AndroidHealthClinic

calibre 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rolling thunder:

20*57kg


- Rechts ging ok, links was gewoon easy, even 5 seconden gewacht om magnesium te nemen na de 10de & na de 15de rep. Volgende keer 20*59.5kg proberen.
 
Ik heb trouwens deze week 90kg bumpers + barbell tweedehands gekocht. Rubberen matjes heb ik ook al sinds eergisteren, nu moet ik nog enkel houten platen gaan halen en dan kan ik beginnen mijn gewichthefplateau voor de weekends/vakanties te bouwen. Hopelijk krijg ik deze binnen max 2 weken af.
 
Coc 2:
3*1 (Links) & 1*2 (Rechts)

Coc 2.5:
1*1 (Rechts)

Choked 3:
3*0
1*3 (assisted)


- Coc 2.5 voelde al licht de eerste keer dat ik hem zette vorige week. Ik wist gewoon dat ik hem snel zou sluiten met rechts. Groot verschil met coc 3, die krijg ik chocked op 1cm nog niet dicht...
- Linkerhand voelde zwak, doet ook nog steeds pijn bij het crushen. Geen idee wat ik hiermee moet doen.
 
Snatch z voeten:

3*60kg
2*65kg
2*2*70kg
2*1*72.5kg


Military press:

4*65kg
5*62.5kg
5*60kg
5*57.5kg
5*55kg


Front squat:

3*125kg
3*1*130kg
4,2*110kg


- Snatch z voeten zijn doubles met 70kg & 72.5kg PR's.
- MP zijn 5*62.5 & 4*65kg PR's
- Front squat is 3*125kg een PR

- BW 91kg
 
Wat zijn Snatch Z voeten?
 
Zonder voeten verzetten, je springt niet. Gewoon ophalen, op tenen gaan staan en onder de barbell zakken. Voelt in het begin heel raar aan maar het is een super oefening om te leren strekken. Als je wel springt kan je namelijk veel beter corrigeren als je niet deftig strekt. Cleanen kan je ook op deze manier doen. Ik doe deze vooral om mijn techniek bij mijn gewone snatches weer wat deftiger te krijgen.
 
Zonder voeten verzetten, je springt niet. Gewoon ophalen, op tenen gaan staan en onder de barbell zakken. Voelt in het begin heel raar aan maar het is een super oefening om te leren strekken. Als je wel springt kan je namelijk veel beter corrigeren als je niet deftig strekt. Cleanen kan je ook op deze manier doen. Ik doe deze vooral om mijn techniek bij mijn gewone snatches weer wat deftiger te krijgen.

Ik clean eigelijk zelden met sprong :o.

Veel PR's.
 
Musclesnatch:

3*2*60kg
2*1*65kg


Clean and 2 jerks:

3*1*90kg


RT:

paar singles en paar misses met 67kg


2HP:

10*59.5kg


- Musclesnatch ging erg goed, mooie PR's.
- Het opvangen bij die jerks ging erg moeizaam, heb ik al maanden niet meer gedaan en merkte dat wel.
- RT snap ik echt minder en minder. Ik dacht dat ik progressie gemaakt had de laatste weken, dan wil ik een zware single doen en blijf ik 5kg onder mijn 1RM sukkelen.
- 2HP ging niet super, maar wel deftig.
 
sterke rt weer, die 20x 57kg ook en die 2,5 coc is ook goed man... sterke grip
 
Lees comments... RT gaat erg ruk. Coc & pinch gaat wel goed.
 
ah oke dat had ik inderdaad niet gelezen.. maar ik snap dat ding ook niet... heb ook 1 keer 60 gedaan rechts en daarna nooit meer boven de 55 gekomen.. tis net alsof je geen progressie op dat ding kan boeken maar of je ergens anders carryover vandaan moet halen
 
Nah want al mijn andere griplifts zijn erg hard gegaan de laatste twee maand. Dus op die carryover moet ik niet rekenen. Ik ga een tijdje ook "pinchstyle" rolling thunderen denk ik. Helemaal zonder pols te gebruiken.
 
ben benieuwd wat het doet
 
Powerclean and pushjerk

2*85kg
5*1*90kg


Snatch:

gek*t met 60kg


Backsquat:

5*5*125kg


- PJ'en ging deftig. Binnenkort moet die 100 er aan
- Snatch ging langs geen kanten, super slechte techniek waardoor ellebogen dan ook nog eens begonnen pijn te doen.
- Backsquat PR denk ik, had wel al 3*5*125kg staan.
 
neen, train thuis nu
 
Snatch z voeten:

1*75kg


Snatch:

1*80kg
3*0*85kg


Military press:

9*55kg
10*50kg
10*47.5kg
10*45kg
10*42.5kg


Rolling thunder:

20*59.5kg


"Pinchstyle" Rolling thunder:

2*2*57kg + 3*1*62kg (Rechts)
2*57kg + 4*2*62kg (Links)


Thick dumbbell rows:

3 sets


- Snatch z voeten is PR, Snatch 80kg is evenaring PR. Heb met mijn gsm die 85kg fails gefilmd. Allemaal boven parallel maar alle drie voor mij geduwd omdat ik te veel achterover hang, erg frustrerend. De komende tijd veel snatch pulls doen om het gevoel vast te krijgen om niet achterover te hangen maar mooi verticaal te springen.
- Military press was die 9de rep met 55kg één van de traagste reps ooit, wel mooi high rep PR.
- Goede grip training, 20reps met 59.5 ging even vlot als die 57kg vorige week. Eerste keer pinchstyle & afgerond met zware thick db rows. Morgen toch maar een dagje rust inlassen want handen zijn aardig wasted.
 
Misschien heb je 't al gezegd, maar waarom doe je zoveel gripwerk?
 
Back
Naar boven