XXL Nutrition

calibre 4 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1 Powerclean + 1 Squatclean + 1 Jerk:

1*90kg
1*100kg
1*105kg
3*1*90kg


1 Snatch + 2 Snatches from hang:

5*1*60kg


Clean pulls:

2*3*130kg


2HP:

8*64.5kg


Rolling thunder:

1*1*71kg (L)
8*1*67kg (L)
2*1*67kg (R)
8*1*62kg (R)


- C&J en snatch aardig op het gemakje. Die double met 105kg is in feite een PR maar ik moet natuurlijk een stuk meer kunnen. Was wel erg vlotjes
- Grip was vierde training deze week. Gezien dat feit ging het nog zo slecht niet. 8*64.5kg is 2HP PR.
 
Pushpress:

3*80kg
3*1*90kg
3*80kg


Front squat:

1*140kg


- 90kg pushpress bij 105kg pushjerk lijkt me een vrij normale verhouding. Is heel lang gelede ndat ik nog gepushpressed had, daarom dat ik het eens wou testen.
- 140kg front squat zat er al een tijdje aan te komen maar ik vreesde er toch een beetje voor omdat ik nu iets meer dan een week aan het cutten ben en toch al een goeie 2kg kwijt ben.
 
Wrm ga je cutten, hoog BF of zomer in aantocht?
Mooie fronts.. wil ik ook wel binnenkort.
 
Ben in feite al 3 jaar aan een stuk aan het bulken. Begonnen aan 53kg en 6% vet, woog er 40kg meer maar ook 8% vet meer. Wil gewoon eens cutten ook. Kan ik erna dubbel zo hard verder bulken. 1 juli begin ik weer te bulken.
 
Good Luck met je plannen.. geef je mij weer tijd om dichterbij te komen :D
 
Duh, ben gewichtheffer
 
Grippers:

4 neg's & 4 oc's
3 sets ImTugs


- Half uurtje getraind tussen studeren in. Zowel overcrushes als negatieven voelden erg sterk. Bij oc's heb ik nog een extra stuk van mijn coc 1.5 gehaald. Bij negatieven hield ik de Coc 2.5 met links en de BB GM (3.1) met rechts op iets minder dan een centimeter. Daarna met rechts de elite (3.3) en de GM met links op ongeveer parallel. Een maand geleden knalden deze nog gewoon open.
 
Laatst bewerkt:
Snatch:

3*1*70kg
3*1*75kg


Powerclean and pushjerk:

4*1*90kg
1*100kg


Close grip bench press:

3*100kg
 
Blijft goed gaan dude!
 
Clean and jerk:

2*100kg
1*110kg (2f) powerclean
1*110kg (2f) powerclean
0*110kg powercleaned
2*100kg


Backsquat:

3*3*130kg


- Wou graag een double met 110kg doen waarbij eerste clean powerclean. Eerste keer miste ik mijn tweede clean, tweede keer miste ik mijn tweede jerk. Spijtig, stoten ging gewoon k*t vandaag. Dus wel 3 keer 110kg gepowercleaned wat een PR is.
 
Ga stoppen met loggen. Komende vijf weken komen examens op de eerste plaats en ga ik toch wat cutten. Begin juli begin ik dan weer te bulken & knallen.
 
Achja kan eigenlijk even goed nog wat trainingen posten ook al zullen ze wat minder worden
 
Snatch z voeten:

8*2*65kg


Clean pull:

1*155kg


Rolling thunder:

1*76kg (links & rechts)


2HP:

8*1*70kg


- Was niet fris bij het snatchen, clean pulls zonder straps met hook grip gedaan wat wel aardig ****ed was voor m'n duimen. Wel een PR die clean pull.
- Rolling thunder PR + 1kg links maar PR + 4kg rechts. Vooral rechts was goed dus. 77kg lukte net niet.
- Pinches gingen erg vlot, zit ook een PR aan te komen
 
sweet ass rolling thunder man
 
Snatch from blocks:

4*2*70kg
2*75kg


Military press:

6*60kg
3*2*70kg


Front squat:

3*120kg
1*130kg
0*135kg


- Eerste k*tte training laatste drie weken. Zowel MP als Front squat voelden zwak.
- Bw ondertussen onder de 90kg.
 
Grippers:

5 neg's & 5 oc's
3 sets ImTugs


- Bij die negatieven afgewisseld met grippers. Met rechts geprobeerde mijn coc 3 gechoked op 2.7cm te sluiten wat mislukte en erna dus die negatief gedaan. Daarna ook mijn BB GM geprobeerd vanaf parallel set. Voor een naar schatting 3.1 te zijn ging die wel heel ver. Bleef hangen op ongeveer een halve centimeter en erna dus ook negatief. Conclusie na deze training is dat als ik afga op de schatting van Theo (die mijn BB GM 3.1 schatte en heel wat grippers geprobeerd heeft), mijn Coc 3 een zware is want dan voelt hij 3.2 of iets dergelijks aan. Goed natuurlijk, als ik deze dichtkrijg, dan krijg ik er ws veel dicht.
Met links ging alles ook redelijk sterk.
- Bij Oc's mijn coc 1.5 nog wat verder gevijld.
- Zaterdag pinch PR proberen.
 
Toch lekkere trainingen tijdens je examen periode!
 
Ik heb die grippers al twee maand niet meer aangeraakt ofzo, moet ik toch maar weer doen! Jij komt nog wel is bij die #3 denk ik :)
 
Back
Naar boven