MuscleMeat

Call of Duty of Battlefield (1 bezoeker)

...


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Welke is beter?

Dan heb ik het wel over de nieuwste natuurlijk.
 
CoD is en blijft een hit & run spelletje. Battlefield is niet alleen realistischer maar heeft ook meer opties en unlockables.
 
CoD is en blijft een hit & run spelletje. Battlefield is niet alleen realistischer maar heeft ook meer opties en unlockables.

:exactly: Geen twijfel over mogelijk!! :cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als je het mij een paar jaar geleden had gevraagd had ik zeker gezegd Call of Duty.

Hou eigenlijk niet zo van voertuigen, ben meer van de infanterie en wil geen overpowered tanks om me heen. Maar toen ik zo teleurgesteld werd na CoD4 met World at War, MW2 ( die ging nog wel ) en Black Ops, besloot ik toch maar eens BF2 uit te proberen.

Sinds dien heb ik veel meer vertrouwen in BF3 dan in MW3. Jammer dat de release datums zo dicht bij elkaar liggen... Hoe dan ook zal ik ze beide gaan kopen!
 
Als je het mij een paar jaar geleden had gevraagd had ik zeker gezegd Call of Duty.

Hou eigenlijk niet zo van voertuigen, ben meer van de infanterie en wil geen overpowered tanks om me heen. Maar toen ik zo teleurgesteld werd na CoD4 met World at War, MW2 ( die ging nog wel ) en Black Ops, besloot ik toch maar eens BF2 uit te proberen.

Sinds dien heb ik veel meer vertrouwen in BF3 dan in MW3. Jammer dat de release datums zo dicht bij elkaar liggen... Hoe dan ook zal ik ze beide gaan kopen!

Ik denk dat ik ook maar voor Battlefield 3 ga dan, hou indd meer van t realistische, een beetje RTCW en Delta Force kaliber, die heb ik grijs gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Battlefield altijd al een stijgende lijn geweest, call of duty, is na World at war afgezwakt vind ik, en het vooruitzicht op gevechtsvliegtuigen in de MP is ook niet verkeerd
 
Vind alleen jammer van de graphics van de consoles. PC heeft daar grote voorsprong op..... Zit dus altijd nog te wachten op een PS4 :p
 
Die overpowerde tanks en alles vallen echt reuze mee. Is echt flink rechtgetrokken. Vind het altijd geweldig als je zo'n zware tank langs hoort rijden. Snel erachter rennen, at4 erop schieten en wegduiken en hopen dat ie je niet ziet. Zit je achter een muurtje en zie je die loop boven je draaien :roflol:

100% zeker dat ik BF3 ga halen. Als je het spel zat bent kun je altijd nog gaan kloten, wat met CoD zeer beperkt is.
 
Wie gaat hem nog meer halen voor de PS3 dan!? Dan maken we ff een dbb bf3 knokploeg :p
 
Vind alleen jammer van de graphics van de consoles. PC heeft daar grote voorsprong op..... Zit dus altijd nog te wachten op een PS4 :p

Kan je nog lang wachten denk ik ;)
 
Cod heeft sinds modern warfare geen progressie meer gemaakt. Van battlefield verwacht ik deze keer een hele hoop, ben benieuwd of ze de hype kunnen waarmaken.
 
Ik ga liever voor de nieuwe Counter-Strike wanneer die uitkomt. En tussen cod of battlefield... battlefield instant win.
 
Bf3 op de pc.
 
bf3 lijkt me leuk vind alleen die grote lvls nooit zo leuk. spanning vind ik vaak beetje saai wat ik bij cod juist niet vind omdat het kleiner is allemaal. moet wel zegge dat ik de mw serie een grote fail vind en black ops ook niet zo geweldig dus denk alsi k moest kieze toch wel bf3
 
De keuze hangt een beetje af van je eigen gamestyle, kortweg samengevat komt het vooral hier op neer:

- COD: fast paced arcade type gameplay. Je kan in je ééntje een team voortrekken, door het zelf goed te doen. Killstreaks spelen een grote rol in het spel, en daarom krijgt bij sommige spelers hun kd- ratio voorrang op objectieve gameplay. Beetje jammer, maar een antwoord hierop is met een paar vaste kerels in een party, waarbij je game na game domineert.

- Battlefield 3: realistischer en slow paced gameplay. Spelers hier halen meer voldoening uit een overwinning van de match, in plaats van hoeveel kills ze hebben gehaald.

Ik persoonlijk heb liever COD, al moet er wel gezegd worden dat hun games er niet echt op vooruit zijn gegaan. Het laatste hangt ook vooral af van de community, daar die bij COD volgens mij een stuk jonger is dan de battlefield spelers.

Ik geef het nog wel een kans en koop eerst MW3. Battlefield wacht ik even af om te zien of de gameplay mij wel aanstaat.

;)
 
Call of Duty heeft meer actie.
 
Back
Naar boven