XXL Nutrition

Calisthenics

Bezoekers in dit topic

Shawn90

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2016
Berichten
346
Waardering
61
Lengte
1m67
Vetpercentage
10%
Wie o wie doet Calisthenics ?

Helaas nog niet populair in ons trage landje, maar toch komt er een park in de buurt :D

Ben nog geen ander nederlands platform tegen gekomen over calisthenics. en vind het jammer dat er hier geen animo voor is :(
 
Heb je instagram? Volg anders Tyronpijloo
Hij doet calesthenics samen met BARZQUAD.hij kan jou wel in contact brengen met anderen als je dat wilt
 
Neuh geen instagram, wel filmpje gevonden van barzquad, vet :D

Maar dat is helemaal in amsterdam ..
 
Wat is het verschil tussen calisthenics en ninja warrior? Dat laatste lijkt me wel leuk om te doen maar helaas zijn er hier (nog) geen gyms die dit aanbieden.
 
Wat is het verschil tussen calisthenics en ninja warrior? Dat laatste lijkt me wel leuk om te doen maar helaas zijn er hier (nog) geen gyms die dit aanbieden.

Calisthenics is gewoon een verzamel naam voor allerlei oefeningen met lichaamsgewicht. Zover ik weet tenminste :)

Van push up tot allerlei gymnastische oefeningen. En je kan free-stylen .. je eigen combinatie van skills. Geen idee wat ninja warrior is..

Ze gaan 10km verderop in de stad een streetworkout park neerzetten. Het zijn free-runners die dat geregeld hebben. Er zou een calisthenic gedeelte moeten komen, wat in principe niet meer hoeft te zijn dan een vrij staande pull up bar en parallel bars.

De reden dat ik zoek naar mensen die calisthenics doen is omdat ik bepaalde oefeningen wil leren zoals Muscle-Up en Front Levers. Ik zoek dus beoefenaars met ervaring, daar kun je doorgaans meer van leren dan van internet ^^
 
Ik kijk geen tv. en ja dat is idd cool :D

Ik kan je ook vertellen dat die vent in dat bovenste filmpje veel sterker is dan hij eruit ziet ........... veel relatieve kracht
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven