Fitness Seller

calibre 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb die grippers al twee maand niet meer aangeraakt ofzo, moet ik toch maar weer doen! Jij komt nog wel is bij die #3 denk ik :)

Deze zomer....
 
Powerclean and pushjerk:

2*85kg
0*100kg
3*1*90kg
1*95kg
1*100kg


Backsquat:

5*3*120kg


Snatch:

spelen met 60kg


- Veel te weinig gegeten voor mijn training door omstandigheden. Voelde me zwak. Blijkbaar was die stap naar 100kg ook gewoon te groot. Na die singles met 90kg ging mijn techniek beter en was het uiteindelijk nog easy.
- Backsquat zo explosief mogelijk.
 
Push Jerk als in nadrukken op een Jerk?
 
Nop pushjerk als in powerjerk. Pushpress zonder naduwen met dip.
 
Gisteren:

grippers: 5 negs, 2 oc's, 2 strap holds
 
Snatch:

1*80kg
1*85kg
1*90kg
0*92.5kg


Clean from hang

3*1*110kg


Floor press:

5*90kg
1*100kg
3*95kg
3*90kg


- BW snatch ! Eindelijk. Ben dus al van 93kg ==> 89.5kg afgevallen de laatste 3 weken.
 
Jaja BW heerlijk dude.. ik moet er nog heel wat bijhangen wil ik dat halen.. we wegen ongeveer hetzelfde nu, alleen is mijn BW best hoog met al die zakenlunches en All-exclusive schransfeesten in de pauze..
 
Jaja BW heerlijk dude.. ik moet er nog heel wat bijhangen wil ik dat halen.. we wegen ongeveer hetzelfde nu, alleen is mijn BW best hoog met al die zakenlunches en All-exclusive schransfeesten in de pauze..

Minder eten hé man. Ik ga nu afvallen tot 85kg en 10% vet om dan van daaruit weer te bulken. Tot nu toe gaat alles vrij goed. Ben 3.5kg kwijt en 4.5cm buikomtrek.
 
Op naar de dubbel BW snatch :hedbang:
 
Clean and jerk:

2*90kg
1*100kg
3*2*90kg


Front squat:

3*110kg
3*120kg


1HP:

5 sets negatieven met 2 20's
3 sets "let looses" met 2 20's


Rolling thunder:

9*66kg (r)
8*66kg (l)


- 2 20kg schijven zijn nog een stuk te zwaar om te pinchen met 1 hand...
 
Stom dat ge ni meedoet aan BK.
 
Wedstrijden midden in de examens skip ik wel ja. Dan doe ik liever 3 trainingen extra of ben ik liever wat extra tijd bij mijn vriendin dan een hele dag te verliezen. Ik had ook een ticket in de -85 voor het BK en niet in de -94 en dat zou ook moeilijk geworden zijn.
 
Deze morgen

Grippers:

7 negs
4 oc's
3 strap holds


- Achteraf contrast bath + handcreme en nu voelen mijn handen al hersteld. Goed stuff
 
1 powerclean z voeten + pushpresses:

2*3*85kg
2*90kg
0*95kg
1*90kg


Snatchpull:

1*150kg deftige vorm
(1*160kg) wel boven, maar slechte vorm, eerder snatch deadlift


Backsquat:

2*2*140kg
 
Gippers

7 negs
4 oc's
3 strap holds


- 14 singles gisteren, 14 singles vandaag. Heb het over Am & Pm moeten verdelen tussen het studeren door omdat handen op springen stonden. Contrast baths na elke training en hele dag door handcreme gesmeerd. Handen lijken het overleefd te hebben, ze zijn nog heel.
 
Heavy shit kerel!!
In wat voor bakken doe jij die baths? Heb 't vandaag even geprobeerd, maar 't wordt zo snel weer koud/warm..
 
Brutale trainingen bartkeuhn
 
Heavy shit kerel!!
In wat voor bakken doe jij die baths? Heb 't vandaag even geprobeerd, maar 't wordt zo snel weer koud/warm..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ene kant ijskoud water + shitload ijsblokjes. Andere kant warm zodat het nog net dragelijk is.


Brutale trainingen bartkeuhn

Thx Belle-lover
 
Even off topic.. Toen je net begon met gewichtheffen, had je geen last van je polsen? Flexibiliteit verbeterd door rekoefeningen a la deze?

http://www.youtube.com/watch?v=5pM1i1S5r3Q en ken je er nog zulke?

In augustus ben ik ook te vinden in Olympic Gent en wil niet dat flexibiliteit dan een issue vormt. Momenteel kan ik nl niet eens front squatten zonder mijn armen te kruisen.
 
Even off topic.. Toen je net begon met gewichtheffen, had je geen last van je polsen? Flexibiliteit verbeterd door rekoefeningen a la deze?

http://www.youtube.com/watch?v=5pM1i1S5r3Q en ken je er nog zulke?

In augustus ben ik ook te vinden in Olympic Gent en wil niet dat flexibiliteit dan een issue vormt. Momenteel kan ik nl niet eens front squatten zonder mijn armen te kruisen.

nette oefening idd, ik doe ze ook vaak met handen tegen de muur, pols naar boven!
:thumbs:
 
Back
Naar boven