MuscleMeat

Calorie overschot

Bezoekers in dit topic

Shawn_77

Cool Novice
Lid geworden
25 aug 2016
Berichten
113
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
75kg
Goedemorgen iedereen;


Ik zit momenteel echt te kloten met mn calorieen ..
Paar maanden geleden at ik op rustdagen 3700cals & op trainingsdagen 3900
dit ging echt prima! kwam elke week zo 0.4 tot 0.5gr aan.

Nu sinds een paar weken doe ik dit nogsteeds maar blijf op gewicht zitten ..

Heb deze week 3800 & 4000 geprobeerd, en hetzelfde verhaal hier.


Ik weet nou niet wat er fout is gegaan, maar op hoeveel cals moet ik me gaan richten? Ik ben een ecto, train een jaar, ben 77kg & 187 cm lang & 17 jaar.


De dagelijke dingen die ik doe zijn,
30 min fietsen heen en terug school
Op school zit ik alleen maar & wat trappen lopen.

Op trainingsdagen doe ik dit ook + naar de gym fietsen heen en weer zo 30 min ..


Let me knoww :))
 
Als je niet aankomt moet je je kcals omhoog gooien, als je dan nog steeds niet aankomt moet je nog verder verhogen. Zo moeilijk is het niet hoor ;)
 
Als je niet aankomt moet je je kcals omhoog gooien, als je dan nog steeds niet aankomt moet je nog verder verhogen. Zo moeilijk is het niet hoor ;)
ja weet t, maar t voelt raar dat ik straks bulk op misschien wel 4500cal en een maat die al 3 jaar traint die bulkt op 3400cal :p

maar goed, zal ik met 100cals omhoog gaan of meer?
 
iedere persoon is anders hierin. Als je eiwit inname goed zit zou ik vooral ook eerst kijken of je genoeg vetten binnen krijgt per dag, die 2 kun je dan statisch houden als ze hoog genoeg zitten en dan kun je met je carbs spelen om te zien op wat je vooruitgangboekt.

Bv: Je eet 200 gram eiwitten 80 gram vetten 300 gram carbs per dag, als je dan blijft zitten smijt die carbs met 50 gram omhoog.
Als je dan nog stagneert smijt ze nog hoger, maar normaal gaat dat wel werken, deze waarden zijn gewoon een indicatie want ik ken je lichaam natuurlijk niet.
 
Iedereen is anders... ik kom met 5000 niet eens aan.
Het is gewoon een kwestie van meer eten als je niet aankomt.
Zorg dat je eiwitten op 2 gram per kg lichaamsgewicht houdt en hoog op in je vetten en koolhydraten.
 
Als je niet aankomt moet je je kcals omhoog gooien, als je dan nog steeds niet aankomt moet je nog verder verhogen. Zo moeilijk is het niet hoor ;)
Oke,

Ik heb mij nu net gewogen nadat ik na de wc ben geweest & ben 1kg zwaarder tov vorige week zaterdag! ik ben maar 200 cal omhoog gegaan.

maar misschien kan t door dit kloppen:
Ik ben vanaf 3 weken geleden weer creatine gaan gebruiken, maar in die 3 weken ben ik heel de tijd of t zelfde gewicht gebleven of afgevallen (negatieve energie balans). Kan t zo zijn dat ik daardoor geen vocht opnam van de creatine? want nu heb ik blijkbaar wel een positief energiebalans & ben in een week 1 kilo aangekomen.

Groeten
 
Back
Naar boven