Fitness Seller

calibre 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik een pushjerks wil doen dan doe ik die wel ;) Zoals ik nu mijn pushpress doe duw ik mijn benen helemaal uit en haal ik er meer uit. Ik haal ook nog altijd te weinig uit mijn benen bij het jerken dus dat zal zijn carryover wel hebben.

Gaat inderdaad goed. Ben er wel redelijk wat mee bezig. Nu 3x per week lichte squats, dagelijks foam rollen en paar keer per dag ijs er op. Woensdag voor het eerst weer squatcleanen met 95kg.
 
Clean and jerk:

2*90
2*95


Powersnatch:

5*2*60
3*2*65


Backsquat:

3*3*100


- Voelde mij goed tot die 2*95. Dat was in feite het doel en lukte dan ook vlot. Erna een klop gekregen, kwartiertje rustig aan gedaan en beginnen trekken wat nog erg vlot ging.
- Backsquat zoals alle laatste trainingen in het begin pijn en op het einde beter.
 
Lekkere Trainingen Dude! Ik hoop vrijdag ook 65 boven mijn kop te trekken.. maar reken er nog niet op :)
 
2 cleans + 1 jerk:

0*90 (tweede clean gemist)
1*90
1*95
1*100


Clean and jerk:

1*100
1*105


Clean:

1*107.5


Bench:

5*97.5
3*3*90


Snatchpulls:

5*3*100


- Vette training.
- 5kg bij m'n clean and jerk PR. Het cleanen van die 105 ging vlot maar het stoten leek nergens naar. Te snel en in stoten gezakt. 107.5 schouderen ging ook verrassend goed. Mijn heupflexor lijkt al een stuk beter, weinig pijn gehad ook. Spijtig dat ik die jerk miste.
- 5*97.5 is ook dik PR op benchen. Het lijkt wel dat doordat ik de laatste maanden weinig volume draaide dat dit ook slecht gaat nu. Wel met weinig pauze maar die 3*3*90 ging zwaar erna. Ik mik toch op 5*100 volgende week.
- BW blijft nu al een maand constant rond de 88kg.
 
Vette gewichten :)
 
BW moet rond 88 blijven voor wedstrijden?
Sterke overhead!!

Als je het buigen nog eens kans wilt geven, is hrs (warm gerold staal) waarschijnlijk de goedkoopste keuze, na spijkers, maar hrs kan je in meerdere en grotere diktes krijgen.
 
Gaat echt erg goed dude!!
 
Nah maar ik voel me nu gewoon goed rond dit gewicht. Ik heb eigenlijk erg weinig BW gegained het laatste jaar itt de vorige jaren (toen 30kg op 2 jaar, nu 2-3kg het laatste jaar). Als ik wedstrijden wil doen dan wordt het ofwel cutten naar 85kg om zoveel mogelijk punten te halen ofwel in -94 blijven.

Voorlopig besteed ik al genoeg tijd aan trainen + algemene grip (RT, pinch en coc als ik geen pijn heb). Misschien in een vakantie mezelf eens aan het benden zetten, moet er mezelf ook eerst eens deftig over informeren.
 
Gaat erg goed ja! Wat de wedstrijden betreft; dan zou ik zeker voor de -85 gaan. Zo moeilijk is het niet 3 kilo kwijt te raken zonder (of met zeer weinig) krachtverlies.
 
Uiteraard, als ik zoveel mogelijk punten wil scoren dan drop ik naar -85. Kwa ranking zal ik ook beter naar -85 afzakken want in de -94 zit tom_vt. Het is maar te bekijken wat mijn doelen die eerste wedstrijden zullen zijn. Gewoon maxen en ervaring opdoen kunnen dan belangrijker zijn dan mijn punten. Dan blijf ik gewoon in -94. Doordat ik geen 200 punten minimum staan heb kan ik de rest van het jaar geen wedstrijden meer doen dus het is sowieso afwachten tot volgend jaar.
 
Front Squat:

3*5*60
3*5*80
5*90
5*100


Barbell rows:

8*60
5*5*80


- Ging aardig, heb ik eigenlijk nog nooit 5*100 frontgesquat dus is in principe een PR. Ik haat setjes van 5 frontsquatten, daarom dat ik ze deed. Lekker voor de doorbloeding van mijn ****ed up heup flexor ook.
 
Snatch:

veel gek*t met 60-65-70kg


Backsquat:

3*5*100


Snatchgrip neckpress:

5*45
3*50


- zwakke training, woensdag hopelijk beter
 
Laatst bewerkt:
Snatch:

veel gek*t met 65-70-75


Cleanpulls:

5*4*110


Frontsquat:

3*3*95


- Snatch al even slecht als maandag. Ga hard op techniek moeten werken de komende weken. Ik ben ook van plan dagelijks wat op vorm te werken met een stok.
 
De snatch is een bitch van een lift.. :o
 
C&J

2*90
1*95
1*100
3*1*90


Snatch:

5*2/3*60


Bench:

3*100
3*3*90


- Ik weet niet wat de reden is maar ik ben de hele week al verschrikkelijk zwak. Dat proefexamen deze morgen, het leren en weinig eten zal wel niet geholpen hebben maar ik denk niet dat dit de enige reden is.
 
Kop op! Nu niet bitchen!
 
Front squat:

2*5*60
2*5*80
2*5*90
5*100
5*102.5
5*100


Rows:

8*70
2*5*85
3*5*80
 
Lekkere Front Squat!
 
Pushpress:

5,5,4*75kg


1 snatch + 1 snatch from hang:

2*1*75


Backsquat:

3*3*110


- Pushpress was strikt zonder springen en zonder onderduiken.
- Snatch PR want dit lukte de vorige keer niet.
 
Back
Naar boven