AndroidHealthClinic

Calisthenics en Eitwitshake

Bezoekers in dit topic

DianeD90

Novice
Lid geworden
2 jan 2021
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m63
Hallo allemaal,

Ik ben laatst begonnen met een dagelijks calisthenics programma samen met een persoonlijke trainer. Ik doe al jarenlang aan yoga en mijn doel was om door middel van callisthenics te werken aan bepaalde spiergroepen.

Mijn trainer gaf aan dat ik voor mijn training mijn eiwit shake moet drinken. Nu koop ik deze online waar ik ook mijn vitamine bestel, en deze heb ik ook een aantal keer voor mijn training netjes opgedronken. Maar ik loop elke keer weer tegen hetzelfde probleem aan, tijdens het anderhalf uur lang handstanding en een training vol met inversies werkt voor mij gewoon niet heel prettig op de maag. Ook heb ik hem gevraagd of de shake na mijn training mocht opdrinken, maar hij zei dat het beter is voor mijn training.

Wat moet ik hier nou mee, wat is nou het grote verschil of ik dit nu voor of na de training neem? Hoop hier snel wat "verlichting" in te vinden :)
 
Trainer wegdoen en shake lekker na de training nuttigen.
Ha! Dat is inderdaad een optie die ik nog niet had overwogen. Ik denk dat ik de trainer nog even hou, vind hem namelijk wel heel goed, maar de shake na de training is dus helemaal prima :) En maakt het dan uit of ik voor een normale eiwit shake ga of kan ik beter gaan voor de whey versie?
 
Wat is t verschil tussen een normale shake en een whey shake?
 
Dat vroeg ik me dus ook af, heb online veel research gedaan naar de verschillende opties met allerlei reviews en bestel nu al een tijdje deze https://www.flinndal.nl/afslanken/eiwitshakes waar ik ook wel tevreden mee ben. Maar dan is er op de website ook een whey optie.
Tering wat duur 😨
15 euro voor 7 shakes is echt oplichterij
Ik zou als ik jou was gewoon whey bestellen op myprotein, body&fit of xxlnutrition
Dat gaat je veel geld besparen