AndroidHealthClinic

Peiling calorie en hartslag tracker - welke hartslagband

Bezoekers in dit topic

Builderke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
1.062
Waardering
0
hoi,

Om mijn hartslag te tracken heb ik een Garmin Vivosmart HR smartwatch gekocht. zo kan ik hartslag en calorieverbruik (bij benadering) monitoren; Echter, de hartslagmeter van de smartwatch werkt uitstekend voor elke activiteit (zwemmen, lopen, fietsen) maar niet voor gewichttraining; Je spieren zwellen op en de hartslagmeter in de smartwatch is niet meer nauwkeurig (verre van zelfs). Dus wil ik een hartslagmeterband kopen voor rond de borst.

Iemand goede tips over welke hartslagmeterband te kopen? Heeft iemand een bepaalde combinatie waar hij/zij tevreden van is ?

Zelf denk ik aan:

https://www.coolblue.be/en/product/...-rate-sensor-bluetooth-smart-m-xxl-black.html
of
https://www.coolblue.be/en/product/...-rate-sensor-bluetooth-smart-m-xxl-black.html

Iemand tips ?

Alvast bedankt !
 
Dat is bijzonder vervelend om mee te trainen wanneer je het mij vraagt. schuivende band.
 
De H10 is nieuwer alleen die heeft een max omtrek (93cm) die niet bij mij zou passen. Dus heb de H7 (152cm) genomen en voldoet voor mij. In combinatie met de app polar beat werkt het allemaal vloeiend.
 
Ik gebruik de H7 al ongeveer 3jaar, ben er erg tevreden van :) Omtrek is niet echt een issue hier, behalve dat hij wat te ruim wordt nu :rolleyes:
Hij wordt bij mij vier tot zes keer per week gebruikt, en heb in al die tijd nog maar twee keer de batterij moeten vervangen.
Ik maak hem wel na elke training los van de band om schoon te maken en berg de meter en band apart op in mijn sporttas.
 
Dat is bijzonder vervelend om mee te trainen wanneer je het mij vraagt. schuivende band.
Ik heb in het verleden al getraind met zo'n band; Die blijft mooi zitten hoor.
 
Ik gebruik de H7 al ongeveer 3jaar, ben er erg tevreden van :) Omtrek is niet echt een issue hier, behalve dat hij wat te ruim wordt nu :rolleyes:
Hij wordt bij mij vier tot zes keer per week gebruikt, en heb in al die tijd nog maar twee keer de batterij moeten vervangen.
Ik maak hem wel na elke training los van de band om schoon te maken en berg de meter en band apart op in mijn sporttas.
Bedankt !
 
De H10 is nieuwer alleen die heeft een max omtrek (93cm) die niet bij mij zou passen. Dus heb de H7 (152cm) genomen en voldoet voor mij. In combinatie met de app polar beat werkt het allemaal vloeiend.

Dat had ik ook al gezien. Dan is de keuze gemaakt. De H7 want 93 cm zal niet voldoende zijn.

Bedankt voor de tip!
 
Back
Naar boven