Fitness Seller

CAll TV oplichting??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1976

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
2.124
Waardering
11
Ik ben van mening dat call tv gewoon oplichting is en nep , vroeg me af of er iemand is die het tegendeel kan bewijzen heeft er iemand wel eens wat gewonnen hier of is er iemand die weet hoe het echt werkt door er zelf gewerkt te hebben (achter schermen ofzo) of via kennissen.
 
Die mensen worden met dikke euro's afgekocht en als ze toch over de geheimen praten worden ze vermoord :p
 
Nee, er bestaat een aparte wetgeving voor. Maar die minuten zijn niet van belang, als ze een bepaalt quotum "geld" binnen hebben moeten ze iemand doorverbinden en de kans geven om iets te winnen, altijd winst voor hun dus ;) .
 
Sinterklaas bestaat trouwens ook niet!
 
pff het is 1 grote nepperij,om 2uur snachts ja pak nu de telefoon bla bla er kijkt nu niemand dus de kans is groot dat je in de uitzending komt.
 
Het bestaat nu ongeveer al 10 jaar het begon met de winkel van sinkel op zondag ochtend, afgelopen tien jaar heb ik vaak genoegd gebeld maar ben nooit doorgekomen.

Sommige mensen zitten soms wel 2,3 keer in de show op 1 dag:D
 
Het bestaat nu ongeveer al 10 jaar het begon met de winkel van sinkel op zondag ochtend, afgelopen tien jaar heb ik vaak genoegd gebeld maar ben nooit doorgekomen.

Sommige mensen zitten soms wel 2,3 keer in de show op 1 dag:D

geloof ik dus ook geen zak van is alleen maar om je lekker te maken volgens mij
 
Van mij mogen ze de boel oplichten, naar mijn mening ben je toch al redelijk zwakzinnig als je er al naar kijkt. Laat staan dat je ook nog even gaat bellen.
 
Van mij mogen ze de boel oplichten, naar mijn mening ben je toch al redelijk zwakzinnig als je er al naar kijkt. Laat staan dat je ook nog even gaat bellen.

:roflol: jah idd ik zet hem altijd meteen over wordt helemaal gek van die hopeloze lui met hun simpele vragen,
 
Je bent ook een paasei als je er naar belt :roflol:
 
mense die bellen zijn gay:D
 
Me zus heeft weleens 1500 euro gewonnen met call tv.

Ze moest een woord raden: k.m.o.m.r een groente soort? drie keer raden

Er waren er gewoon ik weet niet hoeveel die het fout hadden. Zelfs 1 die zei sinasappel :roflol:
 
Me zus heeft weleens 1500 euro gewonnen met call tv.

Ze moest een woord raden: k.m.o.m.r een groente soort? drie keer raden

Er waren er gewoon ik weet niet hoeveel die het fout hadden. Zelfs 1 die zei sinasappel :roflol:

Dat is gewoon humor!
Heb ook een keer gebeld toen het ovderduidelijk koningin Beatrix was. Best een leuke prijs geloof ik maar als ik erdoor was had ik mooi smurfin gezegd, gewoon omdat die prijsvragen zo belachelijk zijn.

Zijn vaak oude mensen die ernaar bellen. Zitten de hele dag thuis een beetje tv te kijken en vervelen zich. Zien er ook niet zo snel het idiote/oplichterige van in. Mijn oma bijvoorbeeld, heeft ook wel eens iets gewonnen. Klasgenoot ook dus die prijzen gaan er gewoon uit hoor.
 
Jij hebt een zeer grote belangstelling in gays...mss moet je zelf maar es een topic openen, kun je naar hartelust chatteuhhhh...:kiss:

Waar slaat dat nou op???
Als je niks zinnigs hebt te vertellen, hou dan gewoon je mond.
 
Back
Naar boven