3*100


Bench press:

5*3*95


- 110kg zou op wedstrijd net niet geldig geweest zijn, bij het bijstappen verloor ik hem net. Was zo nipt dat ik hem op training toch meetel. Met wat meer inzet onder wedstrijdtoestanden zou ik hem wel gehouden hebben denk ik.
- Front squats voelden ongelofelijk licht aan. Squats zijn nu een stuk sterker dan voordat ik met mijn heup begon te sukkelen.
- Ik ben echt minder aan het eten de laatste weken. Denk dat BW nog een 85kg bij 1m86 is nu.
 
Laatst bewerkt:
In de -85 gewichtklasse is voor een semi-beginneling een 110 C&J toch wel netjes hoor dude :D
 
Voor een semi-beginneling valt het misschien wel mee, maar het begint toch maar serieuzer te tellen vanaf 130-140kg. Komt nog wel, in kleine stapjes.
 
Je bent nog een paar jaar junior he, maak daar gebruik van :P
 
Die clean and jerk is wel heel netjes.
 
Snatch from blocks:

singles en doubles met 75kg


Muscle snatch + snatchgrip neckpress + 2 overhead squats:

met 50 en 55kg


Clean pulls:

3*3*130


- Matige training, snatch was redelijk zwak. Ik heb al een goede week gehad, niet te klagen.
 
Back
Naar boven