Fitness Seller

Callcenter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zoek nog een huisslet interesse?

Yes! Ik dacht dat je het nooit zou vragen

tumblr_luuhbkXX0w1qj2vh0.gif
 
ik heb er wel ervaring mee, 8 uur aan een stuk is HELL maar meestal loopt het vol leuke wijfjes op die callcenters dus dat maakt wel wat goed (ook veel dikke wijven
avatar_69b051c42d85_128.png


brotip: op een gegeven moment ben je zodanig verveeld/moegetergd dat je hoofd en balzak tegelijkertijd zullen ontploffen als je tegen nog een retard moet praten; begin dan naar nummers te bellen die niet bestaan (als je ook moet uitgaande telefoons plegen) dat geeft je die 5 minuten respijt die je nodig hebt)
 
ik heb er wel ervaring mee, 8 uur aan een stuk is HELL maar meestal loopt het vol leuke wijfjes op die callcenters dus dat maakt wel wat goed (ook veel dikke wijven http://24.media.tumblr.com/avatar_69b051c42d85_128.png

brotip: op een gegeven moment ben je zodanig verveeld/moegetergd dat je hoofd en balzak tegelijkertijd zullen ontploffen als je tegen nog een retard moet praten; begin dan naar nummers te bellen die niet bestaan (als je ook moet uitgaande telefoons plegen) dat geeft je die 5 minuten respijt die je nodig hebt)

Hahha oke klinkt niet goed maar is 4 uur per dag een beetje te doen of niet?
 
ja hoor, 4 uur is te doen

kijk, het is boring as hell, je wordt een echte misantroop als je het te lang doet; maar het is fysiek niet lastig dat heb je wel

aan alles heb je een voordeel en aan alles een nadeel, ik zou het doen in jouw plaats
 
Kzou nog liever crack gaan verkopen op de hoek van de straat.
 
Als je beetje kan is wel geinig werk, buiten dat moet je het gewoon zelf leuk maken.

Heb half jaartje gedaan, was wel geinig. Klanten met allemaal gare accenten gebeld, frans/amerikaans/boers.
Ook keer een opa aan de lijn gehad die zich voordeed als drugsdealer, ik ging stuk :roflol:
 
positieve correlatie tss callcenterwerk en depressiviteit
 
Callcenter werk was het k*tste werk dat ik ooit gedaan heb. Onze groep moest 'beauty' producten verkopen. Deze producten bestonden uit een pil die je moest slikken, en het zou een goed effect hebben op je huid.
De mensen die we moesten bellen hadden geen idee van dit, en het was altijd een verrassing. Zo zei 80% van de mensen al nee, voordat je ook iets over het product had verteld.
En toen kwam het ergste..welk normaal, verstandig en zelfgerespecteerd persoon zou ooit een pil kopen van een onbekend bedrijf via de telefoon en deze vervolgens slikken?

Kansloos die callcenters. Heb er ook maar een weekje of 2 gewerkt. Elke keer ook hetzelfde 'script' oplezen. Ik werd er helemaal gek van. Vergeleken met dit was mijn baantje in de Mac en de Albert Heijn een ****ing hemel. Succes met je vooroordelen. Wanker.
 
Als je beetje kan is wel geinig werk, buiten dat moet je het gewoon zelf leuk maken.

Heb half jaartje gedaan, was wel geinig. Klanten met allemaal gare accenten gebeld, frans/amerikaans/boers.
Ook keer een opa aan de lijn gehad die zich voordeed als drugsdealer, ik ging stuk :roflol:

Hoe oud was je toen en wat verdiende je per uur en extra's?
 
Hoe oud was je toen en wat verdiende je per uur en extra's?

Was toen 16, verdiende iets van 7 euro per uur. Kwa bonussen geen idee, paar keer 75 euro gekregen.

Verdiende zeker wel goed, had/heb nu nog steeds een parttime als verkoper. Daar verdien ik veel minder, al is het wel 100x beter.

In 3 maanden bijna 2000 euro verdiend, erg verkeerd was dat.

Ik mocht na enkele maanden ook inbound bellen, maar dat wou ik niet.
Daar was uurloon rond de 8 a 9 euro per uur en 20 euro bonus per gesprek.
 
Ik werk bij KPN als technisch callcenter medewerker.
Op de 1ste lijn 2de lijn.

Domme klanten helpen die niet eens een scartkabel in een tv kunnen doen.
Maar ja voor 8 euro netto per uur zaterdag 12 euro per uur, zondag 16 euro per uur en op feestdagen 24 euro per uur neem ik het maar voor lief
 
Ik werk bij KPN als technisch callcenter medewerker.
Op de 1ste lijn 2de lijn.

Domme klanten helpen die niet eens een scartkabel in een tv kunnen doen.
Maar ja voor 8 euro netto per uur zaterdag 12 euro per uur, zondag 16 euro per uur en op feestdagen 24 euro per uur neem ik het maar voor lief

Ik ben wel handig met computers en electronica etc heb je hier een diploma voor nodig? Want dit lijkt me wel een stuk leuker jah..

Bedankt alvast.
 
Ik ben wel handig met computers en electronica etc heb je hier een diploma voor nodig? Want dit lijkt me wel een stuk leuker jah..

Bedankt alvast.

Doe geen callcenter jongen, doe jezelf dat niet aan.
En bij de technische hulplijnen kom je alleen maar zagende, klagende mensen tegen waar je 100x moet vertellen hoe je de computer moet aanzetten..

je irriteert je rot aan een telefoon.. mijn ervaring.

probeer nachtwerk in volvo, daar verdien je kluiten
 
Doe geen callcenter jongen, doe jezelf dat niet aan.
En bij de technische hulplijnen kom je alleen maar zagende, klagende mensen tegen waar je 100x moet vertellen hoe je de computer moet aanzetten..

je irriteert je rot aan een telefoon.. mijn ervaring.

probeer nachtwerk in volvo, daar verdien je kluiten

Ik kan geen nachtwerk doen want zit nog op school...

Maar fok ik ik probeer het voor 2 maanden vol te houden voor 4 uur per dag, En we zien wel.
 
Lang gedaan. Als je goed kan praten en mensen kunt bespelen is het makkelijk, veel geld verdienen. Verdiende op mn hoogtepunt 200 euro in de week voor 8 uur werk.
 
Ik kan geen nachtwerk doen want zit nog op school...

Maar fok ik ik probeer het voor 2 maanden vol te houden voor 4 uur per dag, En we zien wel.

Je hebt toch grote schoolvakantie? :p

1maand nachtwerk in een fabriek en je hebt +- 2500 euro binnen
 
heb dat de volle 2 dagen volgehouden, hou niet van bellen, leuren en mensen die denken belangrijk te zijn als ze wat studentjes te werk kunnen stellen.

Als je alles kunt slikken, goede job. Ik werd er verschrikkelijk agressief van. Altijd doe je wat mis.
 
heb dat de volle 2 dagen volgehouden, hou niet van bellen, leuren en mensen die denken belangrijk te zijn als ze wat studentjes te werk kunnen stellen.

Als je alles kunt slikken, goede job. Ik werd er verschrikkelijk agressief van. Altijd doe je wat mis.
Ik heb het geld hard nodig dus zou het wel ff moeten slikke maarjah ik laat sovieso wel weten hoe het is gegaan:p

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 14:42 ----------

Je hebt toch grote schoolvakantie? :p

1maand nachtwerk in een fabriek en je hebt +- 2500 euro binnen
Is wel een goed idee voor de vakantie ja..
 
Back
Naar boven