MuscleMeat

Callcenter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
4.527
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo heeft er hier iemand ervaring met callcenters?

Ja ik weet hoe irritant ze zijn maar ik wil weten hoe het is om er te werken als student.


Mvg
 
Easy money
 
Ik heb het ook een tijd gedaan.
Is wel nog leuk voor max enkele uren per dag.
Een hele dag lang en je sterft

Het verdiende wel helemaal niet veel 8EUR/uur.
Normale studentenjob in Belgie is toch rond de 10EUR/uur of meer
 
Ik heb het ook een tijd gedaan.
Is wel nog leuk voor max enkele uren per dag.
Een hele dag lang en je sterft

Het verdiende wel helemaal niet veel 8EUR/uur.
Normale studentenjob in Belgie is toch rond de 10EUR/uur of meer

Ja ik zoek een baantje voor smiddags ik ben de komende tijd om half 1 al klaar en wil dus van 1 tot 5 werken en dus leek me een callcenter een goed idee met 6 euro per uur :emo: maar ben pas 17 bijna 18 dus lijkt me wel redelijk want vakkenvullen is 3,50 ofzo xD


Maar wat is nog een oplossing dan? want wil best wel een baantje wat meer verdient en leuker is .

Bedankt iedereen die serieus reageert :)

Mvg
 
Werken op de luchthaven is perfect. Maar ja dat is al moeilijker om even snel naartoe te gaan denk ik dan.
Daar kreeg ik 13EUR/uur voor die karretjes met bagage te vullen.
Klote werk, maar ik was wel de fking king met al mn geld.
 
Werken op de luchthaven is perfect. Maar ja dat is al moeilijker om even snel naartoe te gaan denk ik dan.
Daar kreeg ik 13EUR/uur voor die karretjes met bagage te vullen.
Klote werk, maar ik was wel de fking king met al mn geld.

Dat is wel fking veel ja heb helaas geen enkele luchthaven in de buurt dus dat valt af.

Heb je nog meer dingen waar je tegen de 8-10 euro per uur verdient
 
Magazijnier.
Maar ja in Belgie verdien voor de gemiddelde studentenjob rond de 1Oeuro.
IN NL ligt dat veel lager.
 
Dat is wel fking veel ja heb helaas geen enkele luchthaven in de buurt dus dat valt af.

Heb je nog meer dingen waar je tegen de 8-10 euro per uur verdient

wil ik ook wel weten???
 
Ja ik zoek een baantje voor smiddags ik ben de komende tijd om half 1 al klaar en wil dus van 1 tot 5 werken en dus leek me een callcenter een goed idee met 6 euro per uur :emo: maar ben pas 17 bijna 18 dus lijkt me wel redelijk want vakkenvullen is 3,50 ofzo xD

ik zeg horeca, veel beter betaald zelfs afwassen enzo..
 
Kan beter in de horeca of bij de grote gele M gaan werken.
 
Nee vakkenvuller en macdonald ga ik nooit doen.
Heb het niet over vakkenvullen... Had het over de horaca.. En weet jij wat ze bij de MD verdienen en welke voordelen ze daar allemaal hebben ;)
 
Heb het niet over vakkenvullen... Had het over de horaca.. En weet jij wat ze bij de MD verdienen en welke voordelen ze daar allemaal hebben ;)

Nee maar bij de macdonald wil ik gewoon nooit werken, Ben een trouwe klant maar ga niet in de keuken daar staan voor een k*t uurloontje van 4 euro per uur.
 
Heb zelf gewerkt voor Tele2 bij Cendris. Verdiende 8,80 per uur.
Is voor volledig loon niet veel, maar werksfeer was erg leuk.
Zou wel inbound doen als je het gaat doen. Mensen opbellen om onzinnige meuk te verkopen heeft volgens mij nooit iemand leuke gevonden.
 
zelf bij een callcenter gewerkt, zou het je niet aanraden. Als je echt niets kan vinden misschien. Je wordt daar de hele tijd door gepushed om te scoren echt niet normaal. Wanneer je goed scoort is het heel chill en zijn je opdrachtgevers aardig, wanneer je een keer slecht scoort dan word je als een stuk vuil behandelt.
 
Callcenter verdient leuk maar tis echt k*t. Ik zou zeggen probeer het en je weet het. Gaan 10 mensen er week in en er verdwijnen er ook weer 10. Daarom word je bijna altijd aangenomen. Echt honds werk
 
Tjah ik zou niet weten wat ik anders ozu moete doen.
 
Ik zoek nog een 'mechanic'.

u interested?
 
Back
Naar boven