XXL Nutrition

calorie is calorie?

Bezoekers in dit topic

Ik heb nie gezegt daj mij nu hebt belachelijk gemaakt..maar of te wel kunnen ze nie meer normaal antw zoals jij daarnet op je voorlaatste reactie of wordt er reacties niet serieus genomen en wordt erom gelachen of je een idioot ofso bent.. Of het nu een marginaal verschilletje is of niet ik dacht maar om die info eens mee te delen aangezien het past bij de vraag hier [emoji17]
Nou dan ga ik er even wat dieper op in. Lees dit stuk eens door (en klik vooral door naar de studies) http://www.precisionnutrition.com/digesting-whole-vs-processed-foods hier kun je lezen dat het niets met wel of niet 'clean' te maken heeft hoe veel energie het verteringsproces per voedingsmiddel kost. Sterker nog; een gram vet kost minder energie dan een gram carbs. Zet dit weg tegen bijvoorbeeld 'clean' voedsel zoals een avocado en 'junk' zoals snepsnoep... Lijkt me duidelijk toch?
 
Hmm lekker blikje monster, chips en multivit voor de gezondheid gainz
 
Ik vond het nuttig hoor!
:eating:
Jouw inbreng was lang niet zo gek vergeleken sommige
 
  • Like
Waarderingen: Tiff
Stel nu...

Je overdrijft de boel..en let alleen op macro's..drinkt olijfolie voor de vetten, neemt whey voor de eiwitten en vult je carbs met jamin...dikke doei :wave: dat je je dan goed voelt en/of een goed fysiek gaat opbouwen..
 
Stel nu...

Je overdrijft de boel..en let alleen op macro's..drinkt olijfolie voor de vetten, neemt whey voor de eiwitten en vult je carbs met jamin...dikke doei :wave: dat je je dan goed voelt en/of een goed fysiek gaat opbouwen..

denk niet dat je dan uberhaupt tijd hebt om te trainen tussen alle toiletbezoekjes door :roflol:
 
Stel nu...

Je overdrijft de boel..en let alleen op macro's..drinkt olijfolie voor de vetten, neemt whey voor de eiwitten en vult je carbs met jamin...dikke doei :wave: dat je je dan goed voelt en/of een goed fysiek gaat opbouwen..
Zo lang dat je je dieet aanvult met genoeg trenbolognaise ga je je goed voelen hoor :)
 
Zo lang dat je je dieet aanvult met genoeg trenbolognaise ga je je goed voelen hoor :)
Ik was er al bang voor dat Trenbolognaise het antwoord was op alle bodybuilding gerelateerde problemen..
 
Stel nu...

Je overdrijft de boel..en let alleen op macro's..drinkt olijfolie voor de vetten, neemt whey voor de eiwitten en vult je carbs met jamin...dikke doei :wave: dat je je dan goed voelt en/of een goed fysiek gaat opbouwen..
Maar wat is je onderbouwing?
Niet goed voelen vanwege de vitamine, mineralen en spoorelementen?
Of omdat snoep en olie?
 
Stel nu...

Je overdrijft de boel..en let alleen op macro's..drinkt olijfolie voor de vetten, neemt whey voor de eiwitten en vult je carbs met jamin...dikke doei :wave: dat je je dan goed voelt en/of een goed fysiek gaat opbouwen..
Zonder inname van vezels vitamines en mineralen ga je dood. Los daarvan totaal geen probleem met bovengenoemde aanpak.
 
Ik heb nie gezegt daj mij nu hebt belachelijk gemaakt..maar of te wel kunnen ze nie meer normaal antw zoals jij daarnet op je voorlaatste reactie of wordt er reacties niet serieus genomen en wordt erom gelachen of je een idioot ofso bent.. Of het nu een marginaal verschilletje is of niet ik dacht maar om die info eens mee te delen aangezien het past bij de vraag hier
emoji17.png

Lekker geschreven ook, leest zo lekker weg.
 
Ik heb nie gezegt daj mij nu hebt belachelijk gemaakt..maar of te wel kunnen ze nie meer normaal antw zoals jij daarnet op je voorlaatste reactie of wordt er reacties niet serieus genomen en wordt erom gelachen of je een idioot ofso bent.. Of het nu een marginaal verschilletje is of niet ik dacht maar om die info eens mee te delen aangezien het past bij de vraag hier [emoji17]
En hij geeft ook gewoon zijn antwoordt daarop. Ik snap niet wat het probleem is?
 
Back
Naar boven